2026-05-19, 17:07
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Jag tror inte på några youtubevideos.

Citat:
För att någon frågade varför jag tror att det finns skadlig strålning i rymden.
Dvs du tror på DEN youtubefilmen.
OCH du tror inte på några youtubevideos.
Citera
2026-05-19, 17:08
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Jag känner inte till några Artemis-skeptiker som jag kan vara kritisk mot.
Aha. Så du själv är alltså inte skeptisk alls mot något om Artemis.
Citera
2026-05-19, 17:09
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Jag tror inte på några youtubevideos.

Du tror på exakt alla efterblivna youtubevideos du ser som har cool bakgrundsmusik. Det är för att du och resterande förnekare är extremt korkade och lättlurade.

Citat:
Nej jag tror inte på den mer än på nåt annat. Han har säkert fel.

Kan du göra bort dig lite mer? Först sa du att man inte kan färdas genom strålningen, med videon som bevis, och nu säger du att han säkert har fel? Så kan man färdas genom strålningen eller inte?
Citera
2026-05-19, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Du tror på exakt alla efterblivna youtubevideos du ser som har cool bakgrundsmusik. Det är för att du och resterande förnekare är extremt korkade och lättlurade.

Kan du göra bort dig lite mer? Först sa du att man inte kan färdas genom strålningen, med videon som bevis, och nu säger du att han säkert har fel? Så kan man färdas genom strålningen eller inte?
Jag har aldrig sagt att man inte kan färdas genom strålningen. Men det kan vara så och det kan vara anledningen till att man fejkade Artemis.
Citera
2026-05-19, 17:13
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Jag känner inte till några Artemis-skeptiker som jag kan vara kritisk mot.

Citat:
Jag är skeptisk till Artemis. 30-70 ungefär.
Du skeptisk till Artemis OCH du känner inte till några Artemisskeptiker.
Du går verkligen från klarhet till klarhet.
Senast redigerad av nerdnerd 2026-05-19 kl. 17:18.
Citera
2026-05-19, 17:13
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Jag är skeptisk till Artemis. 30-70 ungefär.

Du är skeptisk mot något som är bevisat bortom allt tvivel och som du dessutom kunde bevittna med egna ögon och följa från start till slut. Du hade kunnat följa kapseln från månen till splashdown och se astronauterna kliva ur kapseln. Ändå är du skeptisk, "30-70" är du skeptisk till bussar i sthlm också?
Citera
2026-05-19, 17:15
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Jag har aldrig sagt att man inte kan färdas genom strålningen. Men det kan vara så och det kan vara anledningen till att man fejkade Artemis.

Citat:
"We must solve these challenges before we send people through this region of space"

https://youtu.be/sn9G6g2kpNE

Här säger du att man inte kan färdas genom strålningen, med videon som bevis. "We must solve these challenges before we send people through this region of space" - kan du engelska? Vad betyder det här tror du?
Citera
2026-05-19, 17:18
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Nej det säger jag inte.

Nehe okej, vad var poängen med videon? Kan man färdas genom strålningen eller inte?
Citera
2026-05-19, 17:21
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Det kan man kanske, man har kanske löst problemen eller så hade han fel om att det var några problem över huvud taget.

Okej, så när man landade på månen så åkte man igenom strålningen, men man fejkade Artemis för att man inte kan åka genom strålningen ...? Eller så kan man åka genom strålningen? Hur ska du ha det egentligen?
Citera
2026-05-19, 17:24
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av no-more-scam
Dina "tusentals bevis" är inte det, fast tusentals påståenden.
Och dessa "400.000" vet såklart inte mer än propaganda-avdelningen säger. Dessutom är dom mer lojala då dom får lön från företaget.

Ni kan lyssna på t ex Bill Kaysing som förklarar om anställda som kritiserade sin arbetsgivare/uppdragsgivare som "skulle til månen". Gus Grissom astronaut t ex mördades, då han inte själv trodde dom kunde åka till månen. Han kriticerade NASA för att inte ens klara kommunisera mellan två byggnader eller nåt liknande, så hur skulle dom kunde åka till månen?

Kaysing arbetade inom NASA teknikindustrin, insåg att det hela va bedrägerier, började istället skriva artiklar/böcker...
" This is the classic "We Never Went to the Moon" by Bill Kaysing, which kicked off the entire moon hoax craze of the 1970s. Bill Kaysing was head of the technical presentations unit at the Rocket Dyne Propulsion Field Laboratory from 1956 to..."

https://duckduckgo.com/?q=bill+kaysing+book+we+never+went+to+the+moon%2C+ space+hoax+writer

Du är ju helt knäpp. Grissom blev inte mördad.
Citera
2026-05-19, 17:48
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Jag har inte kommenterat månlandningarna särskilt mycket. Jag är mest intresserad av Artemis.

Inte?

Redde du ut hur Artemisbesättningen kunde byta rymdkapsel ett par gånger? För man ser dem kliva ombord innan take-off, och sen plockade de ut dem igen efter att kapseln landade i vattnet utanför San Diego.

Men enligt dig var de inte med runt månen. Var klev de av, och på - dolda för alla betraktare?
Senast redigerad av Clay Allison 2026-05-19 kl. 18:20.
Citera
2026-05-19, 18:44
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Jag är mycket skeptisk till att någon människa varit på månen.

Så klart du är, men vi har video och bilder från månen med människor där. Det är bevisat till 100% och går inte att fejka på jorden. Frågor eller kan du acceptera att man har varit på månen?

Citat:
Vad ska jag vara skeptisk mot som Bart Sibrel har påstått menar du?

Borde du inte vara skeptisk mot allt Bart säger när han gång på gång bevisar vilken idiot han är som inte ens förstår skuggor? Ett av hans starkaste "bevis" är en bild från månen där han inte förstår skuggorna. Du som är skeptiker ser väl igenom hans hjärndöda argument?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in