2026-05-19, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Att Jocke är peddofil eller habbefil, att Jocke hotar Marika Schelinn, att Jocke köper sex, att Jocke har troll konton, listan bara fortsätter

Där har bevis redan kommit ut.
Citera
2026-05-19, 21:01
Medlem
Citat:
Finns all anledning, dina idoler är på g neråt📉📉📉📉

Ja det finns anledning till att videoklippen sparas. De ska inte ut här.

Det är sånt som föräldrar över hela landet måste se.
Citera
2026-05-19, 21:01
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ska löngnare få ljuga fritt om en framgångsrik entreprenör och sabba hans renome utan konsekvenser?
Va?! TEMU har ju bevis för precis allt de påstår! TEMU ljuger inte. Jag själv är ingen TEMU, men jag erkänner att jag högaktar Medviktarna och Skilleras. Gör det mig till en TEMU?

Jag skriver här eftersom jag vill bespara den yngre generationen från att förgiftas av Joakim Lundell. Jag tycker själv att jag arbetar ideellt och altruistiskt — typ som välgörenhet. Jag menar allvar, men förstår att det kanske kan låta lite skevt.

Joakim Lundell är, enligt mig, en fara för vårt samhälle, våra barn och vår framtid. Vad är det som är så svårt att förstå?!
Citera
2026-05-19, 21:04
Medlem
Citat:
Nu darrar FB och Temu när ett prodokutionsbolag kommer granska alla löngner som ni spytt ut er🤣

Temu och Cluee going down📉📉📉

Vilka lögner har de spottat ur sig?. Vänligen specificera!
Citera
2026-05-19, 21:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Berätta mer om vad som skrivs om dokumentären.

Ja tack, be Psy(kot) att visa dig "mina" PM. Jag skulle också vilja se dem.
Citera
2026-05-19, 21:10
Medlem
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Ja det finns anledning till att videoklippen sparas. De ska inte ut här.

Det är sånt som föräldrar över hela landet måste se.
Din mytomani skiner igenom🤣
Citera
2026-05-19, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
2000 kr+ Jocki har säkert åtminstone 30 millar. Så det är ju ett löjligt försvar.
Jag har ett konto här. Räcker gott. Sitter du här och säger att alla vi som är emot JB skulle vara en och samma person?!

Nejdå, ni är väl ett 20-tal skulle jag gissa, mellan tummen och pekfingret. Då räknar jag både här, Insta och Youtube.
Citera
2026-05-19, 21:13
Medlem
Citat:
Att Jocke är peddofil eller habbefil, att Jocke hotar Marika Schelinn, att Jocke köper sex, att Jocke har troll konton, listan bara fortsätter

Cluee har rapporterat om att Torskeboi själv berättat om sexköp. Det är inte en lögn. Att Torsken nu vill påstå att det inte har hänt förändringar ingenting. Cluee har fortfarande inte ljugit eftersom att han sa att Torsken har sagt att han köpt sex.

Därför kan inte Cluee fällas för någonting, för han har inte ljugit.

Förstår du nu eller ska jag bifoga pedagogiska bilder också?!?!
Citera
2026-05-19, 21:14
Medlem
Finns det någon artikel kvar från när Jocke ställde sig och runkade i publikhavet på en festival?

Tror det var på Love and Peace. Han blev utkastad och portad.

Han har uppvisat ett predator beteende under alla år och är rejält sexuellt störd.
Citera
2026-05-19, 21:17
Medlem
Citat:
Din mytomani skiner igenom🤣

Verkligen inte.

Har du inte sett det som redan finns ute?

Han runkar på snap till en minderårig flicka som röker för honom. Det är verkligen inte det enda som finns kvar.
Citera
2026-05-19, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Nejdå, ni är väl ett 20-tal skulle jag gissa, mellan tummen och pekfingret. Då räknar jag både här, Insta och Youtube.

Hur får du ihop det? Hur gör du när du räknar?
Senast redigerad av cinmik 2026-05-19 kl. 21:21.
Citera
2026-05-19, 21:22
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Jag skulle tro att vi är hundratals. Helt utan att överdriva. Och nu när Cissi Wallin, med sitt stora följe, har gett sig in i debatten är vi snart tusentals. Jobbigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in