2026-05-22, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Herren i bilen ser ut som en blandning av Ica-Jerry och Peter Harrysson

781 är ju snygg enligt barnet
Citera
2026-05-22, 09:55
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Kriminell, pedofil,fotfetisch, självmordsbenägen får se hur detta slutar. Kallade P och S för pundartrio.

781
Intressant att han sa trio snarare än duo, antar att han syftade på Sara Patrik och AUK, deras ”mastermind” som ser och tyder trenderna o tiden.
Citera
2026-05-22, 10:20
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Intressant att han sa trio snarare än duo, antar att han syftade på Sara Patrik och AUK, deras ”mastermind” som ser och tyder trenderna o tiden.

Han skrev faktiskt pundarligan såg jag nu var jag som läste fel. Förstår verkligen inte varför Gäddorna frågar om det är Dumpen dom pratar med, tror dom verkligen att dom ska säga ja det stämmer det är Dumpen du pratar med?

781
Citera
2026-05-22, 10:28
Medlem
Citat:
Han har ju dessutom ett självmordsförsök bakom sig, och denna uthängning lär ju inte bättra på hans psykiska mående. Loggarna är i från julas och när det gått så långt tid mellan när dom konfronterade till publikation brukar det ju bro på att personen anses må för dåligt för att klara en Dumpen publikation..Att han tänder på fötter är väl inget jätte perverst med Dumpen Gädd mått men inte jätte smickrande heller.

781
Han har ju datumstämplar på en del bilder och de är skickade i slutet av mars detta året. Vädret ser även väldigt vårigt ut på konfrontationen.
Citera
2026-05-22, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Att man kan möta den där spegelbilden varje dag och ändå inte fatta att det är något fuffens med en sådan komplimang är ofattbart
Citera
2026-05-22, 10:50
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Han skrev faktiskt pundarligan såg jag nu var jag som läste fel. Förstår verkligen inte varför Gäddorna frågar om det är Dumpen dom pratar med, tror dom verkligen att dom ska säga ja det stämmer det är Dumpen du pratar med?

781
Ja det där har jag också funderat på. Men dom kanske tror att nån ska bli ställd och försäga sig.
Citera
2026-05-22, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Samtliga efterblivna tjockisar på Dumpen är snygga enligt barnen (och mig) #781 är inget undantag. Det är sinnessjukt kul när upprunkarna skriver detta till gäddorna och sen kommer chocken när det plingar till i inkorgen och en kuk visar sig där sen vidarebefordrar Sara kuken till svenska folket, tack!

#778 verkar iofs inte ha blivit anklagad för att vara snygg, måste ge Dumpen den.

#773 hade inte ens fixat fitta på Samhall men hos Dumpen smäller det. Hans gode man Paulina eller vad fan hon heter borde ta sitt ansvar och ha honom i koppel för att ha honom lös bland högstadietjejerna är en säkerhetsrisk.
Citera
2026-05-22, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Samtliga efterblivna tjockisar på Dumpen är snygga enligt barnen (och mig) #781 är inget undantag. Det är sinnessjukt kul när upprunkarna skriver detta till gäddorna och sen kommer chocken när det plingar till i inkorgen och en kuk visar sig där sen vidarebefordrar Sara kuken till svenska folket, tack!

#778 verkar iofs inte ha blivit anklagad för att vara snygg, måste ge Dumpen den.

#773 hade inte ens fixat fitta på Samhall men hos Dumpen smäller det. Hans gode man Paulina eller vad fan hon heter borde ta sitt ansvar och ha honom i koppel för att ha honom lös bland högstadietjejerna är en säkerhetsrisk.

Att gäddorna inte reagerar på att det var 35 år sedan någon sa att de är snygga och tycker det är märkligt att det händer just nu. Men komiskt är det.

781
Citera
2026-05-22, 16:39
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears

Alla Gäddor är snygga Gipsy dom tillhör Sveriges utseende elit.
Citera
2026-05-22, 17:18
Medlem
Citat:
Alla Gäddor är snygga Gipsy dom tillhör Sveriges utseende elit.

Jo dom flesta gäddorna har haft flyt med generna och nån kulmage är inte i vägen när Dumpens fjortisar vill bli av med oskulden. Tyckte dock synd om läckerbiten gädda #778 som inte blev kallad snygg i chatten och han verkar vara den enda? Kan ju finnas ytterligare nån tjur som jag missat.

Dom åldras fint dessa dessa bestar på Saras blogg.

Ska genast dubbelkolla om han med en tekaka i käften blev kallad snygg av Dumpen vilket inte skulle förvåna mig ett dugg då det är tjuvfiske Dumpen pysslar med.
Citera
2026-05-22, 17:22
Medlem
svearikesfags avatar
Gädda 200 lever han än? Eller sitter inne/begått sitt liv? Vi har hört av han sen förra året.
Citera
2026-05-22, 17:32
Medlem
Men alltså VARFÖR i helvete har inte dumpen blurrat gädda 780's profilbild??? Det är ju förfan barnprr..........
Senast redigerad av Fizenhaial 2026-05-22 kl. 17:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in