2026-05-23, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StartGenealogy
Vad menar du med textraden att SD också är delvis indirekt emot sådana som han?

Han behöver inte vara emot Salemdemonstrationens budskap i form av att hedra Daniel Wretström och belysa våld mot svenskar som vill bevara Sverige svenskt.

Om han röstade SD delar han nog den biten, men om hans behov av att utöva sin pedofili och nekrofili är starkare inom honom än annat så går det först, kanske till och med så starkt att han skulle riskera välja ett offer som My även om hon också röstade SD och var emot invandring av muslimer som riskerar utöka väljarbasen för muslimska partier som kan genomföra lagar mot hbtq-personer.

Och som SD-röstande bör han tagit del av den media som skrivit om mordet på Wilma Andersson som var utsatt för hedersförtryck av Tiskho och han kan som transa ha identifierat sig med Wilma i de artiklarna och känt en starkare avsky mot invandrare som förtrycker svenska kvinnor och hotar hbtq-personers säkerhet.

Och då kan han sett ut offer under de åren som påminner om Wilma, men är likgiltiga eller för invandring oavsett om de är muslimer och utgör potentiell livsfara för hbtq-personer som han själv och om han sett att My var för invandring, då känner han kanske ingen ånger och tycker att My var likgiltig om hon tycker hbtq-personer kan riskeras att drabbas av muslimers våld, därför får My känna på vad Wilma fick gå igenom.

Därför skrev jag detta i tidigare inlägg och med det menat att deltagare som gick i demonstrationen för att hylla Daniel Wretström, även är emot pedofiler, vill ha bort honom från samhället och backar upp artikeln från 2021 som hängde ut honom med namn, id-nr och bild;

Och att han kan ha sett ut offer i förväg som påminner om Wilma, han kallar sig ju knappast Wilma Andersson av en slump och katalysatorn i December blev Salemdemonstrationen som delvis indirekt även är emot sådana som honom själv.

Det det är så långsökt och alldeles för komplicerat när det gäller just Robin, som ett film manus!

Det är så enkelt att Han hittade där , kände till området mycket bra samt han kände sig trygg där och nära hem!

Han har även varit ute och rekat på flertalet platser innan även utanför Rönninge/Salem! Tullinge mm. Och ev enligt en i Tråden sprungit efter hennes dotter i Salem, åt Tumba hållet till!

Grevens sammanfattning - DEL 18
Uppdaterad: 260328

Övrigt:

Annan ung kvinna förföljd 18 december:
- Min dotter blev förföljd/genskjuten av en kort, smal man med ljust hår.
- 8/12 på Timmermansstigen.
- Dottern är ungefär jämnårig med BO och var kort, smal och gulblond.
- Klädd som för 10-15 år sen, i ljus jeansjacka som ska se ut som man har en hoodie under och "trasiga" jeans.
- Dottern har fått psykbryt utav detta nu när hon insåg att det troligtvis var GM.

Händelsen:
Personen promenerade ikapp henne med snabba steg från centrum. Sedan förbi henne uppför en brant backe, för att sedan (måste ha sprungit som en vansinnig!!), runt en skogskulle för att kunna genskjuta henne och komma ut precis vid hennes sida snett framifrån

Då de snabbt närmade sig radhuslängan (efter en ödslig och kolmörk sväng förbi där det är skog på båda sidor) fortsatte han framför henne längs med gatan medan hon vek av och in på vår tomt. Hade inte grannarna synts så tydligt i sitt kök när de passerade det huset och dottern inte varit så snabb och vaksam, ja då ... det var som att han gav upp när han insåg att de var mitt framför fönstren. Han hade nog siktat på att hinna runt för att vända och komma emot henne i den lilla svängen där det är skog på båda sidor och saknas lampor.
Senast redigerad av sylla 2026-05-23 kl. 11:46.
Citera
2026-05-24, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThrowTransVilma
Varför togs dessa bilder? är de tagna av kollega till Vilma? Hade ni dåliga vibes av henne?

Vi tog dessa för att han åkte runt i en ”civilpolisbil”
Låtsades vara polis och ville ha uppmärksamhet.

Riktigt creepy person. Vi var många som
Fattade att det var en snubbe som
Var sjuk. Vissa sa ifrån och blev kallade till HR.
Citera
2026-05-24, 11:08
Avstängd
Har vi fått en uppdaterad rapport om Robin senaste veckorna??? Har varit väldigt tyst .
Citera
2026-05-24, 11:12
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backadalen
Har vi fått en uppdaterad rapport om Robin senaste veckorna??? Har varit väldigt tyst .

Nej, inte mer än förlängd åtalstid och väntan på utredningstekniska undersökningar.

