Citat:
HMF är absolut en av de grövsta kränkningarna vi har av våra rättigheter.
Bakgrunden är ett FN förslag, som tack och lov inte tagit sig igenom fullt ut, än, som går ut på att helt förbjuda kritik av immigranter och även gör bruket av ordet flykting till ett tabu, typ neger då det av vissa anses ha negativ klang.
Allt orkestrerad av Israel för att påfyllningen av Mena och annat civiliserat ska gå smidigare.
De som inte kan kontrollera sig efter att ha sett mitt soltecken är de som från steg ett redan tolkat och bestämt sig för vad och varför detta tecken används.
Dom har sin uppfattning klar och ingen logik biter för dom har bestämt sig och vet bäst. Ibland kallas dom för rabiata kärringar ibland feminister men det är ofta det samma, lite som många här på forumet där faktaresistensen är hög.
Bakgrunden är ett FN förslag, som tack och lov inte tagit sig igenom fullt ut, än, som går ut på att helt förbjuda kritik av immigranter och även gör bruket av ordet flykting till ett tabu, typ neger då det av vissa anses ha negativ klang.
Allt orkestrerad av Israel för att påfyllningen av Mena och annat civiliserat ska gå smidigare.
De som inte kan kontrollera sig efter att ha sett mitt soltecken är de som från steg ett redan tolkat och bestämt sig för vad och varför detta tecken används.
Dom har sin uppfattning klar och ingen logik biter för dom har bestämt sig och vet bäst. Ibland kallas dom för rabiata kärringar ibland feminister men det är ofta det samma, lite som många här på forumet där faktaresistensen är hög.
Det kan nog tänkas att dina kollegor har fått en viss bild av dig med tanke på att du har hängt upp ett solkors på kontoret och går runt och kallar svarta för "neger". Jag tror problemet ligger mer hos dig än hos judarna faktiskt.
Sen när HR kommer och ska prata med dig för femtielfte gången drar du hela harangen om Bilderberggruppen, rabiata kärringar, judarna, negrerna, lagen om hets mot folkgrupp och slänger in lite FN för varför inte, osv osv osv.
Bara för att framhärda i att få lov att kalla svarta för "neger". Totalt uppslukad av det egna jaget och de egna rättigheterna. Jag börjar faktiskt misstänka att du har nån form av utvecklingsstörning och att det är därför som du fortfarande ens har ett jobb. Folk tycker helt enkelt synd om dig.