2026-05-23, 21:18
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelbrygga
Hur många barn har han? Hur har det gått för dem?
Han har väl några horungar.
Citera
2026-05-24, 10:02
Avslutad
Han poserar som vilken instabrud som helst? Extremt självmedvetet fjollig.

Han är halvafrikan och konvertit till islam.

Ringer inga varningsklockor då så är man förmodligen halvafrikan och saknar delar av penis själv.
Citera
2026-05-25, 16:17
Avstängd
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Han poserar som vilken instabrud som helst? Extremt självmedvetet fjollig.

Han är halvafrikan och konvertit till islam.

Ringer inga varningsklockor då så är man förmodligen halvafrikan och saknar delar av penis själv.

Såg hans "fight"... ok, 39... men Archie Moore var 40+ när han blev världsmästare, G Foreman likaså.

Lycksökande fjolla.
Citera
2026-05-25, 16:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Såg hans "fight"... ok, 39... men Archie Moore var 40+ när han blev världsmästare, G Foreman likaså.

Lycksökande fjolla.

Det motbjudande är att vita européiska unga män ens lyssnar på en sån här karaktär.

Då är man långt nerslagen i skorna.

Den nordiska gentlemannen har klass och stil. Det är mycket uppskattade män runt om i hela världen, både av män och kvinnor helt enkelt för att de är trevliga.
Citera
2026-05-25, 17:34
Avstängd
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
- - -
Den nordiska gentlemannen har klass och stil. Det är mycket uppskattade män runt om i hela världen, både av män och kvinnor helt enkelt för att de är trevliga.

Är min - högst manliga - uppfattning också! Samtidigt har feminiseringen av samhället gått så långt att tokar som Tate får följare/anhängare. Det blir en typ av back-lash - "översväng" åt andra hållet. Det jag sett av Tate är han en misogyn idiot.
Citera
2026-05-25, 17:36
Medlem
ragingcows avatar
Han har feminin kroppshållning.
Citera
2026-05-25, 17:49
Avslutad
Citat:
Är min - högst manliga - uppfattning också! Samtidigt har feminiseringen av samhället gått så långt att tokar som Tate får följare/anhängare. Det blir en typ av back-lash - "översväng" åt andra hållet. Det jag sett av Tate är han en misogyn idiot.

Nä men precis. Han har rätt i att det finns bestämda naturligt givna könsroller. Det brukar de flesta som inte utsats för kommunistisk hjärntvätt veta vid 7 års ålder om inte tidigare.

Han beter sig som en gängkriminell babbe, det finns inget manligt i det. Det är bara ouppfostrat.

Jo men alltså mamma har spelat ut sonen mot sin make i Sverige, det är länken mellan far och son som har angripits och det är svårt att komma till rätta med.

Svenska kvinnor är starka, det finns ingen risk att de skulle nöja sig med jämlikhet, de vill regera familjen.

Det är där man måste börja jobba istället för att bli en idiot som Tate imho.
Citera
2026-05-25, 17:58
Avstängd
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Nä men precis. Han har rätt i att det finns bestämda naturligt givna könsroller. Det brukar de flesta som inte utsats för kommunistisk hjärntvätt veta vid 7 års ålder om inte tidigare.

Han beter sig som en gängkriminell babbe, det finns inget manligt i det. Det är bara ouppfostrat.

Jo men alltså mamma har spelat ut sonen mot sin make i Sverige, det är länken mellan far och son som har angripits och det är svårt att komma till rätta med.

Svenska kvinnor är starka, det finns ingen risk att de skulle nöja sig med jämlikhet, de vill regera familjen.

Det är där man måste börja jobba istället för att bli en idiot som Tate imho.

Som kidzen skrev för 10-15 år sedan; WORD!

Tyvärr har ju "respektabla krafter" som bl a Piers Morgan (vars Uncensored-podd jag lyss och somnar till varje vardag-kväll, rekommenderas) s a s ursäktat Tate och hans "babbighet"... Jag antar att dessa är så förstörda av Det Nya Rikets regnbågskultur att de inte känner igen en clown när de ser en.
Citera
2026-05-25, 18:03
Medlem
Fettsugnings avatar
Alfa? Hahaha. Fjortisar kanske tycker det. Blir man ägd av Greta Thunberg och måste hävda sig genom att trycka ner kvinnor är man en osäker nolla.
Citera
2026-05-26, 11:30
Avslutad
Citat:
Som kidzen skrev för 10-15 år sedan; WORD!

Tyvärr har ju "respektabla krafter" som bl a Piers Morgan (vars Uncensored-podd jag lyss och somnar till varje vardag-kväll, rekommenderas) s a s ursäktat Tate och hans "babbighet"... Jag antar att dessa är så förstörda av Det Nya Rikets regnbågskultur att de inte känner igen en clown när de ser en.

Precis. Man ta med i beräkningen att Tate är född amerikan från början som blev ökänd genom Bigh Brother i UK.

Han är en multikulti reality C-kändis från början.

Det har ingenting med människor från kulturländer att göra. Just another Johnny Somali.

För folk som är från civilserade länder är det mest konstigt om man är identitetslös. Då bör man söka sig till biblioteket och gymet.

Av de influencers som finns i manosfären som är förebilder är nog svenska Marcus Follin den som jag tycker håller klass, oavsett vad man kan tycka om hans åsikter.

Det är som natt och dag i sätt att föra sig.
Citera
2026-05-26, 19:21
Medlem
Endast mycket osäkra pojkar ser Andrew Tate som nån form av förebild.

Ta er i kragen o få till ett ligg istället för att kolla på Youtube-klipp!
Citera
2026-05-27, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Vad tycker ni? Är Andrew Tate fortfarande en symbol för maskulinitet, eller har förlusten förstört hans cred och respekt? Visar det att äkta maskulinitet handlar om att ta risker och acceptera förluster, eller är det ett bevis på att hans livsstil inte är något att sträva efter?

Att förlora en match behöver inte ha någon betydelse. Alla som är bäst genom tiderna i sina idrotter har förlorat någon gång. När han tävlade i kickboxning förlorade han säkert också någon gång?

Att han är en mupp beror snarare på andra saker än att förlora en match.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in