2026-05-25, 11:41
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
När jag tänker efter så är nog inte Besaras citat ett direkt svar på Kalles utspel, även om Fotbollskanalen vill få det att låta så... Det gör nog att Kalle sitter säkrare än jag först trodde.
Besara skulle aldrig säga på det viset. Han pratar i generella termer och ev ur olika perspektiv/upplevelser.

Han förtjänar ett stort mått tillit
Citera
2026-05-25, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Helt värdelösa TV4 såhär långt, de pratade fem minuter fotboll och sen var det bara dravel. De har bestämt sig för vinkeln att KK är en sopa och han skurit sig med Besara bl.a. Hur fan kan det vara underlag för 90% av studion varje match att han bytt ut Besara vissa matcher? Slappa handleder från cheferna som låter Axén och JG styra narrativet.
Orkar aldrig lyssna på hur de gaggar i studion. Kollar bara matchen.
Citera
2026-05-25, 11:57
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Besara skulle aldrig säga på det viset. Han pratar i generella termer och ev ur olika perspektiv/upplevelser.

Ja, det var jag som lät mig luras av FK.
Citera
2026-05-25, 12:04
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Japp. Håller helt med. Åtminstone deras huvudmatch där dom verkligen har skit i studion.
Dom övriga matcherna har funkat bra tycker jag, tycker både Hamad och Thern har funkat bra som experter, men dom är ju inte tillräckligt stora namn för att få vara med när det verkligen gäller..
Det är ju verkligen ett slappt sätt att ta sig an uppgiften. De behöver ju inte direkt analysera om de redan skrivit manus en vecka innan matchen.

Håller med om Hamad och Thern, sett att de fått lite kritik som jag tycker är oförtjänt. Synd att inte Pär Hansson och Johan Arneng fick följa med dock.
Citera
2026-05-25, 12:13
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Det är ju verkligen ett slappt sätt att ta sig an uppgiften. De behöver ju inte direkt analysera om de redan skrivit manus en vecka innan matchen.

Håller med om Hamad och Thern, sett att de fått lite kritik som jag tycker är oförtjänt. Synd att inte Pär Hansson och Johan Arneng fick följa med dock.
Som med allt annat idag. Riktiga diskussioner och analyser ges ingen plats längre. Det ska vara one liners, rubriker och lätt provocerande/utmanande påståenden.

Oavsett om det är fotboll, kärleksprogram elr politik/samhälle.
Citera
2026-05-25, 12:43
Medlem
Teus avatar
Citat:
Som med allt annat idag. Riktiga diskussioner och analyser ges ingen plats längre. Det ska vara one liners, rubriker och lätt provocerande/utmanande påståenden.

Oavsett om det är fotboll, kärleksprogram elr politik/samhälle.
Det blir ju så när man fyller studion med personer som egentligen inte bryr sig och vill försöka framhävda sin egen förträfflighet och fotbollskunskap för att kunna berättiga deras löjligt höga lön.
Citera
2026-05-25, 12:53
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Det blir ju så när man fyller studion med personer som egentligen inte bryr sig och vill försöka framhävda sin egen förträfflighet och fotbollskunskap för att kunna berättiga deras löjligt höga lön.
Man saknar Jens Fjellström typen
Citera
2026-05-25, 12:58
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:

Besara? Han kan gå på Sirius guldfest.
Kalle? Det börjar brinna. Men alternativen? Nja. Tålamod är kanske rätt väg. Säsongen ut åtminstone.
Citera
2026-05-25, 13:02
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Besara? Han kan gå på Sirius guldfest.
Kalle? Det börjar brinna. Men alternativen? Nja. Tålamod är kanske rätt väg. Säsongen ut åtminstone.
Haha. Tkr Besara verkar vara en sjysst kille.

W Hahn däremot verkar inte må helt bra.

Svårt att skicka en tränare under ett VM år då så få omgångar spelas på våren. Riskerar ju hela året då.
Citera
2026-05-25, 13:08
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
https://www.fotbollskanalen.se/artiklar/allsvenskan/hat-mot-kalle-karlsson---hammarby-vi-kommer-titta-pa-det

Annika Winsth, chefsekonom på Nordea
Lisa Frost, meteorolog på SMHI
David Jespersson Mora, presschef hos bajen

Coke Hyena, troll på Flashback forum
Citera
2026-05-25, 13:10
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Tankar om din finnjävel, Kukräven? Noll offensiv spelidé har han… Det som du brukar håna Solna för.
Han verkar digga Billborn nu.
Citera
2026-05-25, 13:49
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Haha. Tkr Besara verkar vara en sjysst kille.

W Hahn däremot verkar inte må helt bra.

Svårt att skicka en tränare under ett VM år då så få omgångar spelas på våren. Riskerar ju hela året då.
Jo exakt och är exempelvis Rydström bättre? Tror ju faktiskt att Kalles rakare spel kan fungera bättre i ett kval än Rydströms. Eller Mister X. Topp3 är en rimlig ambition och nu med EL-kval och flyt i lottning nå ECL?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in