2026-05-23, 21:49
Medlem
En kompis till mig som är lesbisk och jag jämförde lite kändis crushar här om kvällen och alla kändisar hon tänder på är fan över 50 år gammal!! Minst dubbelt så gammal som hon är!! Hon kunde liksom inte heller förklara värför hon tända på rynkor och grått hår. Värför skulle man vilja ligga med nån i samma ålder som ens mamma eller mormor liksom??? Men det sluta inte esn där hon frågade typ alla andra lebbor hon känner och inte en ända hade en rimlig kändis crush. Den äldsta var för fan över 80!!! Vad är det för fel på flator??? Varför tänder de på gamlingar?
(jag är förövrigt också tjej och bi, men fattar bara inte vad det är med just flator och äldre kvinnor)
Senast redigerad av rosemaryandthyme 2026-05-23 kl. 22:00.
Citera
2026-05-23, 21:52
Medlem
Är väl inget fel på en kvinna över femtio?
Citera
2026-05-23, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-Satan
Är väl inget fel på en kvinna över femtio?

nej inte nödvändigvis, men om man är typ 20 är det väl ändå en jätteålderskillnad eller?
Citera
2026-05-23, 21:58
Medlem
Zaedrewss avatar
De är väl som vanlig folk. Ja menar Piper Perabo tex är idag 50 men de tänker väl henne som drygt 20 och med fräsch fitta. Extrem sådan fitta man kan slicka således.
Citera
2026-05-23, 22:10
Avstängd
Aldrig hört något sådant från dom flator jag haft i bekantskapen.
Citera
2026-05-23, 22:31
Avstängd
TheJesuits avatar
Äldre kvinnor har större fittor, misstänker att de attraheras av det, på samma sätt som heterokvinnor gillar stora grova kukar.
Citera
2026-05-23, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Äldre kvinnor har större fittor, misstänker att de attraheras av det, på samma sätt som heterokvinnor gillar stora grova kukar.

Vad skulle fittstorlek har med åldern att göra??? Följer man den logiken får ju män större kukar ju äldre de blir, då skulle heterokvinnor ju vilja har gamlingar också?
Citera
2026-05-23, 22:42
Avstängd
triptykens avatar
Nu e jag litet äldre men som jag ser det är det skillnad mellan subbiga och toppiga flator. Subbiga gillar en kvinna som kan dominera och säga åt dom på skarpen. Domiga vill ha en vän liten oskuldsfull varelse som storögt och chockerat tittar tillbaka när dom ger henne sin livs största orgasm.

Folk gillar udda skit, det är bara att ta TS
Citera
2026-05-23, 22:46
Avstängd
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosemaryandthyme
Vad skulle fittstorlek har med åldern att göra??? Följer man den logiken får ju män större kukar ju äldre de blir, då skulle heterokvinnor ju vilja har gamlingar också?

Som man önskar ju att det vore så, men hårdaste och grövsta kukarna tillhör inte gamla män. Men de yttre könsdelarna hos äldre kvinnor är betydligt större hos yngre kvinnor.
Citera
2026-05-23, 23:30
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Som man önskar ju att det vore så, men hårdaste och grövsta kukarna tillhör inte gamla män. Men de yttre könsdelarna hos äldre kvinnor är betydligt större hos yngre kvinnor.

Vilket trams! Äldre lesbiska kvinnor har sällan fött barn och haft en kuk i sig så varför skulle fittan börja växa på dem när de blir äldre!
Senast redigerad av FallerIfallerA 2026-05-23 kl. 23:42.
Citera
2026-05-23, 23:41
Medlem
Butchar tenderar att vara pragmatiska, ”tänder” således på pengar , inflytande, kulturellt kapital, makt etc o därför riktas intresset mot 50+.
Citera
2026-05-23, 23:53
Avstängd
Citat:

Menar du att deras läppar skulle bli utdragna?

Citat:
Ursprungligen postat av rosemaryandthyme

Äldre män får längre pung. Det kanske har ett värde för någon heterokvinna där ute?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in