Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Jag har ingen aning om vem denne Rosenberg är så han får bläddra som han vill. Här får du något att läsa istället för att hänga i ekokammaren på x.
What is Russia's Power of Siberia 2 natural gas pipeline to China?
https://www.reuters.com/business/energy/what-is-russias-power-siberia-pipeline-2-china-2026-05-19/
Blir den byggd eller inte? Mest troligt ja men pris ska förhandlas fram.
Du hittar inget om Rysslands ekonomiska "katastrof" och du kan heller inte lista mina "lögner" utan skriver bara vidare för du kan inte ge upp. Jag ger upp för jag är helt enkelt trött på dig.
Du är korkad på riktigt! Det är inte Rosenberg som är huvudsaken här, det är videon där han går igenom ryska tidningars kommentarer.
Som du kanske känner till så är ryska tidningarna försiktiga i sina kommentarer (det måste de vara) ändå ser det nattsvart ut för Ryssland.
Vad beträffar din länk: Du klamrar dig fast i gamla nyheter och vägrar att se att det är på väg att gå åt helvete för Ryssland.
Putin kom hem från Kina med svansen mellan benen. Inte ett enda tecken på att det ska byggas någon ny gasledning, inte en rad i kinesiska tidningar, inget positivt att få med sig hem.
Däremot spelade den kinesiska militära musikkåren Svansjön för Putin, alla vet vad det betyder…
så även Putin som grimaserade under musikstycket.
Din länk är 9 månader gammal och allt är överspelat sedan länge, stackars Storlögnare Moretex, svårt hjärntvättad, noll koll och lever kvar i 2022.
Gläd dig istället åt att realinflationen i Ryssland ligger mellan 15-30%, ryska folket har tröttnat