2026-05-17, 23:09
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Anjarou förstörde all trovärdighet han nånsin byggt upp nu med kvällens guldvideo 🤣🤣
Vilket skämt. Herregud så genomskinligt hur partisk Anjarou är, lögnerna bara sprutar ut. Nu gjorde dom verkligen bort sig med denna video hahaha Lundells undergången blir bara närmare o närmare nu speciellt efter denna hjärndöda video 🤣
Citera
2026-05-17, 23:11
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Ozempic-chipstutten jämför alltså sexköparen Lundell och TV4, med att Paolo Roberto var med på Clueenews efter att han köpt sex.

Jisses, vilket stolpskott chipstutten är.

Jockiboi kan gärna få vara med i Cluee News efter att allt ha raserats för honom. De kan vi unna honom att få bli slaktad lite till där också inför kamerorna.
Citera
2026-05-17, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Jockiboi kan gärna få vara med i Cluee News efter att allt ha raserats för honom. De kan vi unna honom att få bli slaktad lite till där också inför kamerorna.

Han är för feg för det.
Citera
2026-05-17, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Anjarou förstörde all trovärdighet han nånsin byggt upp nu med kvällens guldvideo 🤣🤣
Vilket skämt. Herregud så genomskinligt hur partisk Anjarou är, lögnerna bara sprutar ut. Nu gjorde dom verkligen bort sig med denna video hahaha Lundells undergången blir bara närmare o närmare nu speciellt efter denna hjärndöda video 🤣

Jag har alltid vetat att Banjo är helt bränd i skallen. Men att han var så här korkad, det trodde jag faktiskt inte.

Otroligt.
Citera
2026-05-17, 23:17
Medlem
Citat:
Anjo måste söka hjälp för sitt beroende av att slicka Jockes röv.

Jockes sexköp är var bara ett skämt folket! Anjo har sagt det, och bevisat det

Sån pajas.

Ja, trots att jag inte gillar Motvikt hoppade jag fram till samtalet med JockiTorsk på hans kanal och det var samma visa där. Det var ju bara ett skämt allting!! Motvikt höll med honom på ett äckligt vis och saker som "ja, jag kunde se att du såg lite full-i-fan ut när du sa det". Där stängde jag av för att gå och spy.

Det roliga är attt TV 4 försvarade sig med att JockiTorsk minsann har tagot avstånd från sexköpet och bett om ursäkt, medan JockiTorsk menar att han inte alls köpt sex. Han kanske borde höra av sig till TV 4 och förklara för dem att de inte får gå och säga att han ångrar det!
Citera
2026-05-17, 23:21
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astarte4ever
Ja, trots att jag inte gillar Motvikt hoppade jag fram till samtalet med JockiTorsk på hans kanal och det var samma visa där. Det var ju bara ett skämt allting!! Motvikt höll med honom på ett äckligt vis och saker som "ja, jag kunde se att du såg lite full-i-fan ut när du sa det". Där stängde jag av för att gå och spy.

Det roliga är attt TV 4 försvarade sig med att JockiTorsk minsann har tagot avstånd från sexköpet och bett om ursäkt, medan JockiTorsk menar att han inte alls köpt sex. Han kanske borde höra av sig till TV 4 och förklara för dem att de inte får gå och säga att han ångrar det!

Precis! Vad tog han ens avstånd ifrån xD och vart finns det avståndstagandet att hitta?
Citera
2026-05-17, 23:21
Medlem
Citat:

Oh, motvikt av alla också………… Ännu en Jockitorsk-fanboy. Bra att även den tönten visar sitt rätta jag. Motvikt är alltså helt fine med sexköp. Då vet vi det också.

Ja, det är ju lite dubbla budskap från Torsken där, kan man lugnt konstatera. Det är svårt att veta vad man tidigare svarat, när man ljuger hela tiden. Blir virrigt uppe i kontoret då.

Nu vet vi även att det är okej att köpa sex och vara hos TV 4, eller ja, inte för alla då. Men för Jockitorsk är det okej. Han har egna regler.
Citera
2026-05-17, 23:24
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Oh, motvikt av alla också………… Ännu en Jockitorsk-fanboy. Bra att även den tönten visar sitt rätta jag. Motvikt är alltså helt fine med sexköp. Då vet vi det också.

Ja, det är ju lite dubbla budskap från Torsken där, kan man lugnt konstatera. Det är svårt att veta vad man tidigare svarat, när man ljuger hela tiden. Blir virrigt uppe i kontoret då.

Förhoppningsvis är han sänkt snart.
Citera
2026-05-17, 23:25
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:

Faktiskt väldigt sant, TV4:s svar är svårt att argumentera runt. Eller ljög TV4:s press i sitt svar till Cluee?
Citera
2026-05-17, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Kan någon ta fram den polisanmälan som Alexandra har gjort om sexuella trackasserier i ett halvårs tid i Jockes företag?

Dokumentet visades på Carl Alexander Fredriks Kanal men ärende-nummret och lite annat var överstryket.. men det går väl att kolla upp genom datumet och så eller?

Jag tycker all form av brottslighet är intressant, vare sig det är sexuella trackasserier eller Jockes företag som använder rätts-systemet som en del av sitt skådespel och hämd på en snickare.. genom en totalt ologisk polisanmälan som såklart inte kan göras nånting av då det blir svårt att bevisa att man blivit trackasserad i ett halvårs tid men låtit brottet pågå så länge utan att säga ett ord om det till någon.

Hoppas verkligen det blir domstolsmål av detta.. och att Jocke får förklara vad allt egentligen handlar om.. och varför dom åkt hem till Joz och skickat folk som förföljer honom när han går ut.. genom att hänga ut Joz som en kvinnomisshandlare och våldtäcksman och missbrukare och mytoman.. för att varna hela Sverige för en snickare som drar snuskiga skämt och röker joint.
DETTA behöver tas upp av åklagare igen.

Det blev inte en enda polisanmälan eller åtal mot snickaren - trots alla anklagelser om brott med ”bevis-papper”[/b]

Det här är vad som behövs för att påverka Jockes trovärdighet och varumärke på riktigt.

Hans offer förtjänar upprättelse!
Citera
2026-05-17, 23:52
Medlem
Men kära chipstutte, du sitter och säger att sexköparen suttit och ljugit om att han köpt sex. Jocke ljög och överdrev om allting förr. Hmmmmmmm.

Men allt han skrivit om sin mamma i boken, stämmer va? Där har han inte ljugit, eller överdrivit?

Intressant, tack
Citera
2026-05-17, 23:59
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Men kära chipstutte, du sitter och säger att sexköparen suttit och ljugit om att han köpt sex. Jocke ljög och överdrev om allting förr. Hmmmmmmm.

Men allt han skrivit om sin mamma i boken, stämmer va? Där har han inte ljugit, eller överdrivit?

Intressant, tack

Han ”ljög” om sexköpet förut, men kan absolut inte ljuga nu när han försöker bortförklara allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in