Citat:
Ursprungligen postat av
Frunilillabyn
Är det nånting som är borta för jag ser inte detta i story?
Citat:
Ursprungligen postat av
Openlayers
Japp, hon tog bort den..
Hahahah visste att den skulle tas bort så jag screenshottade så klart. Det var en bild på Hs fötter på altanen med en plastblomma (såklart) med följande text:
Till veckan ska vi på ett läkarbesök hos gyn. Samma klinik där vi gjorde alla ultraljud etc under vår IVF. Kommer kännas helt sjukt att gå in genom de där dörrarna igen. Av tacksamhet över hur mycket som hjälpte och fanns där när vi var mitt i smeten.
Jag sökte dit från början mest för att kolla upp min kropp lite mer noggrant, eftersom min cykel har varit så himla oregelbunden och knäpp de senaste månaderna. Jag har ju PCOS, så det spelar säkert in, men det har förändrats ganska mycket nu så jag kände att det var dags att faktiskt kolla upp det ordentligt.
Men vi kommer ta en titt på helheten, så vi kommer även kolla lite bredare hur allt ser ut för oss båda just nu. Vi har ju en ganska lång resa bakom oss med IVF, missfall och allt däremellan, och jag skulle ju ljuga om jag sa att suget efter ett syskon inte finns där, eller det har ökat och tankarna känns inte längre så skrämmande som det har gjort, så det känns ändå skönt att bara göra en ordentlig genomgång och se var vi står idag när vi ändå är där. Vart det leder till återstår till att se, men det känns bra att vi tar tag i det, för vår skull.