2026-05-23, 09:07
Medlem
HugoStieglitzs avatar
En kille som är homofil erbjöd sig att jag skulle komma över till honom i helgen och han skulle massera mig och gnugga in mig i bäbisolja. Är det någonting sexuellt? Är det vanligt att killar som är homo gör detta på varandra? Jag tänker att bäbisolja (babyolja) är väl någonting som man har för att smörja in bäbisar.

Handlar det om homoerotik eller kan det handla om någon slags ABDL-fetisch? ABDL står för adult baby diaper love. Det kan ju också vara att han vill leva ut någon slags föräldrafantasi eftersom han är barnlös (vad jag vet i alla fall).

Jag har aldrig hört talas om att vuxna gör så här annars. Ifall det är så att han är pedofil och har mig som någon form av "låtsasbarn" så vet jag inte hur jag skulle känna inför det. Dock tror jag inte att pedofiler vill vara med nakna vuxna.
Citera
2026-05-23, 09:10
Medlem
Belters avatar
Det har ingenting med bebisar att göra. Det är för att underlätta analsex, inget annat. Barnolja funkar på båda könen.
Citera
2026-05-23, 09:11
Avstängd
triptykens avatar
Wait wut? Jag skulle kalla det en fetisch som handlar om glid mer än om just babyolja, den är bara där för att den är billig, ofarlig för huden och hamnar den på obekväma ställen så svider det inte.

Meeeeeen jag skulle fortfarande backa långsamt ut ur rummet
Citera
2026-05-23, 09:12
Medlem
anomaligns avatar
"Babyolja" är väl bara ett produktnamn för en mer lättflytande version av petroleumgelé (vaselin)?

Jag vet inte varför du kallar det bäbisolja. Det känns onödigt och ger vibbar att att du möjligen är lite pervers och knepig.
Citera
2026-05-23, 09:15
Medlem
revodnebs avatar
Låter som ett sneaky sätt att locka dit dig, den glider in lättare med babyolja.
Citera
2026-05-23, 09:19
Medlem
Riksreptilens avatar
Det finns nog undergrupper inom insmörjande utan riktig massage.

Vill han spela en mixtape med artister P. Diddy producerat så är det en sort som talats om mycket sista åren i USA.
Citera
2026-05-23, 09:24
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Han verkar vara lite sugen på dig..
Citera
2026-05-23, 09:29
Medlem
Skön avrunkning
Citera
2026-05-23, 09:44
Medlem
Gorbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
En kille som är homofil erbjöd sig att jag skulle komma över till honom i helgen och han skulle massera mig och gnugga in mig i bäbisolja. Är det någonting sexuellt? Är det vanligt att killar som är homo gör detta på varandra? Jag tänker att bäbisolja (babyolja) är väl någonting som man har för att smörja in bäbisar.

Handlar det om homoerotik eller kan det handla om någon slags ABDL-fetisch? ABDL står för adult baby diaper love. Det kan ju också vara att han vill leva ut någon slags föräldrafantasi eftersom han är barnlös (vad jag vet i alla fall).

Jag har aldrig hört talas om att vuxna gör så här annars. Ifall det är så att han är pedofil och har mig som någon form av "låtsasbarn" så vet jag inte hur jag skulle känna inför det. Dock tror jag inte att pedofiler vill vara med nakna vuxna.

Tacka JA omedelbart

Vad kan gå fel?
Citera
2026-05-23, 10:49
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz

Låt han göra detta och berätta sedan lite närmre så får vi återkomma med en dom kring detta. Svårt att säga på detta underlag helt enkelt.
Citera
2026-05-23, 11:31
Medlem
Zaedrewss avatar
Skulle nog tacka nej till det. Tack för frågan men nej tack. Ingen olja och upp i analen för mig. Men är du inne på det. En helt ok invit. Det är som för hetero vi tar inbjuden för te som invit för sex. För bögar är det smörja med olja och massage.
Citera
2026-05-23, 13:02
Medlem
bo-jerrys avatar
Oljan är bara ett mångsidigt glidmedel
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto