2026-05-23, 13:27
Medlem
Onanikrems avatar
Tja, vill du ha lite homoerotik så varför inte?
Själv rör jag sällan mina kompisar annat än ett handslag eller en klapp på ryggen i bland. Antar jag är lite konservativ.

Babyolja har inget med bäbisar att göra, fungerar utmärkt att massera med, det förbehåller jag till min kvinna, både ge och ta.
Citera
2026-05-23, 13:34
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bo-jerry
Oljan är bara ett mångsidigt glidmedel
Kör man med en tjej och kondom i fittan brukar gummit spricka av olja, är hon fertil kan det bli problem. Been there, done that.

Nu var ju frågan om lite bögmassage, men bara lite upplysningsvis.
Citera
2026-05-23, 14:32
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Kör man med en tjej och kondom i fittan brukar gummit spricka av olja, är hon fertil kan det bli problem. Been there, done that.

Nu var ju frågan om lite bögmassage, men bara lite upplysningsvis.
Jo men nu använder inte jag varken tjej eller kondom om du fattar. Bögsex och olja går hand i hand. Lycka till med din bögmassage
Citera
2026-05-23, 14:45
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bo-jerry
Jo men nu använder inte jag varken tjej eller kondom om du fattar. Bögsex och olja går hand i hand. Lycka till med din bögmassage
Har du lässvårigheter? Tre inlägg ovan skrev jag att jag och min kvinna brukar massera varandra. Jävla dyslexiunge!
Citera
2026-05-23, 17:01
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
En kille som är homofil erbjöd sig att jag skulle komma över till honom i helgen och han skulle massera mig och gnugga in mig i bäbisolja. Är det någonting sexuellt? Är det vanligt att killar som är homo gör detta på varandra? Jag tänker att bäbisolja (babyolja) är väl någonting som man har för att smörja in bäbisar.

Handlar det om homoerotik eller kan det handla om någon slags ABDL-fetisch? ABDL står för adult baby diaper love. Det kan ju också vara att han vill leva ut någon slags föräldrafantasi eftersom han är barnlös (vad jag vet i alla fall).

Jag har aldrig hört talas om att vuxna gör så här annars. Ifall det är så att han är pedofil och har mig som någon form av "låtsasbarn" så vet jag inte hur jag skulle känna inför det. Dock tror jag inte att pedofiler vill vara med nakna vuxna.

Inte farligt, du är vuxen även om en del pubertala inslag i din personlighet finns kvar. Se det positiva med att det faktiskt finns personer som vill ge dig kärlek, det kan inte vara fel när du ändå utforskar din sexualitet?

Ska ni ägna åt er penetrerande sex är glidmedel att föredra då babyolja försvagar kondomer, det kanske bara bli massage?
Citera
2026-05-24, 14:20
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Har du lässvårigheter? Tre inlägg ovan skrev jag att jag och min kvinna brukar massera varandra. Jävla dyslexiunge!
Nå det läste jag inte. Hur gick din träff?
Citera
2026-05-25, 07:50
Medlem
DaggeDansmasks avatar
Oljan kan underlätta vid analsex och kan vara en krydda vid avrunkning eller så vill han ge dig erotisk massage. Låter inte som att han har någon särskild böjelse utöver att han är lite sugen på dig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in