Citat:
Ursprungligen postat av
SLUTSPEL1
Genom hela livet har han skapat trauman för alla i sin omgivning och det måste vi försöka få ett stopp för:
Han är enkom självdestruktiv på det sättet att hans agerande skadar honom själv i slutändan, men han har inte ett medvetet självskadebeteende.
Nu hittar du allt på. Minns du inte att han själv sagt att han haft ”ett självskadebeteende” med sex? Han hade sex med hundratals personer trots att han inte ville, snyft.
Hans fans tror verkligen på honom när han säger att ”Jockiboi-tiden” var den period i livet då han mådde som allra sämst (och nu när han har
finaste familjen <3 mår han toppen).
Personligen tror jag han mådde jävligt bra då. Han kunde supa, svina och knarka och slapp allt jävla besvär med jobbiga ungar och fruntimmer (fru). Jag tycker han sett betydligt mer nere ut sedan han startade sitt ”gullegull-supermys-familjeliv” än han verkade göra när han var singel, player och svinade. Men det är bara min analys…
Kanske blir jag bara lurad av den dåliga hållningen som får honom att sloka som en krokus och se mer ”neråt” ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
HudHertiginnan
Stackars Rask ändå. Visst han är en malande idiot men han är inte genuint ond såsom Jockiboi och Anjo är. Rask är liksom bara en pervers byfåne som sitter och upprepar allt alla andra gjort eller sagt. Och så runkar han. Eller städar hörnen med en tandborste (som han kanske sedan använder i munnen på kvällen).
Han har inget eget att komma med eftersom han inte har någt liv, har ingen hjärna att tala om och kommer att dö ut så snart JB och Punkterade Badbollen är borta. Och det kommer nog gå fortare än vad jag först vågades hoppas på!
Tycker att det är lite elakt av Boi att skriva i DM:s till folk att de inte är vänner! Till randoms?!
Ehm, han har lurat en psykiskt sjuk (bipolär i maniskt skov, som själv sa till Rask ”när jag är manisk ger jag bort/slösar massa pengar sedan ångrar jag mig efteråt”) på hundratusen kronor, han är konstant otrogen mot och manipulerar sin fru, han vägrar jobba och dra in pengar till sin familj medan hans fru sliter i hemtjänsten, han har lurat sina följare på pengar
upprepade gånger.
Det är inte ett piss synd om honom, och som den kappvändande lismande gris han är kommer vända på en femöring så fort Jockiboi fallit helt och säga ”jag har alltid tyckt han varit falsk”. Vänta och se…