2026-05-25, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Tänkte mer på om de hade en relation men det inte ledde någonstans så verkar det vara annorlunda med Nicci eftersom det gick väldigt snabbt till extremt seriöst. Men klart han inte ville visa upp bröllop, förlovningar och graviditet när han fortfarande inte varit ärlig mot I och säkert många andra. Att bjuda in till stort bröllop med vänner och familj när de vet att han inte är trogen hade ju inte riktigt varit bra.

Eller så är han rädd för N ska dra med hans barn som hon har gjort tidigare med A
Citera
2026-05-25, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankaka35
Eller så är han rädd för N ska dra med hans barn som hon har gjort tidigare med A

Det brukar vara lite overklighetskänslor ett tag när man väntar barn och speciellt så snabbt inpå. Gifta sig krävde hon väl för att de skulle vara familj på pappret medan hon drar till Stockholm och mamma. Tycker otroligt synd om barnen som har alla möjligheter i världen att ha två trygga föräldrar hemma men de väljer att inte ha det.
Citera
2026-05-25, 09:09
Medlem
Förvisso är det väl fördel V om dom separerar för då har ju inte N ensam vårdnad.
Citera
2026-05-25, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Har man ju räknat ut för länge sen att hon inte gör .
Vilket är ganska uppenbart med tanke på hur hon alltid lägger ut en viss sorts bilder när det står " chatta med mig "

Var det inte hon som hade det så bra med V och var så förälskad i hsn . Då söker man ej bekräftelse hos andra .
Och detta handlar inte om någon hämnd från hennes sida då hon började med detta långt innan V el otrohetsrykterna .

Ja jo såklart, men ”roligt” att folk lägger ut printscreens på de så att man verkligen ser vad det är hon håller på med.
Hur som helst så spricker hennes fasad gång på gång.

Citat:
Ändå bra att få upp det lite i ljuset om skärmurklippet stämmer. En snällare version av Only Fans kanske men lika vidrigt när hon låtsas vara så oskuldsfull samtidigt. Hon är gift, hon har två barn och kan fokusera på dem om hon bara velat. En otrogen man och en fru som säljer sig till okända på nätet? Är det en lycklig historia?

Men varför ljuga om att det bara är dms? 🤓
Citera
2026-05-25, 14:36
Medlem
Kanske därför V tagit bort insta-appen, för att slippa se hennes djupa urringningar och "kom och chatta"
Alla vet att dessa slem inte är ute efter att prata.
Jag är ju av den åsikten att är man gift har man delad ekonomi, (men det är långt ifrån alla som har) och med hans pengar skulle hon inte behöva hålla på. Men hon kanske vill det🤷‍♀️
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-05-25 kl. 14:50.
Citera
2026-05-25, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Jag hade skämts ögonen ur mig att hålla på som hon gör, urringningar och "kom och chatta med mig" Noll värdighet. Som fru och mamma.
Kanske därför han tagit bort insta-appen för att slippa se det.
Jag är ju av den åsikten att är man gift har man delad ekonomi, och med hans pengar skulle hon inte behöva hålla på. Men hon kanske vill det🤷‍♀️

Jag håller med....
N:s värdighet och moral samt trovärdighet överlag är inte särskilt hög och det är faktiskt något som hon skapat/skapar själv.

Hon skulle med råge kunna vara 100% mammaledig och närvarande både känslomässigt och fysiskt med sina barn men väljer självmant ändå att sjunka till ett lågvattenmärke av dess olika form.

Kan mycket väl vara så att V tröttnat på IG-"Pick me" slisket och dunstat för att slippa se.
Senast redigerad av Artmovie 2026-05-25 kl. 15:36.
Citera
2026-05-25, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Jag håller med....
N:s värdighet och moral samt trovärdighet överlag är inte särskilt hög och det är faktiskt något som hon skapat/skapar själv.

Hon skulle med råge kunna vara 100% mammaledig och närvarande både känslomässigt och fysiskt med sina barn men väljer självmant ändå att sjunka till ett lågvattenmärke av dess olika form.

Kan mycket väl vara så att V tröttnat på IG-"Pick me" slisket och dunstat för att slippa se.

Jag hade dunstat från sekten Hernestig om jag var V och om jag var Nicci hade jag lämnat en man som var otrogen.
Citera
2026-05-25, 18:05
Medlem
Citat:
Jag hade dunstat från sekten Hernestig om jag var V och om jag var Nicci hade jag lämnat en man som var otrogen.

Ja måste ju va det grövsta sveket när mannen ligger runt medans man är gravid eller nyförlöst
Citera
2026-05-25, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Ja måste ju va det grövsta sveket när mannen ligger runt medans man är gravid eller nyförlöst

Vet vi att han varit otrogen eller är det bara hörsägen?
Citera
2026-05-25, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Vet vi att han varit otrogen eller är det bara hörsägen?

Det är lite oklart eftersom det är anonymt forum. Men mycket talar för det efter inlägg i andra forum. Sen har någon som styrde och ställde här rejält blivit avstängd och du blev det lite mer utrymme för diskussioner här.
Citera
2026-05-25, 19:31
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
https://imgur.com/a/K3UWmHq

Hon som bara svarar på vanliga ”dms” enligt henne på länkarna hon lägger ut ”chatta med mig” 🤥

Hahaha det som alla redan visste!

Men äckligt att en mamma med två små flickor sexchattar med främmande män för pengar.
Blir nyfiken på vad Viktor tycker om detta?

Nicci förstår inte faran med att locka till sig en massa psykfall som blir kåta på henne.
Hennes adress finns överallt på nätet så om de vill så åker de hem till henne.

Citat:
Tänkte mer på om de hade en relation men det inte ledde någonstans så verkar det vara annorlunda med Nicci eftersom det gick väldigt snabbt till extremt seriöst. Men klart han inte ville visa upp bröllop, förlovningar och graviditet när han fortfarande inte varit ärlig mot I och säkert många andra. Att bjuda in till stort bröllop med vänner och familj när de vet att han inte är trogen hade ju inte riktigt varit bra.

I januari/februari förra året dejtade Viktor 2 tjejer (har skrivit detta tidigare), kanske var hon en av dem?

Nicci blev gravid efter några veckor bara och det hemliga bröllopet var hennes idé (även om han ville det också).
Hennes mamma tryckte också på för då såg inte hans föräldrar till att de skulle ha äktenskapsförord.

Nicci ville väl inte ha något stort bröllop med sin gravidmage heller?
Då var hon inte enligt henne själv tillräckligt sexig och snygg

Viktor och I kommer nog att ha lite on/off så länge som hon inte träffar någon som hon vill vara med seriöst.

Oddsen för att Viktor och Nicci fortsätter att vara gifta är snart noll.
Citera
2026-05-25, 19:39
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Kanske därför V tagit bort insta-appen, för att slippa se hennes djupa urringningar och "kom och chatta"
Jag är ju av den åsikten att är man gift har man delad ekonomi, (men det är långt ifrån alla som har) och med hans pengar skulle hon inte behöva hålla på. Men hon kanske vill det🤷‍♀️

Ingen man skulle sitta och chatta med henne om plantering eller något liknande, de betalar för sex i någon form.

Ja hon vill det, hon är så osäker att hon behöver bekräftelse 24/7 och det har inte Viktor tid med.

Man hör när de pratar, Viktor försöker föra en normal konversation men blir avbruten av henne hela tiden med frågor om han tycker att hon är snygg/älskar henne mm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in