2026-05-25, 14:48
Medlem
SDUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Det är rätt snubbe till 100%
Har han Facebook?
Citera
2026-05-25, 14:51
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDU
Har han Facebook?
Japp men den är nerplockad nu.
12cm har rätt, 25-åringen med samma namn och stavning som gäddan som bor på en central adress i Göteborg är inte rätt person.
Citera
2026-05-25, 14:53
Medlem
SDUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
782 Tragisk figur, åker solo till Liseberg, bor solo på hotell- inget socialt nätverk alls? Säger sig vara ensam, då han "säger vad han tycker" så han är nog jäkligt fräck mot folk som då drar sig undan och då ser han sig som "missförstådd":
Gäddan till forna vän:
-Vilken ful frisyr du har
-Vad säger du, jag blir ju lessen!?
-Äh, jag säger ju bara som det är, jag har aldrig gillat page....
Är man tragisk om man åker till Liseberg själv?

För det brukar jag göra annars.

Och jag brukar också säga vad jag tycker eller bo själv på hotell då jag gärna reser själv. Säger gärna också vad jag tycker även om alla är emot mig.

Det är hans bajs fetisch som är det pinsamma utöver att han redan är det pinsammaste och jobbigaste man kan vara, en (pedofil), så nu har han bestämt träff med en 13 åring som han vill tvinga att bajsa på honom Det är det som är det sjuka. Sen ser man att han är galet misslyckad och outbildad, verkar ha brutal Asperger, ser ut som en 15 åring, klär sig som en 12 åring. Totalt bortskämd. Ful som i helvete, som dom brukar vara.
Senast redigerad av SDU 2026-05-25 kl. 14:56.
Citera
2026-05-25, 14:57
Medlem
SDUs avatar
Citat:
12cm har rätt, 25-åringen med samma namn och stavning som gäddan som bor på en central adress i Göteborg är inte rätt person.
Hann du spara bilder eller screenshots på hans fb kanske? Någon annan som hann spara något?
Citera
2026-05-25, 14:57
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Jag har inte bemödat mej om ID på #782, men han bor enligt egen utsago utanför Jönköping och inte i Göteborg. Det viktigt att vi diskuterar rätt person och inte trasar sönder tillvaron för någon helt oskyldig.
Citera
2026-05-25, 15:04
Medlem
eternussermos avatar
#781, är det en gammal Black Army-representant?
Citera
2026-05-25, 15:08
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag har inte bemödat mej om ID på #782, men han bor enligt egen utsago utanför Jönköping och inte i Göteborg. Det viktigt att vi diskuterar rätt person och inte trasar sönder tillvaron för någon helt oskyldig.
Mycket riktigt. Det är alltså Vetlanda han bor i. Tack till användaren 12cm som tvivlade.
Citera
2026-05-25, 15:21
Medlem
Citat:
Mycket riktigt. Det är alltså Vetlanda han bor i. Tack till användaren 12cm som tvivlade.
Vetlanda? Namn?
Citera
2026-05-25, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Varför skulle jag tycka något överhuvudtaget om sättet han skrev för att han är omogen osv?

Korkade människor tror att man gillar Trump om man säger något negativt om Biden - aha du är för Trump alltså ...

Varför riktar inte du fokus på vad jag skrev istället för vad jag inte skrev?
Men du får ju till det som att det är synd om #782 när han precis som alla andra är förövare.
Rikta fokuset på barnen istället för det är ju barnen som är offer och det är dessa som det är synd om.
Citera
2026-05-25, 17:09
Medlem
Citat:
Är man tragisk om man åker till Liseberg själv?

För det brukar jag göra annars.

Och jag brukar också säga vad jag tycker eller bo själv på hotell då jag gärna reser själv. Säger gärna också vad jag tycker även om alla är emot mig.

Det är hans bajs fetisch som är det pinsamma utöver att han redan är det pinsammaste och jobbigaste man kan vara, en (pedofil), så nu har han bestämt träff med en 13 åring som han vill tvinga att bajsa på honom Det är det som är det sjuka. Sen ser man att han är galet misslyckad och outbildad, verkar ha brutal Asperger, ser ut som en 15 åring, klär sig som en 12 åring. Totalt bortskämd. Ful som i helvete, som dom brukar vara.

Har de klippt bort loggen där han säger att han vill att hon ska bajsa på honom? Hittar det ingenstans
Citera
2026-05-25, 17:26
Medlem
SDUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Har de klippt bort loggen där han säger att han vill att hon ska bajsa på honom? Hittar det ingenstans
Nej, men han nämner bajs och sånt på fåtöljer, det är uppenbart att han har en dragning till bajs. Dom är snälla när dom tar bort detta ut rubriken

Han kanske är snäppet under bajs-Hank. Men en bajsgädda är han
Citera
2026-05-25, 17:49
Medlem
Citat:
Nej, men han nämner bajs och sånt på fåtöljer, det är uppenbart att han har en dragning till bajs. Dom är snälla när dom tar bort detta ut rubriken

Han kanske är snäppet under bajs-Hank. Men en bajsgädda är han

Han hade fått köpa nya fåtöljer till hotellet om flickan uträttat sina behov i dem, så vet inte riktigt hur han tänkte där, ekonomin verkade ju ansträngd...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in