2026-05-23, 17:29
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Ska bli intressant hursom! I tråden spekuleras det kring huruvida Nolan "trollar Hollywood"... tror tyvärr inte det. Sedan -24 ska en rad DEI-boxar prickas i för att öht bli nominerad...

F ö tycker jag castingen ser för djävlig ut, även blekansiktena. När gjorde Matt Damon någon glad senast?

Sorry för lite OT, ska man vaska guld i Nolans produktion än The Prestige och Insomia jäkligt bra. Och woke-fria.

Matt Damon var helt fantastisk i Team America world police.

Citat:
MATT DAMON.
Citera
2026-05-23, 17:34
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Matt Damon var helt fantastisk i Team America world police.

inte sett den tyvärr och inget emot honom som skådis. Skicklig dylik men, tycker jag/smaken som baken, lite malplacé i vad som borde vara ett storslaget epos.

Ann Hathaway.... Och "woke-castingen". Det finns massor av snygga negresser men...
Citera
2026-05-23, 17:51
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
inte sett den tyvärr och inget emot honom som skådis. Skicklig dylik men, tycker jag/smaken som baken, lite malplacé i vad som borde vara ett storslaget epos.

Ann Hathaway.... Och "woke-castingen". Det finns massor av snygga negresser men...

Den borde du verkligen kolla upp, mycket rolig. Håller med hade hellre sett någon annan än just Matt Damon i rollen huvudrollen.

Konstigt att varken Alan Ritchson eller Jason Momoa är med, borde väl funnits nån roll till lite mer välbyggda herrar.
Citera
2026-05-30, 09:14
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Den borde du verkligen kolla upp, mycket rolig. Håller med hade hellre sett någon annan än just Matt Damon i rollen huvudrollen.

Konstigt att varken Alan Ritchson eller Jason Momoa är med, borde väl funnits nån roll till lite mer välbyggda herrar.

Inte det minsta konstigt.
Denna "tolkning" är avsedd att förstöra historian och i slutändan göra er historielösa/menlösa.

Nu har det gått tillräckligt med vatten under broarna för att Nolan skall ha redit ut alla potentiella missförstånd och räddat sin degenererade flopp.
Citera
2026-05-30, 09:19
Medlem
Internet säger att filmen kommer floppa.

2 helt galna woke inslag i denna film som gör att mängder av folk kommer bojkotta och jag med.

Att Helene of Troy är svart eller Achille kommer spelas av en liten transgender tjej Ellen Page eller jag menar Elliot.
Citera
2026-05-30, 11:43
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Internet säger att filmen kommer floppa.

2 helt galna woke inslag i denna film som gör att mängder av folk kommer bojkotta och jag med.

Att Helene of Troy är svart eller Achille kommer spelas av en liten transgender tjej Ellen Page eller jag menar Elliot.

Folk som fortfarande tror att Elliot Paige kommer att gestalta Akilles är det roligaste av allt.
Citera
2026-05-30, 11:59
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Folk som fortfarande tror att Elliot Paige kommer att gestalta Akilles är det roligaste av allt.

Varför skulle det inte stämma?
Filmen är inspelad, och ska snart ha visning.
Citera
2026-05-30, 12:14
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Varför skulle det inte stämma?
Filmen är inspelad, och ska snart ha visning.

Varför skulle en liten transa som inte orkar lyfta ett svärd blivit castad som honom. Ryktet startade för att folk skulle kunna kunna göra roliga memes. Hen kommer att spela Elpenor.
Citera
2026-05-30, 12:22
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Varför skulle en liten transa som inte orkar lyfta ett svärd blivit castad som honom. Ryktet startade för att folk skulle kunna kunna göra roliga memes. Hen kommer att spela Elpenor.

Vi får se.
Citera
2026-05-30, 12:42
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Vi får se.

❤️, skulle det stämma kommer jag springa naken över Avenyn och ta ett dopp i fontänen.
Citera
2026-05-30, 15:35
Medlem
Dobbelss avatar
Lägger ingen vikt inhuruvida filmen kommer vara ”woke” eller dylikt, men det jag har sett av den ser ganska tomt och sterilt ut. Visserligen är Nolan en osentimental regissör, något han verkligen vunnit på i till exempel Oppenheimer, men jag kan inte tänka på något annat än att allt ser så otroligt konstgjort och studioaktigt ut.

Jag tänker se filmen oavsett när den går på bio. Hela hans filmografi är väldigt hit or miss vilket ändå får mig att vilja ge den en seriös chans.
Citera
2026-06-05, 11:28
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Jag hörde att studion bögat ur totalt i sin pr. Något med GQ...
Hade de haft riktiga meriter att stå på, så kan de vara bögikoniska utan att behöva böga. D.v.s. bara vara sig själva.

Jag tar det som att de(studion) vet att de sitter med skit på hand och de försöker spinna till sig en ny publik(som inte finns).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in