2026-05-24, 01:33
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
"Jockiboi har avslutat ett drogmissbruk utan vidare (normalt har fd. missbrukare en historia om hur de övervann missbruket"
"Jockiboi har varit hemlös men sedan bott i lyxvilla med lyxbil"
"Jockiboi överlevde på att äta kattmat, även fast han hade pasta hemma och av nån anledning behövde han blanda i fucking kattmat i skiten"

Fp
Senast redigerad av stefanmallgren 2026-05-24 kl. 01:44.
Citera
2026-05-24, 01:42
Medlem
Fp
Citera
2026-05-24, 01:46
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Joakim har inte besökt psykolog i "vuxen" ålder. Det märktes tydligt under TV4 dokumentären. (Den som fälldes för Jockiboi är cp)

Lås in och släng nyckeln.

Precis. Man undrar när denna trasiga människa i vuxen ålder sökte hjälp.

Vem skrev Monster med honom? Missat hur processen gick till.
Citera
2026-05-24, 01:55
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Bra skvallergruppen kan skvallra och anta saker. Detta bevisar ni ej har ett liv.

Välkommen till flashback. Med tanke på din historik bör du väl ta de lite lungt?
Citera
2026-05-24, 02:07
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Kan du lägga ut den igen?

https://app.filemail.com/d/apdcmmbdrriqqfn

Misshandeln som det står om i boken ska vara i eksjö tingsrätt om jag fattat de rätt men ska även finnas mer.. Ang en våldtäkt. Någon kanske har lust att begära ut dom
Citera
2026-05-24, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
https://app.filemail.com/d/apdcmmbdrriqqfn

Misshandeln som det står om i boken ska vara i eksjö tingsrätt om jag fattat de rätt men ska även finnas mer.. Ang en våldtäkt. Någon kanske har lust att begära ut dom
Jag har förstått det så också. Jag har aldrig hört något trovärdigt om någon våldtäkt, vad får dig att tro att det skulle ha hänt?

Jag tror att det är desinformation för att bibehålla narrativet av Jocke som det eviga offret.

Innan 2005 hade det inte hänt iallafall.
Senast redigerad av SLUTSPEL1 2026-05-24 kl. 02:41.
Citera
2026-05-24, 02:38
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Genom hela livet har han skapat trauman för alla i sin omgivning och det måste vi försöka få ett stopp för:

Han är enkom självdestruktiv på det sättet att hans agerande skadar honom själv i slutändan, men han har inte ett medvetet självskadebeteende.
Nu hittar du allt på. Minns du inte att han själv sagt att han haft ”ett självskadebeteende” med sex? Han hade sex med hundratals personer trots att han inte ville, snyft.

Hans fans tror verkligen på honom när han säger att ”Jockiboi-tiden” var den period i livet då han mådde som allra sämst (och nu när han har finaste familjen <3 mår han toppen).
Personligen tror jag han mådde jävligt bra då. Han kunde supa, svina och knarka och slapp allt jävla besvär med jobbiga ungar och fruntimmer (fru). Jag tycker han sett betydligt mer nere ut sedan han startade sitt ”gullegull-supermys-familjeliv” än han verkade göra när han var singel, player och svinade. Men det är bara min analys…
Kanske blir jag bara lurad av den dåliga hållningen som får honom att sloka som en krokus och se mer ”neråt” ut.

Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Stackars Rask ändå. Visst han är en malande idiot men han är inte genuint ond såsom Jockiboi och Anjo är. Rask är liksom bara en pervers byfåne som sitter och upprepar allt alla andra gjort eller sagt. Och så runkar han. Eller städar hörnen med en tandborste (som han kanske sedan använder i munnen på kvällen).

Han har inget eget att komma med eftersom han inte har någt liv, har ingen hjärna att tala om och kommer att dö ut så snart JB och Punkterade Badbollen är borta. Och det kommer nog gå fortare än vad jag först vågades hoppas på!

