2026-05-23, 17:16
Medlem
UltraSlinkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Jag hade inte kunnat brytt mig mindre om Jockiboi hängde sig imorgon. Det hade tillochmed gjort gott för världen.

Jag är av samma åsikt.
Citera
2026-05-23, 17:23
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
"It was just a prank bro."

Hur kan media låta honom fortsätta ljuga om självmordsförsök, våldsbrott, sexuella övergrepp, sexköp, missfall och våldtäkt?
Ja, det är helt obegripligt!

Jag tror dock att det är slut på den positiva uppmärksamheten från media från och med nu — det som återstår riskerar snarare att bli negativ publicitet. Det han har gjort går inte att göra ogjort. Nu börjar fler inse vidden av hans psykos, och när den insikten väl fått fäste känns det som att bollen redan är i rullning och inte längre går att stoppa.

Jag tror faktiskt inte att Löftesförnyelsen kommer att sändas. TV4 lär se det som en ren sunk cost. Det skulle sannolikt kosta dem betydligt mer att sända tolv timmar där han framställs som någon jävla prins, samtidigt som alla hans tokigheter bubblar upp till ytan. Bara hälften av det som cirkulerar hade räckt för att någon skulle bli permanent cancelerad.

Jag upplever också att moderatorerna här är betydligt mer tillåtande än de varit historiskt. Jag kan tänka mig att även de börjar vilja sätta stopp för JB en gång för alla. Inte en enda positiv kommentar om dvärgen här idag heller, va?
Citera
2026-05-23, 17:29
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Ja, det är helt obegripligt!

Jag tror dock att det är slut på den positiva uppmärksamheten från media från och med nu — det som återstår riskerar snarare att bli negativ publicitet. Det han har gjort går inte att göra ogjort. Nu börjar fler inse vidden av hans psykos, och när den insikten väl fått fäste känns det som att bollen redan är i rullning och inte längre går att stoppa.

Jag tror faktiskt inte att Löftesförnyelsen kommer att sändas. TV4 lär se det som en ren sunk cost. Det skulle sannolikt kosta dem betydligt mer att sända tolv timmar där han framställs som någon jävla prins, samtidigt som alla hans tokigheter bubblar upp till ytan. Bara hälften av det som cirkulerar hade räckt för att någon skulle bli permanent cancelerad.

Jag upplever också att moderatorerna här är betydligt mer tillåtande än de varit historiskt. Jag kan tänka mig att även de börjar vilja sätta stopp för JB en gång för alla. Inte en enda positiv kommentar om dvärgen här idag heller, va?
TV4 borde sända Jockibois mörka sida istället. Hade gett dom betydligt mer tittare. Vända på steken totalt.
Citera
2026-05-23, 18:00
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Som jag skrev till dig tidigare, dom är avstängda. Soldaterna alltså.
Sant. Men det brukar ploppa upp nya valpar ganska snabbt. Jag upplever också att vi får härja betydligt friare än tidigare. Min känsla är att JB just nu är upptagen med andra planer än att skriva här och bombardera enskilda privatpersoner utan plattform med hotelser. Han verkar ha märkt att det snarare slår tillbaka mot honom själv.

Jag tror att det inom kort kommer någon form av snyfthistoria. Antingen om honom själv — typ att han inte orkar längre — eller om att något barn är allvarligt sjukt. Någonting kommer han försöka använda för att styra om allas uppmärksamhet åt ett annat håll. Problemet för honom är att vi är för många nu, att han har gått för långt och att det helt enkelt är för sent.

Med det sagt är min analys att det är fler än bara vi som vill få stopp på den blonderade mytomanen, tillika dvärgen. Älskar för övrigt allas engagemang i den här tråden. Hur var det nu igen … är han 1,62 eller hur var det? Fast då klassas man ju faktiskt inte som dvärg — jag tror gränsen går vid 1,50, men det kanske bara gäller kvinnor. Klassas JB som kvinna eller man?
Citera
2026-05-23, 18:07
Medlem
Spritnotas avatar
Ska vanlig media ALDRIG vakna upp? Sjukt pinsamt för dem 2029 när de inte.
Citera
2026-05-23, 18:39
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Ska vanlig media ALDRIG vakna upp? Sjukt pinsamt för dem 2029 när de inte.
Är du en tidsresenär och sänks Jockiboi 2029?
Citera
2026-05-23, 18:48
Medlem
Ludans avatar
Tragiskt att Bloggbevakning inte våga skriva något alls om Jocke Torsk. Men om man tänker en gång till skulle det bli bra om både Bloggbevakning och Clueenews aldrig gjorde något på Jocke eller hans hundar. Vem skall dom vända sig då när dom vill bli omtalade? Expressen?
Citera
2026-05-23, 18:52
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Tragiskt att Bloggbevakning inte våga skriva något alls om Jocke Torsk. Men om man tänker en gång till skulle det bli bra om både Bloggbevakning och Clueenews aldrig gjorde något på Jocke eller hans hundar. Vem skall dom vända sig då när dom vill bli omtalade? Expressen?
Det är väl självklart de ska göra något på Joakim Bordell? Gammelmedia vill ju tydligen inte (av nån anledning). Sexköpet hade aldrig fått spridning utan Camillas pod och Cluee.
Citera
2026-05-23, 18:56
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Hon, Camilla, orkade inte ta fighten. Hon är för rädd för vilka konsekvenser det skulle kunna få. Självklart har JB varit på henne och hotat — konstigt vore det väl annars?

Vad gäller Expressen: naturligtvis har JB redan kontaktat Ellinor Saari. Men hon har förmodligen fått order högre uppifrån om att ligga lågt, med tanke på hur mycket skit som redan har träffat fläkten.
Citera
2026-05-23, 19:13
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Enligt Jockiboi själv så gjorde han ut hela matteboken i lågstadiet på en dag och fick skäll av sin lärare, även fast han var ett geni… yeah right..
Haha, om Jocke överlever i några år till så kanske han blir mytomspunnen likt Kim Jong-Un

Påhittade exempel:
"Jocke rökte 200 cigaretter på en dag"
"Jocke onanerade framför fem unga tjejer på en gång"
"Jocke var 185 cm lång redan när han var tio år.
"Jockes genetik är så perfekt att han aldrig har "behövt" att operera sig"
Citera
2026-05-23, 19:19
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha, om Jocke överlever i några år till så kanske han blir mytomspunnen likt Kim Jong-Un

Påhittade exempel:
"Jocke rökte 200 cigaretter på en dag"
"Jocke onanerade framför fem unga tjejer på en gång"
"Jocke var 185 cm lång redan när han var tio år.
"Jockes genetik är så perfekt att han aldrig har "behövt" att operera sig"
"Jockiboi har avslutat ett drogmissbruk utan vidare (normalt har fd. missbrukare en historia om hur de övervann missbruket"
"Jockiboi har varit hemlös men sedan bott i lyxvilla med lyxbil"
"Jockiboi överlevde på att äta kattmat, även fast han hade pasta hemma och av nån anledning behövde han blanda i fucking kattmat i skiten"
Senast redigerad av EnAnnanManniska 2026-05-23 kl. 19:28.
Citera
2026-05-23, 19:44
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Det är väl självklart de ska göra något på Joakim Bordell? Gammelmedia vill ju tydligen inte (av nån anledning). Sexköpet hade aldrig fått spridning utan Camillas pod och Cluee.

Camilla sa i Sanning och Konsekvens att hon skulle göra något på det. Sen la hon upp på bloggbevakning att hon inte kommer göra något i alla fall. hon sa att orkar inte utan youtube får bråka själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in