2026-05-25, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Snälla H skaffa inte ett till barn, ta hand om den du redan har…
Håller med! Bara för att normen är 2 barn så måste man inte ha det!
Citera
2026-05-25, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Fast nu lät det ju som att hon egentligen skulle ha varit där idag!

Ja så då finns det ju lite olika scenarion.
Skulle K varit ledig= ingen förskola
Fick K en ledig dag för han hoppade in i helgen=ingen förskola
Ska K jobba eftermiddag= ingen förskola.
Citera
2026-05-25, 11:25
Medlem
Hon ljuger så mycket så hon glömmer sina egna lögner

De påbörjade ju syskonresan för något år sen, sen pausades den direkt för Hanna MÅSTE PRIORITERA SIG SJÄLV och hon kan inte bli gravid igen innan alla förlossningsskador är lösta! Hon måste få hjälp med inkontinens, ärrbildning, tygndkänsla, svullnad m.m som inte går att ”leva ett normalt liv med” INNAN de kan tänka på en till graviditet.

Hon var på ett läkarbesök, blev missnöjd över att första kuren (av flera) mot ärrbildningen inte löste problemet helt. Sen har vi inte hört ETT ORD om alla hennes förlossningsskador. Och det låter inte som att hon ens tänkt på det nu, utan nu är det bara status på möjligheten att bli gravid som verkar intressant

Men vem vet, allt kanske självläkt. I så fall har Hanna inte bara extremt hög smärttröskel utan också otrolig läkförmåga! Kan till och med läka ut grova extrema förlossningsskador som hon kallat dem

Storyn är för övrigt borta nu
Citera
2026-05-25, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Openlayers
Nu är det dags för syskonförsök igen eller hur ska man tolka storyn?

Jag fattar att livet ändras och att det inte är ett lätt beslut huruvida man ska skaffa barn, inte skaffa barn, skaffa ett till barn osv. Men det är hennes sätt att vara inkonsekvent och oberäknelig i precis allt hon säger och står för.

Från november när de donerade sista embryot:

”Ingenting är självklart. Ibland vill livet att man ska gå en annan väg än den normen gärna trycker in i en att man bör ta.

Ibland behöver man stanna upp, förstå och faktiskt ta in vad som är viktigt, på riktigt och inte ständigt vara i ett jagande.

Jag ska vara ärlig och säga att inget har känts så tryggt som detta.

Vi är på den vägen vi ska vara på, och det känns.

Ni vet när något känns sådär extra bra i hjärtat. Precis så känns det ❤️🌟”

Är det nånting som är borta för jag ser inte detta i story?
Citera
2026-05-25, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn

Japp, hon tog bort den..
Citera
2026-05-25, 11:58
Medlem
Finns kvar här en liten stund till om någon vill läsa
https://insta-stories-viewer.com/hannatheorin/
Citera
2026-05-25, 12:42
Medlem
Ok. Nu vet vi att hon driver med sina följare , "syskon" ..pah! Visst.....
Citera
2026-05-25, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn

Citat:
Ursprungligen postat av Openlayers
Japp, hon tog bort den..

Hahahah visste att den skulle tas bort så jag screenshottade så klart. Det var en bild på Hs fötter på altanen med en plastblomma (såklart) med följande text:

Till veckan ska vi på ett läkarbesök hos gyn. Samma klinik där vi gjorde alla ultraljud etc under vår IVF. Kommer kännas helt sjukt att gå in genom de där dörrarna igen. Av tacksamhet över hur mycket som hjälpte och fanns där när vi var mitt i smeten.
Jag sökte dit från början mest för att kolla upp min kropp lite mer noggrant, eftersom min cykel har varit så himla oregelbunden och knäpp de senaste månaderna. Jag har ju PCOS, så det spelar säkert in, men det har förändrats ganska mycket nu så jag kände att det var dags att faktiskt kolla upp det ordentligt.
Men vi kommer ta en titt på helheten, så vi kommer även kolla lite bredare hur allt ser ut för oss båda just nu. Vi har ju en ganska lång resa bakom oss med IVF, missfall och allt däremellan, och jag skulle ju ljuga om jag sa att suget efter ett syskon inte finns där, eller det har ökat och tankarna känns inte längre så skrämmande som det har gjort, så det känns ändå skönt att bara göra en ordentlig genomgång och se var vi står idag när vi ändå är där. Vart det leder till återstår till att se, men det känns bra att vi tar tag i det, för vår skull.
Citera
2026-05-25, 13:15
Medlem
Nere på 65,6 nu också..
Citera
2026-05-25, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Exakt? Känns ju som hon om någon kollat upp exakt allt som möjligen kan kollas. Hon är så galet egotrippad och tror att hon är SÅ unik. Alltså jag fattar ju att hon gör det för det måste vara ensamt att leva så isolerat och ha gjort sååå många år. Hon har ju ingen att ventiler med. Hade hon haft det hade hon snabbt insett att allt hon ”går igenom” är extremt vanligt förekommande. Suck
Tycker att de egentligen är ett svagt argument, men de är VÅRA SKATTEPENGAR som går till att hon ska springa hos läkare stup i kvarten. Ärligt talat finns de inget annat som hon kan ha som intresse.
Kan någon ta fram inlägget där de listar alla turer som hon gjort de senaste året? De är inte friskt
Citera
2026-05-25, 13:39
Medlem
Alltså begriper inte människan hur otroligt obegriplig hon är för sina följare? Hon var så lycklig över operationen som skulle göra att hon inte kan få fler barn, för utan operationen klarar hon inte sin vardag.
Sen blir det ingen operation. Och vardagen tycks gå kanon och nu blir det syskonförsök? Alltså förlåt Hanna, men tydligheten i ditt content är sådär.
Citera
2026-05-25, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Alltså begriper inte människan hur otroligt obegriplig hon är för sina följare? Hon var så lycklig över operationen som skulle göra att hon inte kan få fler barn, för utan operationen klarar hon inte sin vardag.
Sen blir det ingen operation. Och vardagen tycks gå kanon och nu blir det syskonförsök? Alltså förlåt Hanna, men tydligheten i ditt content är sådär.

För att inte förglömma syskonförsök med vad ? Ev ett nytt ivf fastän de har donerat sitt sista embryo 🤯🤯🤯🤯
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in