2026-05-21, 22:34
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Jag? Det är inte jag som kommer hamna i dokomentär🤣

Längtar till tv teamet stär utanför mig 🥰 DU däremot kommer medverka i en annan dokumentär
Citera
2026-05-21, 22:38
Avstängd
ruskinarmss avatar
Stämmer det att Jocke satt som vuxen och pratade med barn om att dom skulle röka för honom?
Är det bara flickor Joakim är ute efter eller pojkar också?

Det är alltså denna snuskgubbe som TV4 tycker att pöbeln ska sitta och titta på i 12 timmar medans han gifter sig med spackelhögen han redan är gift med?
Ofattbart!
Citera
2026-05-21, 22:42
Medlem
micro113s avatar
Cluees video från idag är riktigt bra, rekommenderas.

Den tar den upp Jockiboi och Anjos jakt på Cluee för att han rapporterat om sexköpserkännandet som faktiskt avslöjades av podden "Sanning & Konsekvens" och inte av Cluee.
Cluee har bara rapporterat.

Det är en bra genomgång.

https://www.youtube.com/watch?v=bMhNJHANgqA&t=1s
Citera
2026-05-21, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
Han har aldrig varit i de riktiga finrummen 😁
TV-kanaler ser inkomster på honom i klass med Morgan & Ola Conny för de vet att tokerierna drar folk.
Han kan ju inte göra någonting ordentligt, DJ;ar som en slafshane, skapar film som inte ens va "hans", bygga kan han inte heller, design eller estetik är som bortblåst, spökjakt är så korkat så det blir skrattretande.
Kurragömma - ja där har han väl skapat nåt underhållande möjligen, inte sett det men man kan fasen inte misslyckas med det, eller?
Musiken han skapade va copycat-stuff, precis som allt annat han kommit på.
Han är så kreativt tappad att det är sällan skådat och han står där o är jättestolt medan andra bara undrar vafan som hände, och han ser inte ens det.

Klart som fan tv-kanalerna vill ha med denhär clownen om de kan, det ger tittare för det segmentet de vill nå.

Det är ju inte så att han bjuds in till sociteten på östermalm direkt.
Varför ser man inte Jöckeböööi tillsammans med andra kändisar med lite pondus? de är bara halv-trash som varit i paradise hotel eller motsvarande slafs.
Knappt andra youtubers vill egentligen vara för nära honom för de vet att vindarna kan vända på en femöring. (annars hade de deltagit i videos med honom på egen eller hans kanal).

Jocke är en clown, han vet om det och han försöker ändra det, men clown-tutan går för fullt uppe i skallen konstant som gör att han faller tillbaka i Jöckeböööi-spåret hela tiden, han försöker hålla det polerat utåt men i hjärnan och i meddelanden utåt blir det katastrof.

Jocke är redan körd - han vet bara inte om det än.
De grejer han gör nu är signerade saker sedan en tid tillbaka, man avbryter inte sånt hur som helst.
Titta lite framåt så får vi se hur mycket nya grejer det blir med denna byfånen.

Sorry för rant, de va egentligen inte riktat mot dig - jag hakade mest på din kommentar om finrummen 😁

Ingen av rökrunkarens produktioner har gått att titta på. Verkligen allt är skräp.

Kurragömma har jag aldrig sett. Antar att de snott hela koceptet från MrBeast?

Att kopiera är ju lite av Jåckis signum
Senast redigerad av Ralfhead 2026-05-21 kl. 22:58.
Citera
2026-05-21, 23:07
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Ingen av rökrunkarens produktioner har gått att titta på. Verkligen allt är skräp.

Kurragömma har jag aldrig sett. Antar att de snott hela koceptet från MrBeast?

Att kopiera är ju lite av Jåckis signum
Här måste jag försvara Jockiboi. Jag älskar spökjakt! Jag erkänner. Kurragömma kan också vara kul (har sett ett avsnitt). Men jag avskyr Joakim Lundell för allt han har utsatt oskyldiga för i så många år! Därför krigar jag för att han ska exposas och cancelleras. Han är inte en bra förebild för de yngre!

Jag trodde först inte att det var sant att han var i folks DM:s direkt. Men nu vet jag att det är sant! Jag har också fått ett DM. Jag hade skrivit en oskyldig kommentar som inte var positiv gentemot Boi. Och då var han där direkt och ifrågasatte! Var hittar han sin tid? När sover han?

Alltså killen är sjuk på riktigt! Jag kan inte låta bli att tycka lite synd om honom faktiskt ...
Citera
2026-05-21, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Här måste jag försvara Jockiboi. Jag älskar spökjakt! Jag erkänner. Kurragömma kan också vara kul (har sett ett avsnitt). Men jag avskyr Joakim Lundell för allt han har utsatt oskyldiga för i så många år! Därför krigar jag för att han ska exposas och cancelleras. Han är inte en bra förebild för de yngre!

Jag trodde först inte att det var sant att han var i folks DM:s direkt. Men nu vet jag att det är sant! Jag har också fått ett DM. Jag hade skrivit en oskyldig kommentar som inte var positiv gentemot Boi. Och då var han där direkt och ifrågasatte! Var hittar han sin tid? När sover han?

Alltså killen är sjuk på riktigt! Jag kan inte låta bli att tycka lite synd om honom faktiskt ...

Det kan väl bara vara barn som tittar på spökjakt? Vuxna vet att spöken inte finns. Om man som vuxen tror att det sker övernaturliga saker när dårarna spriger runt med sina kameror i nått gammalt slott och letar spöken, då borde man söka hjälp.

Att rökrunkaren hotar privatpersoner förvånar mig inte alls. Joakim Lundell är störd på riktigt, i klinisk bemärkelse.
Senast redigerad av Ralfhead 2026-05-21 kl. 23:43.
Citera
2026-05-22, 00:24
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan

Jag skäms jättemycket för att jag har kollat på förra kurragömman och nuvarande kurragömman.. dom är faktiskt riktigt bra, även om dom är kopierade.. hade helst undvikit att sponsra honom

Haha jävlar vad sjukt att han svarade så snabbt!? Undrar om han har något system så att han får en notis i telefonen för varje ny kommentar på ett klipp och för varje nytt inlägg här på Flashback
Citera
2026-05-22, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Den tar den upp Jockiboi och Anjos jakt på Cluee för att han rapporterat om sexköpserkännandet som faktiskt avslöjades av podden "Sanning & Konsekvens" och inte av Cluee.

Det är en bra genomgång.

Ja, till och med Jockiboi’s mest infantila fans måste förstå den genomgången.
Citera
2026-05-22, 01:38
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Det är en bra genomgång.

Orkar du dra en snabb tldr?
Citera
2026-05-22, 07:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Orkar du dra en snabb tldr?
Hela videon handlar om det ämnet.
Citera
2026-05-22, 07:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Jockiboi: ”Jag har betalat för prostituerade vid två tillfällen. Men jag har bara haft sex med en av dom”.

Är du säker på att det var exakt så han sa?
Citera
2026-05-22, 08:03
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Är du säker på att det var exakt så han sa?

"Jag har betalat 2 gånger för en prostituerad -har jag gjort, men jag har bara haft sex en gång"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in