Ingenting har sagts om hur hen har det i häktet.
Citera
2026-05-24, 11:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Nej, inte mer än förlängd åtalstid och väntan på utredningstekniska undersökningar.

Ingenting har sagts om hur hen har det i häktet.

Ok 👍🏽
Citera
2026-05-24, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sylla
(…..)

Det är så enkelt att Han hittade där , kände till området mycket bra samt han kände sig trygg där och nära hem!

Han har även varit ute och rekat på flertalet platser innan även utanför Rönninge/Salem! Tullinge mm. Och ev enligt en i Tråden sprungit efter hennes dotter i Salem, åt Tumba hållet till!

Grevens sammanfattning - DEL 18
Uppdaterad: 260328

Övrigt:

Annan ung kvinna förföljd 18 december:
- Min dotter blev förföljd/genskjuten av en kort, smal man med ljust hår.
- 8/12 på Timmermansstigen.
- Dottern är ungefär jämnårig med BO och var kort, smal och gulblond.
- Klädd som för 10-15 år sen, i ljus jeansjacka som ska se ut som man har en hoodie under och "trasiga" jeans.
- Dottern har fått psykbryt utav detta nu när hon insåg att det troligtvis var GM.

Händelsen:
Personen promenerade ikapp henne med snabba steg från centrum. Sedan förbi henne uppför en brant backe, för att sedan (måste ha sprungit som en vansinnig!!), runt en skogskulle för att kunna genskjuta henne och komma ut precis vid hennes sida snett framifrån

Då de snabbt närmade sig radhuslängan (efter en ödslig och kolmörk sväng förbi där det är skog på båda sidor) fortsatte han framför henne längs med gatan medan hon vek av och in på vår tomt. Hade inte grannarna synts så tydligt i sitt kök när de passerade det huset och dottern inte varit så snabb och vaksam, ja då ... det var som att han gav upp när han insåg att de var mitt framför fönstren. Han hade nog siktat på att hinna runt för att vända och komma emot henne i den lilla svängen där det är skog på båda sidor och saknas lampor.

Detta förstärker ju min idé om hur han tänkt.

✅ Att ett eventuellt förföljande efter den lyckade Salemdemonstrationen den 6 december ägt rum och ✅ dessutom alldeles bredvid där Salemdemonstrationen har sitt centra bara några hundra meter från Salem centrum och platsen där Daniel Wretström mördades av muslimer gör ju att det stämmer in ännu bättre på att Salemdemonstrationen var katalysatorn.

Han har sannolikt läst mycket media där de våld utfört av muslimer tas upp och han tyckte troligen att våldet mot Daniel Wretström var negativt, om inlägg stämmer att han röstade SD så var båda nationella, medvetna om att våld mot svenskar tystas ned, båda var inte långa och de var smärta i kroppsformen, alltså bör känna sig mer utsatta för exempelvis muslimska invandrargäng än de som är längre med större kroppshydda.

Han kan inte missat att Daniel Wretström mördades just där och vetat att de som närvarar vid Salemdemonstrationen backar upp att han hängts ut just för överfall och vill ha pedofiler som honom bort från samhället.

Alltså de vill ha bort honom och de tågar stolt och med skydd av Polis genom hans revir och framställs som gått bra i media.

Det kan han inte ta.

Och han ser det som att de gör intrång på hans revir och han får en enorm revanschlusta.

Att han troligen tycker själva våldet mot Daniel Wretström var fel, så är det ingen prioritet att bry sig om, hans fokus var på sin pedofili och nekrofili och på de grupper som fanns representerade i salemdemonstrationen och att de kom till hans revir.

Och han kan ju i sin oro tänkt sig hur han med pedofila och nekrofila tankar hade kunnat bli bemött om de i Salemdemonstrationen visste vad han gick och planerade för överfall och de mötte honom utan polisens närvaro och på natten utan medias närvaro.

Och om han dessutom hade kontakt med hbtq-personer så lär de nämnt att Salemdemonstrationen skulle återkomma och han bör ju varit nojig att de som inte vet om hans överfall på 10-åringen skulle gå in på nationella sidor innan och efter Salemdemonstrationen och hitta och läsa artikeln på Nordfront https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fnordfront.se%2Fnordfront -exponerar-hanif-balis-pedofil-pa-ekero%23%3A%7E%3 Atext%3Dp%25C3%25A5%2520Eker%25C3%25B6%2Cpedofilen %2520Robin%2520Andersson%252C%2520tidigare%2520S%2 5C3%25A4bb%2520Hjerth
och se hans ansikte och inse att han är pedofilen som kidnappade 10-åringen.

Det är så tydligt att Salemdemonstrationen är en katalysator.

