Igår, 20:51
Medlem
NightWalker1s avatar
fler som upplever att gmail blivit jättesegt?
jag har testat både på min telefon och på min dator och även en annan gmailadress och det går lika segt. laddar när jag jag ska gå in och läsa ett email och när jag ska skicka små bilder så tar det svinlång tid innan dom laddas upp.
först tänkte jag att det kan bero på att jag har för lite utrymme på mitt googlekonto men eftersom det blev samma sak på mitt andra konto så är det ju något annat.
vad kan det bero på? såg nu att det står google workspace innan gmail öppnas, har dom ändrat till det nyligen eller har det hetat workstation länge? har google bara blivit segt?
Citera
Igår, 20:55
Medlem
finns inget skäl för dem att erbjuda en gratistjänst som är supersnabb.
Citera
Igår, 20:57
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xowodim
finns inget skäl för dem att erbjuda en gratistjänst som är supersnabb.
det var inget svar på min fråga
Citera
Igår, 20:58
Medlem
Jag har inga problem alls med gmail, funkar snabbt att skicka bilder och annat både på datorn och mobilen.
Citera
Igår, 21:00
Medlem
PutinDaAzzs avatar
det är NSA som scannar
Citera
Igår, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
det var inget svar på min fråga

Jo det var det. De snålar helt enkelt in på resurserna för att slippa slösa pengar.
Citera
Igår, 22:38
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spherical
Jag har inga problem alls med gmail, funkar snabbt att skicka bilder och annat både på datorn och mobilen.
fan vad konstigt att det går segt för mig då på alla konton jag testat på både mobilen och datorn bara så där helt plötsligt. trollar du?

Citat:
Ursprungligen postat av xowodim
Jo det var det. De snålar helt enkelt in på resurserna för att slippa slösa pengar.
nu var det ett eventuellt svar
Citera
Idag, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
fan vad konstigt att det går segt för mig då på alla konton jag testat på både mobilen och datorn bara så där helt plötsligt. trollar du?

nu var det ett eventuellt svar
Jag kollar min mail där varje dag och har inte märkt någon skillnad senaste dagarna.
Citera
Idag, 01:47
Medlem
Min G-mail fungerar som vanligt, är det någon som hackat din mail?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in