Citat:
Ursprungligen postat av
barndomen
Är Hallam den sämsta coachen Tre Kronor någonsin haft?
Edit: Hade glömt Garpen...
Fyfan vad nattsvart

Sam Hallam skulle passa bättre att spela in hockey komedier med sin kopia Djungel George det skulle man kunna skratta åt med mening, men att han som är en av dom största skämten bland hockeytränare i Sverige skulle leda landslaget är inget roligt att skratta åt, man skäms. Tre kronor va nåt som jag i alla fall va stolt över, nu för tiden då det kommer in trötta hockeyspelare från NHL och tränare utan passion, så ser man nån enstaka match. Det finns noll lag tänk, och om man som hockeytränare eller spelare efter 20 års spelade inte vet att att alla matcher till 95% vinner man efter att man jobbar hårdare än sin motståndare, så undrar jag va fan dom lärt sig om hockey.
Köper att lag är mental trötta i SHL ibland med 52 omgångar och att typ Skellefteå förlorar mot Leksand pga av dålig arbetsinsats är förståeligt, men att killar ledare som åker iväg för att tävla som Sverige i 7-10 matcher under två veckor och gör 6 av sju matcher som plattmatcher är fan riktigt dåligt, Vill man inte jobba för landet eller vinna stanna kvar hemma.