2026-05-24, 15:40
Medlem
TPLs avatar
Visning nummer 3 (?) precis avklarad. Mäklaren har slösat bort 40 minuter helt ionödan.
Citera
2026-05-24, 18:36
Medlem
nytt på insta, ondare än att hon kunde fota hade hon inte

https://postimg.cc/gallery/yD26VfH
Citera
2026-05-24, 19:10
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka
nytt på insta, ondare än att hon kunde fota hade hon inte

https://postimg.cc/gallery/yD26VfH
Lågprisshight? 🤔
Citera
2026-05-24, 19:11
Medlem
Åkte hon till AKUTEN för en gammal skada? (som troligen är en frozen shoulder)
Citera
2026-05-24, 19:16
Medlem
Ändå spänstigt att lägga ut huset till 6.995.000 när Boolis värdering är på 5.270.000. Önskar jag hade detta självförtroende
Citera
2026-05-24, 19:24
Medlem
När ’bägaren rinner över’ tar Anna kort på sig själv, lipandes i bilen…… Men VEM är det egentligen på bilden? Inte kan det väl vara Anna som ser ut så utan filter, redigering och annat? Va? Va? Vem är det på bilden Anna?
Citera
2026-05-24, 19:45
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Ändå spänstigt att lägga ut huset till 6.995.000 när Boolis värdering är på 5.270.000. Önskar jag hade detta självförtroende

Boolis värdering bygger på statistik över försäljningar av liknande objekt i närheten och den kan visa väldigt fel värde.

Jag skulle lyssna mera på en erfaren fastighetsmäklare som arbetar i området.

Jag har ingen uppfattning om den aktuella mäklarens erfarenhet, men jag är alltid skeptisk till någon som har valt att arbeta i ett företag i Swedbanksfären.
Senast redigerad av trottwell 2026-05-24 kl. 19:58.
Citera
2026-05-24, 19:56
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Visning nummer 3 (?) precis avklarad. Mäklaren har slösat bort 40 minuter helt ionödan.
Kan vi försöka hitta tidslinjen här?
Hon har alltså åkt ur Masked Singer för flera veckor sedan nu. Jag vet inte om det programmet sänds live? Om inte kan ju hennes “skada” ha varat i månader, men OM det är live kan hon ju inte veta hur länge hon kunde vara kvar? Och då tänker hon det är en bra idé att sälja huset mitt i alltihop?
Nu har hon alltså åkt till akuten mitt i natten och blivit omplåstrad. Med någon slags panikattack på det. Och då tycker hennes granne att det är en toppenide att ha en grillkväll? Och den nedbrutna Anna tackar ja? Och om hon är hos sin granne, varför tar hon bilen? Och varför var inte Roberta med i bilen? Var han för full för att köra hem Anna? Bör man ens köra bil nykter men proppfull av smärtstillande? Jag tror Anna ändå var försiktig och tog en drink och ett glas vin och tänkte inte på att hon hade tagit starka mediciner och blev kanon. Grannen fick dåligt samvete och ställer upp som kronvittne… tror jag. Roberta sopar allt under mattan som vanligt. Många tårar blir det.
Citera
2026-05-24, 20:07
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon har alltså åkt ur Masked Singer för flera veckor sedan nu. Jag vet inte om det programmet sänds live? Om inte kan ju hennes “skada” ha varat i månader, men OM det är live kan hon ju inte veta hur länge hon kunde vara kvar? Och då tänker hon det är en bra idé att sälja huset mitt i alltihop?
Nu har hon alltså åkt till akuten mitt i natten och blivit omplåstrad. Med någon slags panikattack på det. Och då tycker hennes granne att det är en toppenide att ha en grillkväll? Och den nedbrutna Anna tackar ja? Och om hon är hos sin granne, varför tar hon bilen? Och varför var inte Roberta med i bilen? Var han för full för att köra hem Anna? Bör man ens köra bil nykter men proppfull av smärtstillande? Jag tror Anna ändå var försiktig och tog en drink och ett glas vin och tänkte inte på att hon hade tagit starka mediciner och blev kanon. Grannen fick dåligt samvete och ställer upp som kronvittne… tror jag. Roberta sopar allt under mattan som vanligt. Många tårar blir det.

"varför var inte Roberta med i bilen?"
"Roberta sopar allt under mattan som vanligt"

Det kanske var han som körde?

Annas man Roberto har inte råd att bli inblandad i rattfylleri eller att försöka dölja någon annans rattfylleri, om det skulle uppdagas skulle han kunna få sparken från arbetet som väktare, om han fortfarande arbetar som väktare.
Senast redigerad av trottwell 2026-05-24 kl. 20:29.
Citera
2026-05-24, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Boolis värdering bygger på statistik över försäljningar av liknande objekt i närheten och den kan visa väldigt fel värde.

Jag skulle lyssna mera på en erfaren fastighetsmäklare som arbetar i området.

Jag har ingen uppfattning om den aktuella mäklarens erfarenhet, men jag är alltid skeptisk till någon som har valt att arbeta i ett företag i Swedbanksfären.

Lol okej. Men dom köpte det för under fem miljoner för några år sen. Typ 4.5? Och att värdet gått upp över 2 miljoner är inte rimligt. Dom kommer inte få SJU miljoner för sin lya ute i spenaten.
Citera
2026-05-24, 20:27
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Lol okej. Men dom köpte det för under fem miljoner för några år sen. Typ 4.5? Och att värdet gått upp över 2 miljoner är inte rimligt. Dom kommer inte få SJU miljoner för sin lya ute i spenaten.

Helt rätt, en prisökning på ca 50% på några år i Märsta är inte rimlig.
Det skulle kräva några nya stora arbetsgivare på orten och att Arlanda bygger ut ordentligt, om ens då.
Citera
2026-05-24, 21:48
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Masked Singer sänds INTE live. Allt är inspelat för flera månader sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in