2026-05-25, 15:37
Medlem
Hoppas det inte stod om getter och sånt i den?

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Gjorde det en gång i tiden. Blev dock tvungen att elda upp den efter jag kom hem en dag och min brud satt och läste den. Problemet var väl egentligen inte boken utan att inte hon var den sista i den.
Citera
2026-05-25, 15:39
Medlem
Onanikrems avatar
Vem fan bryr sig efteråt? När själva knullandet pågår är det skönt och kul. Vem skall läsa dagboken? Anne Franks dagbok? (no disrespekt för henne)
Citera
2026-05-25, 15:51
Medlem
Flenzenstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Vem fan bryr sig efteråt? När själva knullandet pågår är det skönt och kul. Vem skall läsa dagboken? Anne Franks dagbok? (no disrespekt för henne)
Anne Frans dagbok i original är lite åt det hållet. Hon testar att köra upp olika saker. Den har kommit ut ocensurerad ganska nyligen. Pappa Otto censurerade bort allt det som gjorde boken värd att läsa. Hon skulle säkert ha skrivit knulldagbok om det vore i dag.
Citera
2026-05-25, 15:54
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flenzenstock
Anne Frans dagbok i original är lite åt det hållet. Hon testar att köra upp olika saker. Den har kommit ut ocensurerad ganska nyligen. Pappa Otto censurerade bort allt det som gjorde boken värd att läsa. Hon skulle säkert ha skrivit knulldagbok om det vore i dag.
Tänkte faktiskt på det tre sekunder efter jag skrev. Alla ungdomar onanerar, det gjorde jag, det gjorde du och det gjorde alla andra också.
Citera
2026-05-25, 15:54
Medlem
S.O.Stolps avatar
Kvinnor skriver dagbok. Och idioter.
Citera
2026-05-25, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Festligt att ta fram och läsa om sina framgångar i livet på gamla dar. Men du kanske håller reda på dem i huvudet istället?
Det räcker med att hålla det i huvudet. var det inte bra nog så är det inte sparat där heller och då finns det ingen anledning att klottra ner det i någon dagbok som någon jävel kan lägga vantarna på.
Citera
2026-05-25, 17:20
Medlem
Flenzenstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Det räcker med att hålla det i huvudet. var det inte bra nog så är det inte sparat där heller och då finns det ingen anledning att klottra ner det i någon dagbok som någon jävel kan lägga vantarna på.
Det kanske är lite kul om någon hittar den.
Citera
2026-05-25, 17:24
Medlem
Citat:
Det kanske är lite kul om någon hittar den.
Nej. Inte på något vis alls överhuvudtaget.
Citera
2026-05-25, 18:05
Medlem
Ilimitados avatar
Varför inte göra en knullvlogg istället?
Citera
2026-05-25, 18:11
Medlem
Citat:
Nej jag kör in kuken mellan blygläpparna och gnuggar ollonet mot livmodertappen och ejakulerar ymnigt. Mer knulla än så blir det inte.

Den anteckningen kompletterar du således med datum, klockslag och fruntimmer. Låter som lagom spännande läsning.
Citera
2026-05-25, 18:37
Medlem
Nä det blir för mycke skrivande!
Jag brukar göra ett streck i almanackan max fem streck om dagen tänker jag
Det är bra att ha koll så man inte blir sexmissbrukare

Nä nu skojja jag nog lite men två om dagen
Senast redigerad av troligengud 2026-05-25 kl. 18:44.
Citera
2026-05-25, 19:14
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Nej jag kör in kuken mellan blygläpparna och gnuggar ollonet mot livmodertappen och ejakulerar ymnigt. Mer knulla än så blir det inte.

Gnuggar ollonet mot livmodertappen? Där sprack din historia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in