2026-05-19, 23:05
Medlem
[quote=N.Armstark|95000583]
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak

Då saknas bara hennes inlägg som du refererar till. Du väljer uppenbarligen egna ord som du lägger i andras mun så din trovärdighet är låg. Du får styrka dina påståenden med källhänvisningar härefter.

Hennes inlägg finns inte längre där eftersom, som redan nämnts flera gånger här, CJ har en intressant vana att radera alla inlägg som kan skada hennes bild av en perfekt mamma, älskare, hustru. Men internet glömmer ingenting:

https://www.expressen.se/noje/ciara-janson-darfor-lamnade-jag-mans-zelmerlow/

"Det här handlar inte om att skylla på andra, jag förstår verkligen min del i förstörelsen"

Med tanke på att vi inte kan förvänta oss ett inlägg från CJ med texten: "i mitt äktenskap gjorde jag ditt och det mot MZ och bidrog till skilsmässan", känn dig fri att lägga till vad du vill....baserat på hennes egenskaper, beteendemönster, uttalanden från 2016 till 2025....du kan också konsultera hennes Instagram-vänner, av vilka några har ett mycket intressant förflutet (läs alkohol, droger, skilsmässor...).
Citera
2026-05-19, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Så varför påstod du då att han tydligen INTE gillar att synas, pga solglasögon och huva?
Är du så dum eller låtsas du bara ? den som som har solglasögon och huva har så klart det för att inte vilja synas och därav mim kommentar , jag tror så klart inte att ens Måns är så korkad att han har juste detta för ATT synas , det var ironi ( du kan googla de) men han tänkte nog fel för att när man gör så för att inte vilja synas blir resultatet tvärtom
Citera
2026-05-19, 23:19
Medlem
Citat:
Det stämmer ju fortfarande inte riktigt att ingen bryr sig. T.o.m här vill ju någon gå med i "rätt" facebookgrupp så att hen kan få veta om folk har koll på när MZ tankar bilen.
Fast du kanske tillhör du en helt annan kategori än "någon" eller "ingen" eftersom du fortfarande har ett behov av att kommentarera en så totalt ointressant person?
Det är skillnad att vara intressant för man är populär och "spännande" på ett positivt sätt och att vara intressant för att folk vill se en misslyckad person , jo folk gillar det , att se de som har det sämre än en själv , därav kanske man vill se den misslyckade människan Måns tanka bilen och inte artisten Måns, för den is no more
Citera
2026-05-19, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Vad tror du att tingsrätten menade när de skrev att MånsPetter uppvisade en uppenbar brist i sin föräldraförmåga på grund av sitt missbruk?
Det handlar inte om vad de menar, eller tror för den delen. Och det finns inget språk att "tyda". Ingen har fastställt att någon av dem är en oduglig vårdnadshavare och frågan har (såvitt vi vet) hitintills inte ens tagits upp. 🤷‍♂️
Citera
2026-05-19, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenejag
Är du så dum eller låtsas du bara ? den som som har solglasögon och huva har så klart det för att inte vilja synas och därav mim kommentar , jag tror så klart inte att ens Måns är så korkad att han har juste detta för ATT synas , det var ironi ( du kan googla de) men han tänkte nog fel för att när man gör så för att inte vilja synas blir resultatet tvärtom
Ja? Och? Du har tidigare påstått att han gör allt för att synas?
Får du inte ihop det riktigt?
Citera
2026-05-19, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenejag
Det är skillnad att vara intressant för man är populär och "spännande" på ett positivt sätt och att vara intressant för att folk vill se en misslyckad person , jo folk gillar det , att se de som har det sämre än en själv , därav kanske man vill se den misslyckade människan Måns tanka bilen och inte artisten Måns, för den is no more
Pga Trumps krig är det extremt många människor som just nu inte längre har råd att tanka sin bil. Men du tänker att folk gillar att se när någon har det sämre än sig själv och därför njuter av att se MZ tanka bilen?? Eftersom han är misslyckad - till skillnad från de som tittar på?
Make it make sense?
Citera
2026-05-20, 05:31
Medlem
Citat:
Det handlar inte om vad de menar, eller tror för den delen. Och det finns inget språk att "tyda". Ingen har fastställt att någon av dem är en oduglig vårdnadshavare och frågan har (såvitt vi vet) hitintills inte ens tagits upp. 🤷‍♂️
Det handlar självklart om Tingsrättens dom. De var tydliga med att MånsPetter hade en uppenbar brist i sin föräldraförmåga på grund av sitt missbruk och att han under rättegången uttalade sig om missbruket med förklaringar som framstår som ologiska och mindre sannolika.

De fäste stor vikt vid hans missbruk när de bedömde var barnens hemvist skulle vara.
Citera
2026-05-20, 14:42
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Pga Trumps krig är det extremt många människor som just nu inte längre har råd att tanka sin bil. Men du tänker att folk gillar att se när någon har det sämre än sig själv och därför njuter av att se MZ tanka bilen?? Eftersom han är misslyckad - till skillnad från de som tittar på?
Make it make sense?

Äh, folk tankar som vanligt, 100 spänn hit elker dit för en full tank gör ingen skillnad.
Citera
2026-05-20, 14:59
Avstängd
Citat:
Du menar att han inte följer 3:12-reglerna? Det var intressant.

Skämtar du? Har inte nämnt 3:12 regler ö h t.

Glömt vad du skrev! Hade blivit utvisad för inkomst av tjänst var 25 500:- per månad om jag minns rätt och att inkomst av kapital visar på att han "börjat förbruka av sina fonder mm".

Mot dumheten kämpar gudarna förgäves.....
Citera
2026-05-20, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urre01
Skämtar du? Har inte nämnt 3:12 regler ö h t.

Glömt vad du skrev! Hade blivit utvisad för inkomst av tjänst var 25 500:- per månad om jag minns rätt och att inkomst av kapital visar på att han "börjat förbruka av sina fonder mm".

Mot dumheten kämpar gudarna förgäves.....
Han får dryga ut inkomsterna genom att leta pantburkar och gräva diken åt grannarna med sin lilla Wacker Neuson. Det är slut med turnébussar och kokainpartyn.
Citera
2026-05-20, 20:52
Avstängd
Citat:
Han får dryga ut inkomsterna genom att leta pantburkar och gräva diken åt grannarna med sin lilla Wacker Neuson. Det är slut med turnébussar och kokainpartyn.

Från 3:12 regler i fåmansföretag till att "leta pantburkar"....

Är du dum elr är du dum? På riktigt!!
Citera
2026-05-20, 20:55
Medlem
Citat:
Varken Tingsrätt, Hovrätt eller MZ har gjort något av det du påstår. Om du - trots att du vet att du har fel - är av annan åsikt så lägg gärna fram något som underbygger det.
Bara att läsa domen innantill vilket inte DU av alla kan ha missat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in