2026-05-24, 21:01
Avslutad
Ber om ursäkt för möjlig konstig rubrik, svårt att namnsätta. Om det är för dåligt får mod gärna hjälpa.

Vad som hände med gruppen vet de flesta, men vad kan det bero på? För få tittare? Slutkörda? Verkar inte gälla många andra duos. Men också min andra delfråga, varför är det Erik som får fortsätta i media efter? Missta mig inte, han var också min favorit, men mackan är rolig med.

Någon som vet? Tror?
2026-05-24, 21:09
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Ber om ursäkt för möjlig konstig rubrik, svårt att namnsätta. Om det är för dåligt får mod gärna hjälpa.

Vad som hände med gruppen vet de flesta, men vad kan det bero på? För få tittare? Slutkörda? Verkar inte gälla många andra duos. Men också min andra delfråga, varför är det Erik som får fortsätta i media efter? Missta mig inte, han var också min favorit, men mackan är rolig med.

Någon som vet? Tror?
https://www.hant.se/noje/erik-ekstrand-om-relationen-med-mackan-hors-jattesallan/11360307
2026-05-24, 21:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
https://www.hant.se/noje/erik-ekstrand-om-relationen-med-mackan-hors-jattesallan/11360307

ekonomiska anledningar helt enkelt. Att de inte hörs så ofta är inte så konstigt, bor tydligen i helt olika dlear av stockholm och har båda barn. Synd att det blev som det blev, att erik rattar barnprogram och att mackan inte syns längre. Hoppas på ett nytt nemas problemas.
2026-05-24, 21:13
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
ekonomiska anledningar helt enkelt. Att de inte hörs så ofta är inte så konstigt, bor tydligen i helt olika dlear av stockholm och har båda barn. Synd att det blev som det blev, att erik rattar barnprogram och att mackan inte syns längre. Hoppas på ett nytt nemas problemas.
Svinbra serie o älskade paret. Kollat om flera ggr.
2026-05-24, 21:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Svinbra serie o älskade paret. Kollat om flera ggr.

Detta är ju helt spekulativt förstås, men det är ju också skvaller delen av flashback så det får anses ok. Men vad tror du om deras relation bakom kameran på nemas problemas? Erik lägger ganska dryga kommentarer mot mackan hela tiden som vi tv-tittare tycker är roligt men som jag hade dött av ifall jag var mackan. Kanske en del av deras ide.

Också sett om serien typ 10 gånger då och då. Perfekt när man är sjuk och vill ha feelgood.
2026-05-24, 22:00
Avslutad
Kommer ihåg när dom körde det där spelprogrammet på fyran på vardagarna, tillsammans med Anton Körberg. Det var nog det bästa dom gjort tror jag. Otroligt underhållande.
2026-05-24, 22:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jcocker
Kommer ihåg när dom körde det där spelprogrammet på fyran på vardagarna, tillsammans med Anton Körberg. Det var nog det bästa dom gjort tror jag. Otroligt underhållande.

Det programmet när man skulle gissa ord?
2026-05-24, 22:04
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:

Citat:
Pussel hette programmet : Det satt jag och glodde på i min ensamhet och tyckte dom var roliga.
2026-05-24, 22:08
Avslutad
Citat:

Ja precis, dom ”svinsvåra”. Det var ju mer som ett program där man ser någon skrapa triss i ett par timmar, och vinsten är högst ett par tusen, men med dom tre så var det fan en fröjd att titta på. Dom var så jäkla roliga.

Dom gjorde ett bra jobb, men dom förstod ju hur rubbat allt var. Dom som kom efteråt var duktigare på att låtsas som att det var Jeopardy eller nåt sånt, men det blev dötrist då.

Ja tills nån fick mensvärk…
2026-05-24, 22:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Pussel hette programmet : Det satt jag och glodde på i min ensamhet och tyckte dom var roliga.

är för ung för att ha sett det men har hört om det i efterhand. Hade de samma humor att erik var sådär lite dryg och la lite roliga impuls-kommentarer?
2026-05-24, 22:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s

Just ja, så hette det! Samma här
2026-05-24, 22:10
Avslutad
Citat:
Ja precis, dom ”svinsvåra”. Det var ju mer som ett program där man ser någon skrapa triss i ett par timmar, och vinsten är högst ett par tusen, men med dom tre så var det fan en fröjd att titta på. Dom var så jäkla roliga.

Dom gjorde ett bra jobb, men dom förstod ju hur rubbat allt var. Dom som kom efteråt var duktigare på att låtsas som att det var Jeopardy eller nåt sånt, men det blev dötrist då.

Ja tills nån fick mensvärk…

haha juste, linda eller vad hon hette.

Tror du vi får se en reunion med erik och mackan innan deras pensioner?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in