2026-05-20, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Här kan vi se en Likudmedlem i Knesset förklara att "allt" är tillåtet mot fångar i sammanhanget att våldta dem med ett järnrör:
https://www.youtube.com/watch?v=jXlPX1SuNPI

Det är ett sjukt land.
Tyvärr verkar Israel ha sina extremistiska partier ja. Dom representerar nog inte alla människor där dock, många israeler och övriga judar protester mot brutaliteten mot palestinierna. Bara högerextrema nazister hejar på när palestinier slaktas.

Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
De av oss som är historiskt bildade har lärt oss något av historien. Vi vet hur judar både har liknats vid djur och gång på gång kopplats samman med saker djur gör, eller påståtts använda djur för att göra saker.

När de av oss som är historiskt bildade ser en nyhet om påstådda våldtäktshundar springer vi därför inte direkt ut och anklagar Israel för det. Vi ser ett mönster av historiska lögner som gång på gång kastas efter juden. Vi förmår använda vår bildning och vår källkritik för att avfärda tramset för vad det är: judehat.

Det sprids hela tiden galna historier om Israel. Häromdagen påstods det till exempel att en vapenfabrik blev förintad i Israel. Någon hade nämligen sett en explosion i mörkret: således utplånad fabrik. Fabriken är naturligtvis inte sprängd. Det handlade om ett vanligt test av fastbränsle för raketmotorer, vilket är logiskt då fabriken tillverkar just raketmotorer. Men de imbecilla personer som spred den nyheten kommer aldrig återvända för att se om den var sann. De går vidare med nästa idiotnyhet: våldtäktshundar. Nyss var det tränade antiarabiska råttor i Jerusalem som bara attackerar palestinier. Nästa gång kanske det är fiskmåsar som stjäl pommes av araber på uteserveringar. Av judar tränade fiskmåstjuvar...

Judehatarna har hållit på i tusentals år och de har spridit galna lögner i tusentals år. Det finns en grupp personer som är mottagliga för det budskapet. Idioter kallar jag dom. Du är en sådan.
Absolut dummaste människorna är degenerater som tror att man hatar judar för man inte vill ge fri lejd till ett land att göra vadsomhelst inklusive brott mot mänskligheten, krigsbrott och mord av barn. Du är fan sjuk i huvudet, men mest troligen en till manipulativ nazistisk orm som försöker vilseleda folket. Kritik av Israel är inte antisemitism. Nazister älskar Israel idag pga deras konflikter och mord av sina rivaler, då nazister hatar muslimer väldigt mycket.

För oss som protesterat mot riktig antisemitism, besökt Auschwitz och är väldigt insatta i historia, förintelsen och dylikt ser att detta är en humanitär katastrof. Bara för du inte ser palestinier som människor (som du önskar utrotades) innebär inte att vi alla tycker så!

Tusentals israeler och judar protesterar mot brutaliteten och krigsbrotten som palestinierna blir utsatta för.

Tror du att det var rasism mot tyskar och Tyskland när folk kämpade emot Hitler? Jävla debil, ormar som du kommer få all skit tillbaka, what goes around comes around. Öppna ögonen!
Senast redigerad av EpicUsername 2026-05-20 kl. 20:43.
Citera
2026-05-20, 20:47
Medlem
Citat:
De av oss som är historiskt bildade har lärt oss något av historien. Vi vet hur judar både har liknats vid djur och gång på gång kopplats samman med saker djur gör, eller påståtts använda djur för att göra saker.

När de av oss som är historiskt bildade ser en nyhet om påstådda våldtäktshundar springer vi därför inte direkt ut och anklagar Israel för det. Vi ser ett mönster av historiska lögner som gång på gång kastas efter juden. Vi förmår använda vår bildning och vår källkritik för att avfärda tramset för vad det är: judehat.

Det sprids hela tiden galna historier om Israel. Häromdagen påstods det till exempel att en vapenfabrik blev förintad i Israel. Någon hade nämligen sett en explosion i mörkret: således utplånad fabrik. Fabriken är naturligtvis inte sprängd. Det handlade om ett vanligt test av fastbränsle för raketmotorer, vilket är logiskt då fabriken tillverkar just raketmotorer. Men de imbecilla personer som spred den nyheten kommer aldrig återvända för att se om den var sann. De går vidare med nästa idiotnyhet: våldtäktshundar. Nyss var det tränade antiarabiska råttor i Jerusalem som bara attackerar palestinier. Nästa gång kanske det är fiskmåsar som stjäl pommes av araber på uteserveringar. Av judar tränade fiskmåstjuvar...

