Citat:
Ursprungligen postat av
Deagle66
ME har vunnit Indt 500 samt varit nära att vinna igen.
Varför har du sådant agg mot ME?
Va för fan stolt över våra 2 svenskar som kör i Indy och sluta va en jävla gnällkärring.
Enda anledningen till att varför ME vann Indy 500 i 22, var för att Ganassi dominerade hela maj mnd det året (dock så var ME långt bakom både Dixon och Palou), samt att Dixon fick straff för att ha kört för fort in i pitlane och för gulflagg kom ut när Palou gjorde sitt sista pitstop. I 23 så förlorade han Indy 500 under samma omständigheter som Rosenqvist vann Indy på ikväll.
Dessutom så har samtliga av MEs vinster i Indycar inträffat under.. konstiga omständigheter, där det var en massa gulflaggor och att andra förare åkte på otur. Annars så är Jimmie Johnson den enda stallkompisen som ME har slagit över en hel säsong på 7 säsonger i Indycar.
Har personligen inget emot ME, tycker bara att han har fått betydligt fler chanser i sin karriär än vad han förtjänar.