2026-05-24, 21:49
Medlem
LoppeliLoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obbaq
"Som vanligt gäller att spoilertag skall användas innan ett avsnitt har lagts upp på TV4 Play. Detta gäller alltså de som följer säsongen via TV4 Play Plus där alla veckans avsnitt läggs ut i början av veckan. /Moderator"

Söndag idag, det är väl slutet av veckan?

Yes, söndag idag och avsnitt ute FÖR DEM MED PLUS. Det ligger INTE ute för dem med bara play.
Citera
2026-05-24, 22:13
Medlem
picapicans avatar
Lasse vacklar och håller på som vanligt. Undra om han vet själv vad han gör. Hans handslag börjar bli patetiska.
Citera
2026-05-24, 22:48
Medlem
Den där Ola är en dryg jävla översittare som skulle pryglas, Kräver att inga skall använda sina imuniteter som skall hängas på en pinne i buskarna.
Själv sitter han på Ö-rådet iklädd full fjäderfäfä mundering 💩☠️
Citera
2026-05-24, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MzMoneyPenny
Exakt så - Ja. ”Så tvivel” som i att Jonas ville utröna vilka han kunde lita på framöver. Del av strategiskt tänk för att kunna ligga ett steg före hela tiden!
Som han själv skriver - ”det gäller att tänka på vad som händer i nästkommande Öråd, inte bara detta”.
Bra spelat!
Han skrev en annan rolig grej också!

Han beskriver det bra i ett purfärskt inlägg på IG.

Vad skrev han för rolig grej? Har inte insta så kan inte gå in och läsa själv 🙏
Citera
2026-05-24, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FartyDog
Ola tjatar om sin heder och handslag hit och dit.

Immuniteter ska hängas upp för att spelet ska vara ”rättvist”, men när han själv har en och hänger löst så är det en ”ny situation”.
Han tjafsar om handslag, men han vill att folka ska bryta lojaliteten mot sin pakt.

Han snyftar om att han eller hans polare får nackdelar men delar gärna själv ut dem till Jonas. Klart att det påverkar, men det är ju en del av spelet.

Är man 50+ så får man nog brösta mer och grina mindre.
Ja, kåkfararen Ola är riktigt pinsam. Det är ren lyteskomik att ha någon med hans mentala kapacitet med i programmet. Lite kul i början men tjatigt att titta på i längden.
Citera
2026-05-24, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Segahanden
Finns de någon större gnällspik än Carro?
Ska bli skönt när Robinsson är slut och man slipper höra hennes gnälliga stämma….

Ja hon är hemsk att lyssna på. Jag hejar nästan mer på Ola än henne och då är det illa 😅 Sättet hon pratar om de andra på är så vidrigt, och offerkoftan ska vi inte ens prata om..
Citera
2026-05-24, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obbaq
"Som vanligt gäller att spoilertag skall användas innan ett avsnitt har lagts upp på TV4 Play. Detta gäller alltså de som följer säsongen via TV4 Play Plus där alla veckans avsnitt läggs ut i början av veckan. /Moderator"

Söndag idag, det är väl slutet av veckan?
Det är slutet på veckan nu så därför spoilar du nästa veckas avsnitt som inte lagts up på TV4 Play? Vilken jubelidiot.
Citera
2026-05-24, 23:06
Medlem
Underbart att en spelare åkte ut direkt på ett öråd istället för att åka jojo fram och tillbaka till gränslandet tills de blir så trötta att de hoppar av, och extra underbart att det var clownen Aza som åkte ut. Han var lite kul att titta på i början men som med alla pajaskonster så blir det snabbt tjatigt och jag hade inte orkat med att titta på honom i en vända till, varken i Robinson eller på gränslandet.

Vem tatuerar sitt eget namn över ryggen för övrigt som Aza har gjort? Lite sjukt beteende faktiskt.
Citera
2026-05-24, 23:08
Medlem
Men seriöst, folk i detta programmet är så korkade så fan jag vet inte vad.... Jonas kommer att vinna detta helt klart såvida dessa idioter inte fattar att det har honom de måste rösta ut.....Och de fattar de ju uppenbarligen inte, jag menar hur jävla korkad kan man bli?????
Citera
2026-05-24, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvindsackordet
Vad skrev han för rolig grej? Har inte insta så kan inte gå in och läsa själv 🙏

Citat
// Jag har en spelare bakom deras positioner, diskret, men välplacerad. Och efter ikväll har jag också fått en tydligare bild av vilka jag faktiskt kan lita på. För man måste tänka längre än nästa röstning.
Och vad vore jag för strateg om jag inte låg steget före? //

Citat (Kommentar från Amadeus)
//Amadeus: -Du verkar ha full koll.
Jonas: -Exakt! AH27 placerad bakom fiendelinjen ♟️. //

Skulle inte förvåna mig det minsta om det är just Amadeus. Han som mår bättre när andra mår dåligt och garvar när andra tjafsar… 😂
Senast redigerad av MzMoneyPenny 2026-05-24 kl. 23:26.
Citera
2026-05-24, 23:29
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Ja, kåkfararen Ola är riktigt pinsam. Det är ren lyteskomik att ha någon med hans mentala kapacitet med i programmet. Lite kul i början men tjatigt att titta på i längden.

Har Ola suttit i fängelse? Ingen mer än jag som tycker Amadeus chipstuttar ser roliga ut?
Citera
2026-05-24, 23:48
Medlem
Leevancleef11s avatar
Säg vad man vill om lasse men han är den enda i årets program som man han haft det roligt med en Fredagkväll! Kan man hitta en tråkigare person än Jonas, inte undra på att han är 33 år och ingen familj!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in