Citat:
Ursprungligen postat av
fonder
Jag vet inte vilket annat program det är du kollar på. I tävlingen där de skulle vara under vattnet blev hon ett med vattnet, i tävlingen att hänga var hon någon sekund från att vinna. Hon är den starkaste av kvinnorna, tycker jag. Sedan är hon en väldigt lojal typ till skillnad mot orm-typer och det uppskattar jag. Heja Caroline!
Sekund från att vinna? Dvs den bästa förloraren?
Jag kan knappt minnas att hon vunnit en enda tävling men det kanske hon har. Att hon sedan kommer tvåa osv, who cares. Jämför med Sonja som ju tar en vinst då och då. Carro var ju dessutom med i det största förlorargänget någonsin, lag syd. Bara Ola i det laget kunde prestera i tävlingar men då bara individuellt. Skulle det tävlas i lag sket det sig direkt.
Vad gäller lojalitet sedan då. Visst. Carro tillsammans med Aza och Ola har ju varit jävligt lojala mot varandra. Vilket ju även följande spelare har varit.
Jonas, Sonja, Lasse, Marie, Iki och Erika. Visst, det tjafsades en massa mellan de tre sistnämnda och Lasse och Jonas och Sonja funderade ett tag på att förråda Lasse. Men man gjorde inte det utan har hållt ihop hela tiden även efter att Sonja sålde ut Lasse i en förhandling. Och vilka har då i program efter program sagt att detta ät helt idiotiskt? Jo Ola, Aza och Carro. Så Carros moral och lojalitet är ju den att hon och hennes pakt aldrig ska förråda varandra medan Lasse, Marie och Iki är idioter som är lojala mot Jonas och Sonja. Och Melina såg hon bara som en spelpjäs att användas av hennes sekt.
Sjukt obehaglig kvinna.