Judehatarna har hållit på i tusentals år och de har spridit galna lögner i tusentals år. Det finns en grupp personer som är mottagliga för det budskapet. Idioter kallar jag dom. Du är en sådan.
Petronius: ”New York Times bedriver judehat”

Det går inte ta dig seriöst. Du är en parodi.
Citera
2026-05-20, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Petronius: ”New York Times bedriver judehat”

Det går inte ta dig seriöst. Du är en parodi.

Antingen så svarar du på det jag skriver i mina inlägg eller så låter du bli att citera mig. Ok? Men jag antar att bristande läskunnighet, bildning och formuleringsförmåga i skrift gör det svårt för dig.

När en person gång på gång väljer att citera inlägg utan att bemöta dessa i sak är det annars lätt att dra slutsatsen att den instämmer i faktainnehållet och inte kan ifrågasätta det.

Jag har visat på en lång historia av påhittade djurhistorier från Palestinasidan. Palestinierna har anklagat Israel för att utbilda mördarhajar, råttor som hatar araber och spionerande ekorrar. Gång på gång återkommer den imbecilla palestinasidan med sina absurda djurhistorier. Dessa våldtäktshundar är bara det senaste djuret att baktalas av araben. Alla som sprider negativa historier om oskyldiga djur på det här sättet avfärdas för all framtid som tokstollar. Jag lider med er.
Senast redigerad av Petronius 2026-05-20 kl. 21:29.
Citera
2026-05-20, 21:30
Medlem
Citat:
Antingen så svarar du på det jag skriver i mina inlägg eller så låter du bli att citera mig. Ok? Men jag antar att bristande läskunnighet, bildning och formuleringsförmåga i skrift gör det svårt för dig.

När en person gång på gång väljer att citera inlägg utan att bemöta dessa i sak är det annars lätt att dra slutsatsen att den instämmer i faktainnehållet och inte kan ifrågasätta det.
Vem är du att bestämma vem som citerar dig. Du är på Flashback.

Jag bemöter dig i sak. Du hävdar att New York Times sprider judehat. Det går inte ta dig seriöst. Du är en parodi. En tönt.

Israel bedriver sexuellt tortyr genom att låta hundar våldta palestinier. Stödjer du det?
Citera
2026-05-20, 21:35
Avstängd
Citat:
Alla som sprider negativa historier om oskyldiga djur på det här sättet avfärdas för all framtid som tokstollar. Jag lider med er.
Förnekar du alla rapporter som den från B´Tselem hur man använder aggressiva hundar mot fångarna?

" One of the dogs bit a prisoner in the arm until he bled. Another dog bit me while I was being beaten. […] He hit me hard for about 10 minutes. Then, they left the cell. The prisoner who was bitten was seriously injured, but we had nothing to treat him with."
Citera
2026-05-20, 21:37
Medlem
Citat:

Jag bemöter dig i sak. Du hävdar att New York Times sprider judehat. Det går inte ta dig seriöst. Du är en parodi. En tönt.

Så sent som 2019 bad New York Times om ursäkt för att ha spridit judehat:

Citat:
we are deeply sorry for the publication of an anti-Semitic political cartoon in the print edition of the New York Times that circulates outside of the US.

Så enkelt var det alltså att bevisa att den av dig så hyllade tidningen New York Times tidigare har spridit antisemitism. Tidningen erkände att man spred antisemitism och bad om ursäkt för det. Därmed är ditt argument, att eftersom det är New York Times som skrev artikeln kan det inte vara antisemitism, motbevisat.

https://www.i24news.tv/en/news/international/americas/1556389912-new-york-times-under-fire-for-anti-semitic-cartoon-ft-netanyahu-and-trump
Senast redigerad av Petronius 2026-05-20 kl. 21:43.
Citera
2026-05-20, 21:41
Medlem
Citat:
Förnekar du alla rapporter som den från B´Tselem hur man använder aggressiva hundar mot fångarna?

" One of the dogs bit a prisoner in the arm until he bled. Another dog bit me while I was being beaten. […] He hit me hard for about 10 minutes. Then, they left the cell. The prisoner who was bitten was seriously injured, but we had nothing to treat him with."

