Citat:
Ursprungligen postat av
Viktor79x
"Nordics" kan beskrivs som män. Dom är inte gröna dock
Nej, inte gröna. "They look like your average Swede", som man säger på Fox.
Att ufo-piloterna består av "Grays, Nordics, Insectoids, and Reptilians" hävdas nu av åtminstone två personer, dr Puthoff samt dr Eric Davis som också han arbetat på hemliga militära projekt.
Att ufo-vittnen hävdar sig mött dessa typer av aliens har ju återgetts i media sedan 50-talet, men men att man skulle ta sådant på allvar och att högutbildade experter säger samma sak känns märkligt.
Ännu märkligare är förstås Lunas ständiga prat om "interdimensional beings". Jag har en viss vetenskaplig utbildning, och kan (trots det?) möjligen tänka mig möjligheten av besökare från yttre rymden, men besökare från "andra dimensioner" känns som rent humbug.