2026-02-20, 14:01
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Karin Smirnoff på Coop igår.
Haha, huuur är det udda?
Citera
2026-02-20, 14:02
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Karin Smirnoff på Coop igår.
Köpte hon dryckesvirke?
Citera
2026-02-20, 14:52
Medlem
Hegamons avatar
Jag stötte ihop med Chris Pratt i en bar i Hamptons New York under pandemin. Det var sådär konstig stämmning, ett stort ställe med plats för hundratals gäster. Men pga pandemin var vi bara 10 gäster där. Ett liveband spelade i bakgrunden. Pratt strök omkring där inne med cowboyhatt på huvudet. jag stod och hinkade öl i baren bredvid ägaren av nattklubben. Det är normalt att stöta ihop med kändisar lite överallt i Hamptons.
Citera
2026-02-20, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Köpte hon dryckesvirke?

Inte vad jag såg. Är hon känd för det eller "till bror min"?
Citera
2026-02-20, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Haha, huuur är det udda?

I.o.m att jag sällan handlar där får det anses vara verkligt udda.
Citera
2026-02-20, 15:34
Medlem
E-Type på Arlanda terminal 5.
Citera
2026-02-20, 21:29
Medlem
Italos avatar
I juni 1986 besökte min mor och hennes syster Stockholm. De åt lunch på Erik Lallerstedts Restaurang & Ostronbar. En person stack ut i mängden utav middagsgäster. En vithårig amerikan satt vid ett bord tillsammans med sin fru. Morsan kände igen honom men hon kunde då inte placera var hon hade sett honom. Han var på ett dåligt humör och inget passade hans smaklökar. Sur och tvär försökte man få honom på gott humör med olika rätter. Inget dög åt honom. Lite mer än tre år senare trillade polletten ner för morsan när SVT började sända nya avsnitt utav Mission Impossible. Så fort hon såg Peter Graves ansikte förstod hon vem den sure amerikanen var. Han måste ha varit på ett gastronomiskt omöjligt uppdrag i Stockholm.
Citera
2026-05-22, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JackBlack
Höll på att cykla på Peter Siepen på en cykelbana i Norrland för runt 25 år sedan.

Fick Claes Malmberg att gå undan och gömma sig bakom en tidning när jag kom gående med min systemkamera på ungefär samma stället några år senare. Jag skulle bara ta lite naturbilder i en park i närheten.

Var på ett mindre uteställe i Norrland och höll på att snubbla in i Dr Alban när jag gick ned för en trappa. Det var typ 25 år sen.

En polare gick in på en halvfull pub en vardagskväll och där var REM och spelade lite låtar.

En annan polare var ute och sprang i skogen när han tog en liten avstickare ut på en väg. Där stötte han på ett gäng personer som inte riktigt passade in. Visade sig vara Wyclef Jean och följe som hade stannat till. De skulle ha en spelning eller hade haft en spelning där.

~Norrland~ Menar du att det skulle vara ett udda ställe? Det är två tredjedelar av Sveriges yta. Du kunde förstås inte vara mer precis?
Citera
2026-05-23, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag stötte ihop med Chris Pratt i en bar i Hamptons New York under pandemin. Det var sådär konstig stämmning, ett stort ställe med plats för hundratals gäster. Men pga pandemin var vi bara 10 gäster där. Ett liveband spelade i bakgrunden. Pratt strök omkring där inne med cowboyhatt på huvudet. jag stod och hinkade öl i baren bredvid ägaren av nattklubben. Det är normalt att stöta ihop med kändisar lite överallt i Hamptons.

Då var det väl inget udda med detta då eller hur
Citera
2026-05-23, 01:13
Medlem
BeppoYapps avatar
La Camilla Henemark i vårt tält på Hultsfredsfestivalen.
Vi skulle röka på och jag blev överbränd och höll på att spy.
Hon hade ormskinnsstövlar som jag snöade in på helt.
Citera
2026-05-23, 01:54
Medlem
Såg E-type på gymmet i Vadstena, kanske inte så chockerande då Vadstena är litet och han bor där men visst blev man lite överraskad. Sökte ögonkontakt, ville säga hej liksom men han tittade inte på mig 😂 han hälsade dock trevligt på en äldre tant och en i personalen kom och snackade med han medans han körde benböj i smith maskin.
Senast redigerad av solimann 2026-05-23 kl. 01:57.
Citera
2026-05-23, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solimann
Såg E-type på gymmet i Vadstena, kanske inte så chockerande då Vadstena är litet och han bor där men visst blev man lite överraskad. Sökte ögonkontakt, ville säga hej liksom men han tittade inte på mig 😂 han hälsade dock trevligt på en äldre tant och en i personalen kom och snackade med han medans han körde benböj i smith maskin.
Varför söka kontakt med någon du inte känner? Lite creep
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in