Citat:
Omständigheterna är som i regel man har en ny SW på hotell eller är på incall. Hyfsat frekvent börjar de oja sig över att jag måste komma å jag får förklara att nej behövs inte alls å e rätt liten risk. Likfan börjar de alltid om sin yrkesstolthet å allt. Jag förstår inte varför de är så besatta av att jag ska komma? Tror de jag ska lägga en dålig review för en smådetalj som det eller ngt? Annars borde det som helt kvitta tänkte jag.
Men ja är väl kanske rimligt det att de sneglat på klockan och det är inte jättesexigt med ”ok nu e tiden slut”.
Min nya bekantskap för dagen hade timer ställt på telefonen så det var mkt tydligt när tiden var slut hur som.
Jag har ju då frågat från och till varför de ojjar sig över min orgasm. Rent allmänt har jag mkt svårt att tro att bordell-arbetare på nått sätt skulle bry sig.
Helt korrekt annars att jag mestadels har 1h besök. Kanske om jag är på resa och behöver middagssällskap längre. Men är en sidospår å vill hur som inte ta upp en massa utrymme i eran tråd 👍
Men ja är väl kanske rimligt det att de sneglat på klockan och det är inte jättesexigt med ”ok nu e tiden slut”.
Min nya bekantskap för dagen hade timer ställt på telefonen så det var mkt tydligt när tiden var slut hur som.
Jag har ju då frågat från och till varför de ojjar sig över min orgasm. Rent allmänt har jag mkt svårt att tro att bordell-arbetare på nått sätt skulle bry sig.
Helt korrekt annars att jag mestadels har 1h besök. Kanske om jag är på resa och behöver middagssällskap längre. Men är en sidospår å vill hur som inte ta upp en massa utrymme i eran tråd 👍
Du har ju redan tagit upp utrymme i vår tråd och dessutom ställde du en fråga.

Nu säger du att "de" hyfsat frekvent börjar oja sig över att du måste komma. Nej? Det det måste du ju inte alls, men för många kunder så är det målet. Om du inte vill att providern ska börja oja sig över det så kan det vara på sin plats att du som kund berättar att du har svårt att komma och att just det inte inte är viktigt för dig som kund. Redan i början av träffen alltså. Då kan providern vara lugn med det och inte känna stress över att du som kund inte ska vara nöjd/förstå att tiden är ute när den är ute. 😊
Intressant att sexarbetarna du har träffat har börjat prata om sin yrkessetolthet! Kul ju! Inte som att vi sitter inne på nåt gesällbrev som garanterar nåt yrkeskunnande! Men kul grej att hororna har påtalat sin yrkesstolthet!
Annars räcker det fint med med att du som kund berättar att det är svårt för dig att komma och att det inte är så viktig för just dig. Att det inte har med nåt "gesällbrev" att göra liksom. Det är att vara en bra och nice kund. Att som hora känna att man måste kämpa med penis och utlösning för att kunden annars inte blir nöjd och därför lämnar en dålig review skapar ju en väldigt stessig och dålig arbetesmiljö för horan. Här har du som kund ett stort ansvar i att vara en bara kund. Tycker ju jag. Om det nu är så att det svårt med dicken och sprutet (som annars är kvittot på en bra knullträff för providern pga kunden fått sitt).
Särskilt som orgasmen är så mentalt betingad. Det handlar ju inte om att du anlitar en plattsättare hemma på garageuppfarten och då kan stå på plats och bedöma arbetet i efterhand. Jag som provider har flera kunder som verkligen inte KAN få stånd eller komma men det vet jag ju om så våra träffar är fokade på annat och både jag och kunderna blir nöjda. Kommuninatkion är key. Det är sen gammalt. 😊
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-05-19 kl. 16:02.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-05-19 kl. 16:02.
.