2026-05-23, 15:33
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Antingen är Rask redan dumpad, men då är det konstigt att Jockiboi i januari 2025 skriver meddelanden till familjen Rask förtalade och dömdes för förtal mot. Eller så håller Jockiboi Rask lååångt på avstånd men utnyttjar honom när det passar. Eller så är Rask helt dumpad nu av Jockiboi och gör allt för att bli vän med fanskapet igen.

100% Joke a boys modus
Citera
2026-05-23, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltraSlinky
Bra. Hoppas han tar itu med saken ASAP.

Ett blått rep från biltema skulle han ha
Citera
2026-05-23, 15:43
Medlem
Alldeles nyss gick Joakim ut med en ny story på Instagram.

Nu försöker han locka barn och ungdomar att bli betalande medlemmar och om de blir det får de hänga och mysa med Joakim och Jonna imorgon när de lagar "Joakims" pasta.

Joakim nämner också att det bland annat ska komma en tävling där betalande medlemmar kan vinna 20 000 kr, och han pratar om "många andra produktioner som vi håller på med just nu." Inte ett ord om "Mördarna"!

1. Vem vann förra tävlingen, den som Jonna "kampanjade" för den 2-3 mars? Vinsten skulle vara 5 000 kr

2. Hur gick det med alla andra tävlingar som Jonna lovade skulle komma varje vecka?

3. Har paret Lundell ingen skyldighet att gå ut offentligt och informera om vem som vunnit? De "kampanjade" ju offentligt och borde väl också meddela vinnaren offentligt? Tänker jag fel?

4. Hur gick tävlingen till, behövde deltagarna prestera något? Om inte så kan paret få problem med Spelinspektionen.

5. Varför nämner Joakim inte "Mördarna" överhuvudtaget? Har han blivit stoppad av IDTV, och om han har blivit det varför säger han då inget till sina följare?
Citera
2026-05-23, 15:44
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraSlinky
Bra. Hoppas han tar itu med saken ASAP.
Det får stå för dig knappast så jag menade i alla fall jag hoppas han hamnar i fängelse och att alla hans offer får någon form av upprättelse....
Citera
2026-05-23, 15:46
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa

Nu försöker han locka barn och ungdomar att bli betalande medlemmar och om de blir det får de hänga och mysa med Joakim och Jonna imorgon när de lagar "Joakims" pasta.

Joakim nämner också att det bland annat ska komma en tävling där betalande medlemmar kan vinna 20 000 kr, och han pratar om "många andra produktioner som vi håller på med just nu." Inte ett ord om "Mördarna"!

1. Vem vann förra tävlingen, den som Jonna "kampanjade" för den 2-3 mars? Vinsten skulle vara 5 000 kr

2. Hur gick det med alla andra tävlingar som Jonna lovade skulle komma varje vecka?

3. Har paret Lundell ingen skyldighet att gå ut offentligt och informera om vem som vunnit? De "kampanjade" ju offentligt och borde väl också meddela vinnaren offentligt? Tänker jag fel?

4. Hur gick tävlingen till, behövde deltagarna prestera något? Om inte så kan paret få problem med Spelinspektionen.

5. Varför nämner Joakim inte "Mördarna" överhuvudtaget? Har han blivit stoppad av IDTV, och om han har blivit det varför säger han då inget till sina följare?
FAN va han sluddrar i den storyn! Droger? Lyssna själv
Citera
2026-05-23, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Är de samma jessica som han dömdes för att ha knivhotat?

https://app.filemail.com/d/brrqrholwzvjfld
Målnummer b 3383-04
Kan du lägga ut den igen?
Citera
2026-05-23, 15:48
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa

Om nån vill offra sig och bli medlem för att ställa dessa frågor i deras live och skärminspela, så är denne kung.
Citera
2026-05-23, 15:51
Medlem
Joakim åker fortfarande omkring i en bil som har någon godkänd besiktning
Senast godkända besiktning: 2023-01-18
Besiktiga senast: 2026-01-31
Kontrollbesiktning gjordes först 2026-04-27. Resultat: Icke godkänd.
Ombesiktning senast 2026-05-27

Bilen får endast framföras från hemmet till och från verkstad/bilbesiktning.

Jonna åker också omkring i en bil som inte har någon godkänd besiktning.
Senast godkända besiktning: 2022-09-07
Besiktiga senast: 2026-04-30
Kontrollbesiktning gjordes först 2026-05-07. Resultat: Icke godkänd.
Ombesiktning senast 2026-06-08

Rätta mig gärna om jag har fel.
Citera
2026-05-23, 15:53
Medlem
Citat:
Om nån vill offra sig och bli medlem för att ställa dessa frågor i deras live och skärminspela, så är denne kung.
Ja det skulle vara bra, har själv inget konto på YouTube och kommer heller inte skaffa.

Det är bra om så många som möjligt anmäler till Konsumentverket, för det här WT-paret verkar inte vilja lära sig hur man ska följa lagar/regler.
Citera
2026-05-23, 16:03
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
FAN va han sluddrar i den storyn! Droger? Lyssna själv

Kolla hans överläpp. Den rör sig ju knappt. Förmodligen har han sprutat in mer botox nyligen. Han kan inre forma läppen och säga "pasta"
Botoxtorskiboi!
Citera
2026-05-23, 16:04
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Kolla hans överläpp. Den rör sig ju knappt. Förmodligen har han sprutat in mer botox nyligen. Han kan inre forma läppen och säga "pasta"
Botoxtorskiboi!
Jag tror på Drugiboi.
Citera
2026-05-23, 16:06
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Jag tror Drugiboi.

Det får du gärna tro.
Men det är nog mer botox eller fillers än droger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in