Hade det varit en demonstration mot att bygga en ny flygplats hade det inte varit en katalysator.

Och han hade kanske kunnat varit så långt gången i sin pedofili/nekrofili så att han haft sin överfallsjakt i området i December ändå, och det bara var en slump att de sammanföll i samma månad, men jag tror inte på slumpen i detta fall och jag tror att Salemdemonstrationen var katalysatorn.
Citera
2026-05-25, 06:41
Medlem
Citat:
Detta förstärker ju min idé om hur han tänkt.

✅ Att ett eventuellt förföljande efter den lyckade Salemdemonstrationen den 6 december ägt rum och ✅ dessutom alldeles bredvid där Salemdemonstrationen har sitt centra bara några hundra meter från Salem centrum och platsen där Daniel Wretström mördades av muslimer gör ju att det stämmer in ännu bättre på att Salemdemonstrationen var katalysatorn.

Han har sannolikt läst mycket media där de våld utfört av muslimer tas upp och han tyckte troligen att våldet mot Daniel Wretström var negativt, om inlägg stämmer att han röstade SD så var båda nationella, medvetna om att våld mot svenskar tystas ned, båda var inte långa och de var smärta i kroppsformen, alltså bör känna sig mer utsatta för exempelvis muslimska invandrargäng än de som är längre med större kroppshydda.

Han kan inte missat att Daniel Wretström mördades just där och vetat att de som närvarar vid Salemdemonstrationen backar upp att han hängts ut just för överfall och vill ha pedofiler som honom bort från samhället.

Alltså de vill ha bort honom och de tågar stolt och med skydd av Polis genom hans revir och framställs som gått bra i media.

Det kan han inte ta.

Och han ser det som att de gör intrång på hans revir och han får en enorm revanschlusta.

Att han troligen tycker själva våldet mot Daniel Wretström var fel, så är det ingen prioritet att bry sig om, hans fokus var på sin pedofili och nekrofili och på de grupper som fanns representerade i salemdemonstrationen och att de kom till hans revir.

Och han kan ju i sin oro tänkt sig hur han med pedofila och nekrofila tankar hade kunnat bli bemött om de i Salemdemonstrationen visste vad han gick och planerade för överfall och de mötte honom utan polisens närvaro och på natten utan medias närvaro.

Och om han dessutom hade kontakt med hbtq-personer så lär de nämnt att Salemdemonstrationen skulle återkomma och han bör ju varit nojig att de som inte vet om hans överfall på 10-åringen skulle gå in på nationella sidor innan och efter Salemdemonstrationen och hitta och läsa artikeln på Nordfront https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fnordfront.se%2Fnordfront -exponerar-hanif-balis-pedofil-pa-ekero%23%3A%7E%3 Atext%3Dp%25C3%25A5%2520Eker%25C3%25B6%2Cpedofilen %2520Robin%2520Andersson%252C%2520tidigare%2520S%2 5C3%25A4bb%2520Hjerth
och se hans ansikte och inse att han är pedofilen som kidnappade 10-åringen.

Det är så tydligt att Salemdemonstrationen är en katalysator.

Hade det varit en demonstration mot att bygga en ny flygplats hade det inte varit en katalysator.

Och han hade kanske kunnat varit så långt gången i sin pedofili/nekrofili så att han haft sin överfallsjakt i området i December ändå, och det bara var en slump att de sammanföll i samma månad, men jag tror inte på slumpen i detta fall och jag tror att Salemdemonstrationen var katalysatorn.

Läste du ens vad jag skrev? Dom första raderna? Ja det var slumpen Ja!
Citera
2026-05-25, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sylla
(…….)
Ja det var slumpen Ja!

Baserat på?

Vilken del skulle vara en slump menar du?

Att han eventuellt förföljt någons dotter några hundra meter från där Daniel Wretström blev mördad och i närtid till att en genom åren mycket uppmärksammad demonstration återupptogs med länkar dit han hängts ut offentligt som en barnkidnappare och pedofil.

Och att My på foton påminner om den mördade Wilma.

Att han genomförde sin pedofila/nekrofila
jakt just i December och i geografisk närhet till där de som stödjer att han blev varnad för och uthängd marscherat stolt för ett bättre och mer tryggt Salem.
Senast redigerad av StartGenealogy 2026-05-25 kl. 11:31.
Citera
2026-05-25, 15:20
Medlem
Citat:
Baserat på?

Vilken del skulle vara en slump menar du?

Att han eventuellt förföljt någons dotter några hundra meter från där Daniel Wretström blev mördad och i närtid till att en genom åren mycket uppmärksammad demonstration återupptogs med länkar dit han hängts ut offentligt som en barnkidnappare och pedofil.

Och att My på foton påminner om den mördade Wilma.

