Tror det handlar om oerfarenhet av kvinnor i allmänhet som gör att man mytologiserar dem? Kan bara tala från eget perspektiv när det kommer till den saken.
Myten om det exotiska, liksom. Man lever hellre i fantasin än i Verkligheten, särskillt som dessa feminister och judebolsjeviker "läst in" sig på fantasibeskrivning om förhållanden och sociala strukturer snarare än det Svarta, det mörka, det genetiska, det oändliga?
I övrigt älskar väl feministerna myterna som dessa antifeminister för sig med? Mannen leder och kvinnan lyder, liksom.
Jag är dock inte utbildad eller bildad, bara en jävlig obildskön en som gillar att "partaja" med goysen. Knas och kalas, lix.
I övrigt finner jag diskussionen ointressant då Naturen och därmed den Starkes rätt, "Might is Right", vinner i längden. Man kan vrida och vända, för att inte säga upp-och-ned-hänga, på vad som helst eller vem som helst och hur mycket man eller kvinnan vill, Naturen och dess lagar går inte att förkasta.
0. Jag har inget svar på frågan om "myter" om Kvinnan, mer än att honor bär barn åt hanar
1. Även om de hatar mig så har jag bara Sann Kärlek för Kvinnan, hahaha. Amor al mi cor, utan vare sig para eller parning. Sju sorger och sju hav, men maxismon består. Shololole.
---
I övrigt kan dessa såkallade universitetsutbildade honor och hanar suga pikk, slak en eller hårding, spelar ingen roll för mischling.
Antifeminism, vad är det ens? Det förutsätter att det ens finns en feminism från början, vilket är en falsarie från judisk-bolsjevikiska institutioner såsom Frankfurtskolan och alla andra anaturliga "fenomen"?
Nej, Natur-ligg-tvis finns det bara para och parning? Vissa lever i fantasier andra "lever" med skrumplever. Skål och "skola", skola ni skola mig om skolning? Skållasciami istället, klös med klorna som de LO-djur ni är. Sozis merde.
// Peace and Love från slöddersluddrarn