Tycker att det är lite elakt av Boi att skriva i DM:s till folk att de inte är vänner! Till randoms?!
Ehm, han har lurat en psykiskt sjuk (bipolär i maniskt skov, som själv sa till Rask ”när jag är manisk ger jag bort/slösar massa pengar sedan ångrar jag mig efteråt”) på hundratusen kronor, han är konstant otrogen mot och manipulerar sin fru, han vägrar jobba och dra in pengar till sin familj medan hans fru sliter i hemtjänsten, han har lurat sina följare på pengar upprepade gånger.
Det är inte ett piss synd om honom, och som den kappvändande lismande gris han är kommer vända på en femöring så fort Jockiboi fallit helt och säga ”jag har alltid tyckt han varit falsk”. Vänta och se…
Senast redigerad av mephedron 2026-05-24 kl. 03:24.
Citera
2026-05-24, 02:59
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Jag har förstått det så också. Jag har aldrig hört något trovärdigt om någon våldtäkt, vad får dig att tro att det skulle ha hänt?

Jag tror att det är desinformation för att bibehålla narrativet av Jocke som det eviga offret.

Innan 2005 hade det inte hänt iallafall.

Inte att han skulle ha begått våldtäkt. Utan att han anmälde systern till killen han misshandlade för våldtäkt. Men tingsrätten friade flickan nästintill direkt förhandlingen hade börjat.

Jocke försökte göra sig till ett offer och en hämdauktion för att han blev dömd.

Här finns artikeln. Michelle heter något annat och Patrik är joakim lundell!
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0EQ8Lg/michelle-17-friad-for-sexbrott-mot-man?fbclid=PAT01DUAR_LJNleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwc F9pZA81NjcwNjcz NDMzNTI0MjcAAaeyji6qPxJGD2w7y-qN0Q9EleTD7g5wiOkCXkoi0lQJI9y5I_SZ4W2UrGBaLQ_aem_s U-OAATK3SKacZb06E4j9 A
Citera
2026-05-24, 03:06
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
Fyfan vilka jävla Incels som skriver i denna tråden haha , garanterar att ingen av er ens har sett en fitta på vykort, skaffa en hobby

Med tanke på din kvinnosyn är den enda incelen förmodligen du själv. Gå och gråt en stund, du tillför inget av värde. Denna tråd handlar om boi, inte din sexuella frustration
Citera
2026-05-24, 03:07
Medlem
Citat:
Inte att han skulle ha begått våldtäkt. Utan att han anmälde systern till killen han misshandlade för våldtäkt. Men tingsrätten friade flickan nästintill direkt förhandlingen hade börjat.

Jocke försökte göra sig till ett offer och en hämdauktion för att han blev dömd.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0EQ8Lg/michelle-17-friad-for-sexbrott-mot-man?fbclid=PAT01DUAR_LJNleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwc F9pZA81NjcwNjcz NDMzNTI0MjcAAaeyji6qPxJGD2w7y-qN0Q9EleTD7g5wiOkCXkoi0lQJI9y5I_SZ4W2UrGBaLQ_aem_s U-OAATK3SKacZb06E4j9 A
Jag ska inte ljuga, det kan mycket väl vara Jockiboi.

Lätt som en plätt: begär ut misshandelsfupen, ta reda på BOs namn, ring skatteverket och fråga om personnummer till hans syster, begär ut fup från eksjö med Jocke och hennes personnumer och datum. Det har du förmodligen redan gjort.
Citera
2026-05-24, 03:12
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Jag ska inte ljuga, det kan mycket väl vara Jockiboi.

Lätt som en plätt: begär ut misshandelsfupen, ta reda på BOs namn, ring skatteverket och fråga om personnummer till hans syster, begär ut fup från eksjö med Jocke och hennes personnumer och datum. Det har du förmodligen redan gjort.

Jag ska inte ljuga, det är jockiboi

https://imgur.com/a/8r918MF
Citera
2026-05-24, 06:48
Avstängd
Psysations avatar
Citat:

Citat:
Jag ska inte ljuga, det är jockiboi

https://imgur.com/a/8r918MF
Ska inte ljuga
Dra mig baklänges vilket fantastiskt bra gräv!
Tack Stefanmallgren för att sanningen äntligen kryper sig inpå den blonderade mytomanen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in