Att han genomförde sin pedofila/nekrofila
jakt just i December och i geografisk närhet till där de som stödjer att han blev varnad för och uthängd marscherat stolt för ett bättre och mer tryggt Salem.

Baserat på allt ingen håller med dig oavsett!

Slumpen är just slumpen!

Han kände till området och kände sig trygg, Samt nära hem det räckte för honom!
Citera
2026-05-25, 16:19
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Nu menar jag inte att han låtsas utan att han identifierar sig med.

När det kommer till pedofili så heter det "Autopedophilia"
Citerar ett tidigare inlägg från Fleavmoe som har flera intressanta inlägg om just detta ämne:
(FB) 25-årig kvinna styckmördad, Rönninge, Salem (2025-12-26)

Robin pratar med gäll pipig röst ( "skvaller" från rättspsyk)
Robin utsmyckade lastbilen med massa gosedjur.
Robin har tofsar samt hårspännen med barnsliga motiv som tex fjärilar.

Jag passar på att hänvisa till ett inlägg jag själv gjorde om en engelsk författare (Alltså ingen studie eller forskning utan en åsikt som i mina ögon kan passa in perfekt på Robin)
(FB) 25-årig kvinna styckmördad, Rönninge, Salem (2025-12-26)

Han hade svarat på en fråga som lät: "Varför cosplayar alltid transkvinnor som unga flickor?"

Han skrev bland annat detta där jag fetar det jag tycker är intressant och kan stämma in på Robin.

(Jag google translatade )
https://www.quora.com/Why-do-transwomen-always-cosplay-as-young-girls/answer/Marc-Lawrence-23

"Detta är en särskild delmängd av transidentifierande personer, varav de flesta inte är transpersoner i den meningen att de har könsdysfori, vilket är den obehag som orsakas av den kognitiva dissonans som uppstår när de ser eller påminns om hur de ser ut och vad de är kontra vad de vill vara och vad de föreställer sig, utan
snarare är det män med antingen autogynefili eller, värre, pedofili.

Detta gäller inte alla transpersoner, och jag skulle inte heller säga att det är transpersoner alls, inte riktigt, eftersom att vara transperson, en psykisk störning de facto, inte är detsamma som att vara en sexuell pervers person."

"Det här är män med en ren sexuell perversion, nämligen att de blir upphetsade av att klä sig till kvinnor. När det gäller män som klär ut sig till barn är det 100 % säkert att deras enheter ska beslagtas för kriminalteknisk analys, för där det finns en vuxen man som klär ut sig till barn, finns det en pedofil som försöker normalisera sina motbjudande förkärlekar genom att använda transstumöret som en trojansk häst"

Så det jag menade är att Robin kanske identifierar sig som Wilma Andersson, där fokus ligger på att hon är styckad, (hans sexuella lustar) inte hon som person i sig.
Precis som med sitt "könsbyte", identifierar sig som en liten flicka (hans sexuella lustar)

Intressant att läsa det du skriver - tack! Och jag tror ju som jag skrivit tidigare, utan att givetvis ha belägg mer än spekulationer och relatera det till vad vissa forskningsstudier säger om ämnet, att det kan just röra sig om sexuell upphetsing att se ut som ett barn/ung flicka.
Citera
2026-05-25, 16:35
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Vi pratar förbi varandra.
Jag utgår från att Robin lider av psykopatiska (el. kalla det ASPD) & narcissistiska drag.

Sedan tycker jag inte det är så intressant med alla olika parafilier. Det går ofta hand i hand med denna typ av personlighet & det är kanske inte så konstigt när allt centreras utifrån egna behov, ingen empati, spänningssökande, behov av makt & kontroll, ingen stabil identitet etc.

Inte sällan försvinner fantasin när den är uppfylld. Då jagas det ngt nytt & spännande.

Innan det uppdagades att Robin är Vilma tänkte jag för mig själv ”fattas bara att det visar sig att han är kvinna nu” & strax därpå kom det. Han är väldigt förutsägbar & mer el. mindre ett skolboksexempel på en psykopat.

Att han är Vilma är för mig kalkylerande & till gagn för honom själv.
Sedan kan man givetvis tro vad man vill.

Jag vet inte om jag håller med dig om att den personlighet du beskriver går "hand i hand med parafilier". Vilka parafilier syftar du på?
Citera
2026-05-25, 19:13
Medlem
Här är FUP till de två fallen där Vilma varit målsagande rörande olaga hot samt förtal. Ingen direkt nytillkommen information. Itresant att läsa att grannarna verkligen hade stenkoll på hur han rörede sig i området efter kidnappningen.

https://files.catbox.moe/px889b.pdf

https://files.catbox.moe/fpfqaw.pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in