Citat:
Ursprungligen postat av
TPL
Visning nummer 3 (?) precis avklarad. Mäklaren har slösat bort 40 minuter helt ionödan.

Kan vi försöka hitta tidslinjen här?
Hon har alltså åkt ur Masked Singer för flera veckor sedan nu. Jag vet inte om det programmet sänds live? Om inte kan ju hennes “skada” ha varat i månader, men OM det är live kan hon ju inte veta hur länge hon kunde vara kvar? Och då tänker hon det är en bra idé att sälja huset mitt i alltihop?
Nu har hon alltså åkt till akuten mitt i natten och blivit omplåstrad. Med någon slags panikattack på det. Och då tycker hennes granne att det är en toppenide att ha en grillkväll? Och den nedbrutna Anna tackar ja? Och om hon är hos sin granne, varför tar hon bilen? Och varför var inte Roberta med i bilen? Var han för full för att köra hem Anna? Bör man ens köra bil nykter men proppfull av smärtstillande? Jag tror Anna ändå var försiktig och tog en drink och ett glas vin och tänkte inte på att hon hade tagit starka mediciner och blev kanon. Grannen fick dåligt samvete och ställer upp som kronvittne… tror jag. Roberta sopar allt under mattan som vanligt. Många tårar blir det.