Citat:
Ursprungligen postat av
EngelbertEggfjert
Aha, det är kritiken av den där konstiga låten du hade som favoritlåt som fortfarande svider. Du förstår jag varför du fastnat så på just mig.
"Utsatta"

Stackare! Att jag har mage att tycka annorlunda.
Du skrev såhär
Jag tolkar det som att den övre delen fortsätter i den nedre. Om det är fel så är allt lugnt, nen du måste tillstå att det är en rimlig tolkning?
Vad det en rimlig tolkning?
Ja säkert. Bara det att jag var tydlig med att det som gäller dig handlar om sista meningen i det inlägg jag svarade på.
Samt att resterande text benämns med plural. Alltså dessa och de
Om nu hela inlägget skulle handla om dig, varför specificerade jag att det rörde sig om sista meningen och varför benämnde jag resterande i plural?
Jag sktev även vilka det var jag syftade på.
Iran, dess proxi och dessas stöd.
Om du vill ta åt dig och räkna in dig i det, ok. Men en rimlig tolkning var det inte.
Du tycker inte själv att du blir lite hysterisk ibland?
Men är inte det rätt då, har du inte sett detta själv, hur man omplaceras skuld? Tycker jag ser det rätt oftai tråden och i trådar.. Speciellt när det handlar om sundet. Irans handlingar sägs då inte vara Irans fel, tvärtom de har mer eller mindre blivit tvingade till det. De kan framställas som offer även när man pratar om deras handlingar. Detta gäller Iran och dess proxi. Här inte sett samma fenomen så utbrett för andra grupper.