2026-05-23, 13:30
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Läste en kommentar på TikTok igår, en kille hade sett film på när dom gjorde hjärt och lungräddning på flickan, men den var så blodig så han kunde kolla klart.
Så inget man vill se.
Prata för dig själv, vi är många som vill se filmen. Så knip igen!
Citera
2026-05-23, 13:30
Avstängd
Nationalromantiks avatar
Sverige är ett sjukt land.

Den här flickans hela familj är förstörd.

Livet blir aldrig som det var för anhöriga.

Omöjligt att gå vidare efter något sådant.

Men politiker talar bara om ”förebyggande åtgärder”, ”gärningsmannen är också ett offer”, Fyfan jag spyr på detta jävla land.

Livstids fängelse är det enda rimliga i denna situation.

Alla som bor i Malmö/GBG/Sthlm ser motsvarande fartdårar varje dag.
Citera
2026-05-23, 13:35
Avstängd
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Ja, det är lite svårt att navigera vad som är rätt eller fel i det här, när man når fram till en sak genom att tänka, och en annan genom att känna. Jag brukar vanligtvis betrakta USAs rättsväsende som ett av västvärldens mest efterblivna, och ett som i hög grad utgår från primitiva impulser och gammaltestamentlig moral om öga-för-öga, snarare än rationella helhetsperspektiv, men så när man själv känner såna impulser, vilket är lätt hänt när såna här saker sker på nära håll, då kan de framstå som föredömen. Antagligen blir nog ingenting bättre för någon av att den där tonåringen i videon får sitta i tjugofem år fängelse tills han är i medelåldern, än om han hade fått tre, fyra år.

Driver du nu?

Om han sitter i fängelse kan han inte skada sin omgivning.

Dessutom slipper anhöriga springa på det här monstret på ICA.

Jag förstår mig inte på människor som du, med ditt perspektiv kan vi ta bort alla straff, gör allt lagligt - så sjunker all brottslighet.
Citera
2026-05-23, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Sverige är ett sjukt land.

Den här flickans hela familj är förstörd.

Livet blir aldrig som det var för anhöriga.

Omöjligt att gå vidare efter något sådant.

Men politiker talar bara om ”förebyggande åtgärder”, ”gärningsmannen är också ett offer”, Fyfan jag spyr på detta jävla land.

Livstids fängelse är det enda rimliga i denna situation.

Alla som bor i Malmö/GBG/Sthlm ser motsvarande fartdårar varje dag.

Halmgubbe deluxe. Vem har sagt att gärningsmannen också är ett offer?
Citera
2026-05-23, 13:38
Medlem
sten-sax-grops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashToTheRight
*Två personer som artikeln nedan också bekräftar är avförda i ambulans till sjukhus dvs flickan samt VW föraren = Mannen i grön tröja, liggandes på bår enligt tidigare bifogade bilder.

https://www.expressen.se/nyheter/expressen-direkt/?post=7a2ea0ae-481a-4f76-bfd7-9f83a350772e

*Delger inte reg nr (passaten) i dagsläget.

Varför kan du inte tänka dig att delge reg nr?
Han kommer med största sannolikhet inte häktas, så han kan bege sig ut o köra igen inom ca 48 timmar.
Tycker du inte Malmös befolkning har rätt att veta?
Citera
2026-05-23, 13:41
Avstängd
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erref mecul
Halmgubbe deluxe. Vem har sagt att gärningsmannen också är ett offer?

Du kan ju googla? Du kommer se enormt många citat från vänstern där GM är det egentliga offret.

Brottsoffermyndigheten har angett det. Bara att läsa på! Källa: Brottsoffermyndigheten

Minns när Mona Sahlin sa att ISIS krigare är egentliga offer och att det var synd om dem
Citera
2026-05-23, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sten-sax-grop
Varför kan du inte tänka dig att delge reg nr?
Han kommer med största sannolikhet inte häktas, så han kan bege sig ut o köra igen inom ca 48 timmar.
Tycker du inte Malmös befolkning har rätt att veta?

Helt rätt. Tycker hela Malmös befolkning skall få veta vem idioten är !
Citera
2026-05-23, 13:50
Avstängd
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missnyfiken91
Vill gärna se filmerna

Men leta fram den då om du är så sugen? Gör lite research, kolla gore hemsidor, gå in på darknet, bara leta fram den, förvänta dig inte att alla andra ska göra jobbet åt dig.
Citera
2026-05-23, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Alla har inte TikTok. Är inte 12.

Lär er sprida bilder/videor utanför TikTok nån gång... Den yngre generationen är helt jävla tappad.
Tänker inte sprida videor på en dansande 15 åring som gått bort på Flashback, vill du se det får du ladda ner appen som en 12- åring och titta själv.
Citera
2026-05-23, 14:03
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Driver du nu?

Om han sitter i fängelse kan han inte skada sin omgivning.

Dessutom slipper anhöriga springa på det här monstret på ICA.

Jag förstår mig inte på människor som du, med ditt perspektiv kan vi ta bort alla straff, gör allt lagligt - så sjunker all brottslighet.

Jag tror att du missförstår mig, vilket är fullt rimligt i och med att jag har uttryckt lite motstridiga tankar och känslor.

Jag tycker att såna här fall, där någon med vårdslöshet och likgiltighet för andras liv och hälsa orsakar deras död, borde prövas som mord, och inte som vållande till annans död, och jag vill se ordentliga påföljder, i klass med de påföljder som kan förväntas med att någon döms för mord i Sverige.

Personligen ogillar jag såna där vårdslösa förare så mycket att om jag gick helt på känsla så skulle min position vara att polisen borde ha befogenhet att avliva dem på plats med sina tjänstevapen. Men det skulle vara problematiskt på en massa andra vis.
Citera
2026-05-23, 14:04
Medlem
Citat:
Men leta fram den då om du är så sugen? Gör lite research, kolla gore hemsidor, gå in på darknet, bara leta fram den, förvänta dig inte att alla andra ska göra jobbet åt dig.
Word, håller med dig. Sen övergår det mitt förstånd varför man vill se filmerna överhuvudtaget.
Citera
2026-05-23, 14:09
Medlem
jagejagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaningardin
Flickans kompisar har börjat lägga ut videor på dem på TikTok och sörjer. Kolla nyhetskanalernas kommentarsfält på TikTok
Hur hittar du det? Vad söker du på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in