Israel använder precis som Sverige hundar i rättsvårdande myndigheter, dels använder man nosen för att spåra förbjudna substanser, dels använder man bettet för att hålla ordning på våldsamma individer. Svenska polishundar biter ett stort antal personer varje år och det samma gäller i Israel och alla andra länder på planeten med rättsvårdande hundar. Det som gör dig till en vidrig judehatare är att du inte stannar där utan hävdar att en Golden Retriever på judens uppdrag spårar upp en arab, tränger in den i ett hörn, drar ner byxorna på araben och sen tränger in i araben analt. Detta utgör hets mot hund i första hand och hets mot judar i andra hand.
Citera
2026-05-20, 21:44
Avstängd
Citat:
Det som gör dig till en vidrig judehatare är att du inte stannar där utan hävdar att en Golden Retriever på judens uppdrag spårar upp en arab, tränger in den i ett hörn, drar ner byxorna på araben och sen tränger in i araben analt. Detta utgör hets mot hund i första hand och hets mot judar i andra hand.
Fast det där är ju bara din helt egna perversa fantasi som du sitter och runkar till. Det är inte vad det handlar om.
Citera
2026-05-20, 21:51
Medlem
Citat:
Fast det där är ju bara din helt egna perversa fantasi som du sitter och runkar till. Det är inte vad det handlar om.

Låt mig sammanfatta din verksamhet på Flashback vad gäller sexuella övergrepp.

1. Du ägnar ansenlig tid åt att förneka Hamas sexuella övergrepp mot kvinnor och barn den 7 oktober, samt de efterföljande sexuella övergreppen på den tagna gisslan.

2. Du ägnar ansenlig tid åt att hävda att Israel utbildar våldtäktshundar, möjligen Goldens, möjligen någon annan ras (du är lite oklar på just den punkten) att användas i systematiska anala övergrepp på den arabiska fångpopulationen.

Jag måste fråga dig. Kan du stå för det här inför folk som känner dig? Inför mamma, lillasyster, flickvän, dotter? Stå för att du förnekar de övergrepp Hamas själva filmade och sen erkände i förhör? Eller är det bara något du kan göra anonymt?
Citera
2026-05-20, 22:29
Medlem
Citat:
Så sent som 2019 bad New York Times om ursäkt för att ha spridit judehat:

Så enkelt var det alltså att bevisa att den av dig så hyllade tidningen New York Times tidigare har spridit antisemitism. Tidningen erkände att man spred antisemitism och bad om ursäkt för det. Därmed är ditt argument, att eftersom det är New York Times som skrev artikeln kan det inte vara antisemitism, motbevisat.

https://www.i24news.tv/en/news/international/americas/1556389912-new-york-times-under-fire-for-anti-semitic-cartoon-ft-netanyahu-and-trump
Det är inte mitt argument.

Det är ditt argument att tidningen sprider judehat och därför är informationen falsk.

Det är ologiskt.

Du var inte i fängelset. Du var inte på plats. Du har noll koll. Jag litar mer på dom som utsätts för Israels sexsadism än dig faktiskt. En tönt som tror sig kunna bestämma vem som citerar hen.
Citera
2026-05-21, 08:03
Medlem
Citat:
Jag litar mer på dom som utsätts för Israels sexsadism än dig faktiskt.

Du litar på kriminella som sitter i fängelse. Men du förnekar Hamas filmade sexövergrepp med hundratals vittnesmål och erkännanden den 7 oktober 2023.
Citera
2026-05-21, 12:42
Medlem
Citat:
Du litar på kriminella som sitter i fängelse. Men du förnekar Hamas filmade sexövergrepp med hundratals vittnesmål och erkännanden den 7 oktober 2023.
Det förnekar jag inte alls.

För dig däremot har du inga problem när israeler bevisligen våldtar Hamas. Ingen från sionistligan här på Flashback ser några problem med vad som framkommer i denna TS och sextortyren som palestinier utsätts för av israeler. Under Netanyahus styre har vi fått fler incidenter där israeler i officiella sammanhang våldtar palestinier. Till och med politiker i Isrsel säger att all slags tortyr är tillåtet. Gaskammare är tillåtet enligt dessa.

Att du inte har problem med det, men du har problem när israeler blir utsatta, det kallas dubbelmoral.

Jag har problem med all form av tortyr och våld. Jag är logiskt konsekvent. Sionistligan är logiskt inkonsekvent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in