Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Hur förklarar du då existensen av liberal feminism? Använd nu skallen lite, jag vet att du faktiskt har en.
Feminism är en rörelse som jobbat/ jobbar för kvinnans likställning till mannen och allmän jämställdhet, den finns i mängder av varianter men med samma målsättning.
Liberalism är judaism, likt andra judaiserade ideologier som faller på modet titt som tätt.
Citat:
Och den handlar inte alls enkom om "positiva rättigheter". Rättigheten att slippa bli våldtagen ex. är en s.k. negativ rättighet. Och? kämpar kanske inte feminismen på enad front för just den frågan?
Sexuella normer och sexuella rättigheter skulle jag hävda har varit en av den senaste feminismen viktigaste frågor.
Jag har inte hängt med i judiska strömningar, men man och kvinna skaffar barn tillsammans och det blir en familj, fundamentet i ett normalt samhälle. Judiska sexologer och psykologer kan "tala" hur mycket de än vill, men med tungan blir det inga avkommor och fortskridning för den Ariska Rasen, vilket är mitt personliga mål i lajfen. "You do you" och använd din kropp till ditt val, liksom.
Citat:
Varför tror du Gudrun Schyman lämnade V för att bilda ett nytt parti? Var det kanske för att hon upplevde att hon kunde driva feminism inom V?
Just det.
En judinna driver kommunism och sedan feminism. Stärker tesen om "enad front" för juderiet.
Citat:
jag kan ge dig rätt i att feminism har varit avsevärt starkare och hårdare driven på vänstersidan i politiken än höger, helt enkelt för att vänstern är progressiv till skillnad från högern och finns få saker som är så progressiva som rättigheter frö tidigare förtryckta grupper...
Man kan acca fett, men när man når Väggen dör man. Oavsett om man lever med skrumplever eller post-klimakteriet. Progression inom vadå? Rättigheter för vem? Struntsnack från en användare på internet, anonymt troll och tillika judebolsjevik. Nej, Verkligheten är Naturen och dess Skönhet, inte Universitet(et) och "boffat krom" som man läst sida efter sida eller sett på den judiska propagandakanalen på tv:n.
Inte ett argument som angriper mig, så låter herrn svara för sig själv.
Citat:
I min värld, och även rent sakligt...kallar man sig anti- något så är man helt emot, även hela målsättningen. Det finns mer nyanserade sätt att uttrycka kritik mot förd politk eller teorier etc...än att kalla sig anti- en hel ideologi.
Är du Pro Patria eller antifa? Frågar bara av ren och skär vänlighet. De som motsätter sig Naturen och dess Ordning förintas helt enkelt, så enkelt är det bara. Sedan kan man diskutera "psyke" hur mycket man än vill, men när det kommer till kritan (alternativt kritvithet om man vill bevara Rasen såsom jag vill) så gäller ju bara Sanningen om Alltinget och alltets medvetande? Cool story, "Brahman" (för att svara mig själv halvt ironiskt).
Citat:
Jag brukar ställa denna fråga för att den så tydligt poängterar just detta.
Om du skulle resa till Afghanistan, Iran, Sudan eller nått annat av världens alla gravt kivnnofötryckande länder, skulle du då säga till folket där att jag minsann jag är antifeminist!
förmodligen inte.
Jag pantar burkar och bryr mig inte om burkor. Vad är kvinnoförtryckande med talibanism alternativt svennebanism (samma sak enligt judisk-bolsjevikiska "debattörer" i Aftonbladet circa 2005)?
---
Lev lajfen, para dig och skaffa barn, men tiden kanske runnit ut för fruntimmret så hen måste sitta och hata på Flashback om påhittad Verklighet om "antifeminism" och dess mytologiska foster?
Nä, diskussion och debatt är inget för normies. Bara struntsnack från den ena "professorn" till den andra. Var får du all idioti ifrån om Verkligheten som inte finns? Vad lär man sig egentligen i "Frankfurtskolan"?
Haha, kan bara tala för mig själv här, men skam går på torra land när hondjuren försöker lattja social rättvisa i Kampen om föda och omsorg.
Porca madonna - Bara ett sådant uttryck om en "oskuld"