Citat:
Ursprungligen postat av
Astarte4ever
Ja, trots att jag inte gillar Motvikt hoppade jag fram till samtalet med JockiTorsk på hans kanal och det var samma visa där.
Det var ju bara ett skämt allting!! Motvikt höll med honom på ett äckligt vis och saker som "ja, jag kunde se att du såg lite full-i-fan ut när du sa det". Där stängde jag av för att gå och spy.
Det roliga är attt TV 4 försvarade sig med att JockiTorsk minsann har tagot avstånd från sexköpet och bett om ursäkt, medan JockiTorsk menar att han inte alls köpt sex. Han kanske borde höra av sig till TV 4 och förklara för dem att de inte får gå och säga att han ångrar det!

Oh, motvikt av alla också………… Ännu en Jockitorsk-fanboy. Bra att även den tönten visar sitt rätta jag. Motvikt är alltså helt fine med sexköp. Då vet vi det också.
Ja, det är ju lite dubbla budskap från Torsken där, kan man lugnt konstatera. Det är svårt att veta vad man tidigare svarat, när man ljuger hela tiden. Blir virrigt uppe i kontoret då.
Nu vet vi även att det är okej att köpa sex och vara hos TV 4, eller ja, inte för alla då. Men för Jockitorsk är det okej. Han har egna regler.