2026-05-25, 10:26
Medlem
Att kroppen förändras efter en graviditet lär man väl sig i grundskolan. Skulle tippa på att 99% av alla som fött barn har märkt av att mens+allt där till har ändrats efter en graviditet.
Jag blöder 100 gånger mer, har 100 gånger värre mensvärk än innan mitt barn föddes, ska jag söka hjälp för det? Ska jag göra en helundersökning av min kropp för det? Blir så frustrerad över att Hanna tror att hon är den enda i hela världen med åkommor, flash News Hanna!!!! Du är inte den enda i hela världen.
Citera
2026-05-25, 10:31
Medlem
Ska K också kolla upp sig eller vad menar hon med hur allt ser ut för båda? Ordentlig genomgång för att se var de står. Luddigt, eller jag som tar allt bokstavligt? IVF kan det ju knappast vara tal om igen när de skänkt ett embroyo iaf (som jag inte trodde på först, men nu har H skrivit det upprepade gånger)
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-05-25 kl. 10:34.
Citera
2026-05-25, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Nope, är K ledig så får man inte lämna på förskolan.
Fast nu lät det ju som att hon egentligen skulle ha varit där idag!
Citera
2026-05-25, 10:42
Medlem
Förstår inte hur K kan vilja ha ett barn till med den här lata människan.
Citera
2026-05-25, 10:43
Medlem
Det känns som att deras liv går ut på att, på kvällarna, sitta och smida planer över vad de eventuellt kan söka vård för härnäst. Haha alltså jag skrattar varje gång jag ser hennes content. De är ansiktet utåt för lågbegåvning.

Kanske ännu ett sätt för H att slippa jobba/plugga eller göra ngt med sitt liv.

Det som stör mig mest och är mest galet tycker jag är att H verkar helt oberörd av denna tråden och vad som skrivs här. Har hon ett psyke av stål?
Senast redigerad av Anonymsaklart12 2026-05-25 kl. 10:46.
Citera
2026-05-25, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Det känns som att deras liv går ut på att, på kvällarna, sitta och smida planer för vad de eventuellt kan söka vård för härnäst. Haha alltså jag skrattar varje gång jag ser hennes content. De är ansiktet utåt för lågbegåvade människor.

Smider planer på vård och renovering ”chatte” hjälper dem med
Citera
2026-05-25, 10:54
Medlem
Hahaha. Nu ska människan minsann visa att löobandet visst kan få plats under skrivbordet och att hon kan tippa på tangentbordet och "jobba ". Och det gör hon bara för att hon har läst allt här.

Är säkert på att hon inte prickar något rätt.

Gällande det andra så förstår jag inte vad människan sa drt va mycket text men noll innehåll. Vaddå hon ska se över helheten, vad innebär det ens??? Så syskonförsök är aktuellt trots allt och därför har ni valt att donera ert sista embryoförsök! Kan d vara så att hon gjorde äggdonation och därför bryr sig inte embryot donerades. Skulle förklara vf Lasse inte liknar henne utan är bara kopia av sin pappa
Citera
2026-05-25, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himlahopp
Att kroppen förändras efter en graviditet lär man väl sig i grundskolan. Skulle tippa på att 99% av alla som fött barn har märkt av att mens+allt där till har ändrats efter en graviditet.
Jag blöder 100 gånger mer, har 100 gånger värre mensvärk än innan mitt barn föddes, ska jag söka hjälp för det? Ska jag göra en helundersökning av min kropp för det? Blir så frustrerad över att Hanna tror att hon är den enda i hela världen med åkommor, flash News Hanna!!!! Du är inte den enda i hela världen.

Ja det är så roligt att människan ska göra content av allt, en massa rabbel som inte har skett ännu. Det redogör för varför de ska undersöka hennes kropp, men ingenting ärsjälvklart. Varför ens skriva ut en massa för främlingar att ta del av? Det är därför hon blir fångad i sina egna lögner gång på gång. jag har själv genomgått IFV en resa som pågick i 7 år men nämnde det bara för närmaste familjen. Men den här idioten ska prata om sin kropp som om den e helig det e fan skrattretande.
Citera
2026-05-25, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Ska K också kolla upp sig eller vad menar hon med hur allt ser ut för båda? Ordentlig genomgång för att se var de står. Luddigt, eller jag som tar allt bokstavligt? IVF kan det ju knappast vara tal om igen när de skänkt ett embroyo iaf (som jag inte trodde på först, men nu har H skrivit det upprepade gånger)
Vad är de hon ska kolla? Vet ingen som sprungit hos och kontaktat så mycket gynekologer de senaste åren? De är sjukt. Det kan inte vara ett normalt beteende att vara så besatt av sin mens cykel
Citera
2026-05-25, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discodansrock
Vad är de hon ska kolla? Vet ingen som sprungit hos och kontaktat så mycket gynekologer de senaste åren? De är sjukt. Det kan inte vara ett normalt beteende att vara så besatt av sin mens cykel

Exakt? Känns ju som hon om någon kollat upp exakt allt som möjligen kan kollas. Hon är så galet egotrippad och tror att hon är SÅ unik. Alltså jag fattar ju att hon gör det för det måste vara ensamt att leva så isolerat och ha gjort sååå många år. Hon har ju ingen att ventiler med. Hade hon haft det hade hon snabbt insett att allt hon ”går igenom” är extremt vanligt förekommande. Suck
Citera
2026-05-25, 11:06
Medlem
Nu är det dags för syskonförsök igen eller hur ska man tolka storyn?

Jag fattar att livet ändras och att det inte är ett lätt beslut huruvida man ska skaffa barn, inte skaffa barn, skaffa ett till barn osv. Men det är hennes sätt att vara inkonsekvent och oberäknelig i precis allt hon säger och står för.

Från november när de donerade sista embryot:

”Ingenting är självklart. Ibland vill livet att man ska gå en annan väg än den normen gärna trycker in i en att man bör ta.

Ibland behöver man stanna upp, förstå och faktiskt ta in vad som är viktigt, på riktigt och inte ständigt vara i ett jagande.

Jag ska vara ärlig och säga att inget har känts så tryggt som detta.

Vi är på den vägen vi ska vara på, och det känns.

Ni vet när något känns sådär extra bra i hjärtat. Precis så känns det ❤️🌟”
Senast redigerad av Openlayers 2026-05-25 kl. 11:10.
Citera
2026-05-25, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Openlayers
Nu är det dags för syskonförsök igen eller hur ska man tolka storyn?

Jag fattar att livet ändras och att det inte är ett lätt beslut huruvida man ska skaffa barn, inte skaffa barn, skaffa ett till barn osv. Men det är hennes sätt att vara inkonsekvent och oberäknelig i precis allt hon säger och står för.

Från november när de donerade sista embryot:

”Ingenting är självklart. Ibland vill livet att man ska gå en annan väg än den normen gärna trycker in i en att man bör ta.

Ibland behöver man stanna upp, förstå och faktiskt ta in vad som är viktigt, på riktigt och inte ständigt vara i ett jagande.

Jag ska vara ärlig och säga att inget har känts så tryggt som detta.

Vi är på den vägen vi ska vara på, och det känns.

Ni vet när något känns sådär extra bra i hjärtat. Precis så känns det ❤️🌟”

Hahahah Chatte har jobbat på bra där. Den jobbade lika bra när OpeRatioNen skulle ske. Ja då kändes det såå Rätt😅😅🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in