Citat:
Ursprungligen postat av
Petronius
...
Jag vet naturligtvis inte hur det slutar. Jag konstaterar bara att när de psykiatriska patienterna tidigare fabulerat ihop den fantastiska iranska segern har de haft fel.
Ingen vet hur det här slutar. Och "världen" är rätt orolig just därför att det faktiskt kan sluta "hur som helst".
Däremot håller jag inte med dig, om du avser den här "mega-tråden". Om man bortser från allt OT och alla som av nån anledning hatar muslimer/judar/iranier/israeler/Trump och bara skriver för att få utlopp för sina känslor så har den tråden varit riktigt bra.
Det är klart man måste ha "filtret på" (men det är liksom ett måste på FB hur som helst

), och man måste också kunna väga samman information från olika håll. Men jag har fått både mer och mer korrekt information i den här tråden än från nån annan enskild källa, och många värdefulla länkar till information som jag tammefan aldrig skulle ha hittat själv. Speciellt när det händer nåt (vilket det nu inte gjort på över en vecka).
For the record så gäller det också viss "sionist-vinklad" information...
Så visst, det är litet onödigt mycket OT och som vanligt ballar det ur allt som oftast med skällsord och skit, men filtrerar man bort det så tycker jag att den här tråden representerar FB när FB är som bäst.