2026-05-12, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Herregud!
Inget förvånar mig längre.
När ska de fatta beslut om djurförbud egentligen?
Jag trodde det skulle ha gjorts i samband med att alla hundar omhändertogs för några månader sedan.

På videorna har jag sett 4-5 hundar, så hon har väl skaffat flera.
Citera
2026-05-13, 12:06
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
På videorna har jag sett 4-5 hundar, så hon har väl skaffat flera.

Nej jag tror det är gamla klipp.
Hon gillar ju även att dela gamla filmsnuttar där hon "sjunger".
Nu är det väl bara två stycken och en stulen/gömd.
Citera
2026-05-16, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Herregud!
Inget förvånar mig längre.
När ska de fatta beslut om djurförbud egentligen?
Jag trodde det skulle ha gjorts i samband med att alla hundar omhändertogs för några månader sedan.
Hon bara fortsätter och fortsätter snart är det valpar igen😢För henne finns inga förbud, inga regler att följa. Veterinär vet hon inte vad det är. Stoppar i hundarna allt möjligt. Egen vård av hundarna. Hundarna haltar och hostar ja då stoppar hon i dom någon häxbrygd….
Citera
2026-05-20, 22:22
Medlem
Om det inte är en gammal film så har hon skaffat en katt nu.
Citera
2026-05-22, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stardust83
Om det inte är en gammal film så har hon skaffat en katt nu.
Ja 4de husdjuret på kort tid😡
Citera
2026-05-22, 16:13
Medlem
är det verkligen någon som tror att hunden Leo är stulen? Utlagt klipp före den påstådda stölden visar en hund som inte mår okej, såg ut att ha svårt att röra sig.

Och nu en timmas live på sin facebook om hur offer hon är för alla bara tar och tar och tar. Både exet som räddat barnen och hur Länsstyrelsen stulit alla hundar.

Uppenbart att hon inte mår bra och inte har någon sjukdomsinsikt.
Citera
2026-05-23, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Detta måste ni lyssna på!

https://youtu.be/GfOtzrGFSGA?list=PLbfb6Yk8rBOYD5RbIdNsH274FJUmJ40f o

zyprexa tillverkas för såna som hon!

vad fasen? o mig ville dom ta en hund av för nån tjockskalle sa han var ett par kg för tjock (det stämde inte)

mvh
Citera
2026-05-23, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justiceispeace
är det verkligen någon som tror att hunden Leo är stulen? Utlagt klipp före den påstådda stölden visar en hund som inte mår okej, såg ut att ha svårt att röra sig.

Och nu en timmas live på sin facebook om hur offer hon är för alla bara tar och tar och tar. Både exet som räddat barnen och hur Länsstyrelsen stulit alla hundar.

Uppenbart att hon inte mår bra och inte har någon sjukdomsinsikt.

har dom alltså tagit av henne hundarna nu då?
bra då har hon nåt annat av live:A ett tag då
Citera
2026-05-23, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MormorPutte
Ja 4de husdjuret på kort tid😡
men var får hon alla hundarna från? det verkar ju inte direkt finnas gratis ge bort på blocket iaf

edit : -ögonbryna! dom måste ju låsa in henne om hon frivilligt går runt med dom där ögonbrynen!
förutom ögonbrynen, med tanke på hur hon ser ut på youtube-vad går hon på? opiater?
Senast redigerad av noxtrei 2026-05-23 kl. 18:49.
Citera
2026-05-25, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noxtrei
men var får hon alla hundarna från? det verkar ju inte direkt finnas gratis ge bort på blocket iaf

edit : -ögonbryna! dom måste ju låsa in henne om hon frivilligt går runt med dom där ögonbrynen!
förutom ögonbrynen, med tanke på hur hon ser ut på youtube-vad går hon på? opiater?
Två av hundarna fick hon hjälp att köpa av en med massa sedlar. Katten och första hunden, det är nog några hon haft hos någon hon känner.
Citera
2026-05-25, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MormorPutte
Två av hundarna fick hon hjälp att köpa av en med massa sedlar. Katten och första hunden, det är nog några hon haft hos någon hon känner.
okej, tack för svaret!

mvh
Citera
2026-05-26, 09:39
Medlem
Nu har polisen varit hemma och letat vapen. Kanske något som måste lämnas in efter farbrodern lr pappan. Och det blev drama för henne och massa hejarop och stackars henne från fansen. Dom är lika galna som hon. Istället för att vara tillmötes gående och vara glad för dom tar hand om vapen, så gör hon en hel historia om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in