Citat:
Ursprungligen postat av
Lill-Ann
Vet inte, men för mig känns det lite påtvingande just med att kunden ska slicka mig då jag ligger på rygg. Vet inte hur jag ska förklara, men det känns på helt annat sätt om det är snoppen som ska in.Känns bara som vanligt so to speak.
Och då säger någon,: "Du gillar inte att bli slickad, säg?" Jo, om jag får vara i doggy eller om jag facesitter någon, då känns det helt ok. Ibland förbaskat skönt, så skönt att jag gnyr på riktigt och inget fejk. Speciellt facesitting. Där finns den här känslan av ... ja, ni vet. Jag mässade ju om jämställdhet i tidigare inlägg, eller hur skev könsmaktsordningen kan vara.(Typ makt).
Så för mig blir det lite obehagligt vare sig jag ska möta kundens blick eller om jag stirrar in i en glänsande flint, vilket jag sällan gör utan bara skjuter bak huvudet och blundar.
Att ta emot oralsex är väldigt intimt för mig. Intimare än att ha samlag och att suga av, vet inte varför men jag känner mig mer utsatt på nåt sätt och lite som att det finns större risk för skada. Man ska verkligen lägga upp sig för en främling. Även om jag nu bara träffar återkommande kunder så var man ju främlingar för varandra i början. Samma med privata relationer ju. Fasta partnern var en gång främlingen. 😊
Visst att man kan bli mör av mycket penetrerande snippsex men det är typ alltid fråga om sex privat, med stor penis och stoooora mängder sex. Vid sexarbete så tar snippan inte nån skada vid penetrerande sex. Då är det lite annat med oralsex, det är ofta det kombineras med fingrar som tror att snippan är en klösbräda (EXTREMT dålig sexualteknik) både på utanpå och i. Och så ligger man där på rygg och det är noll skönt liksom. Eller så är det extremt slafsigt. Vet inte, men privat har jag aldrig råkat ut för så där dåliga tekniker. 😅 Vi har ju redan diskuterat det i tråden -- men nej, jag rättar inte kunder, gör det bara om de gör nåt som är direkt obehagligt/farligt/gör ont på riktigt. Och man kan ju inte gärna säga att nån är för slafsig. Kunden har ju dessutom betalat för att göra nåt han tycker är nice och han gillar väl det där slafsiga liksom.
Aja, men vid facesittning så känner jag mig inte lika utsatt. Jag har kontrollen, kan röra mig själv lite, det blir inte slafsigt på samma sätt och inga fingrar håller på. OBS! Jag känner mig inte utsatt av mina kunder på nåt sätt -- men jag tycker att det är en utlämnande positition att ligga på rygg och ta emot. Sen finns det ju kunder som slickar bra (dvs på ett sätt som passar mig) också, men det är många som är sexualtekniskt dåliga. Varför det är så kan man ju diskutera, men en anledning är nog brist på sexuell erfarenhet (trots varit gifta länge).
Jag gör som du, tittar upp i taket eller blundar upp i taket. Det går ju utmärkt att ha ögonkontakt med nån som slickar. Jag testade igår. Men med kläder på! Pga avtändande att ha ögonkontakt i den ställningen och jag är dessutom mensig som ett litet as. Men jo, det går ju. Vid privat ligg så tror jag nog mest att jag blundar faktiskt. Men då är det ju för att det är avslappnande och skönt.
På tal om facesittning så är det ju många kunder som gillar 69:an. Ingen favorit för mig. För mycket att foka på så inget av det som görs blir bra. Dessutom väldigt jobbig ställning om mannen är kort, jag är inte speciellt lång men om mannen är kort hamnar ju kuken i höjd med mina bröst och jag måste krulla ihop nacken för att nå. Aj! Som en igelkott typ. Funkar bäst om mannen är 190+ och har en skapligt lång penis.
När jag jobbade utomlands hade jag en kund som var besatt av 69:an och under en lång träff ville han inleda med en timme av det. Han var kort och var nån slags militärperson/soldat och väldigt bitig. Det var som att krulla ihop sig ovanpå ett kylskåp i en timme och samtidig ha en kuk i munnen och nån som håller på med ens underliv. 😑 Han hade nog mkt kul att berätta om sitt jobb och var en gullig person men han var så dålig på engelska (och jag för dålig på hans språk) för att vi skulle kunna prata ordentligt och han var för stolt för att använda appar. Vi kan kalla honom Främlingen. 😊 Efter den strapatsen så skulle vi sitta och konversera på knagglig engelska och dricka vin och äta tilltugg. Jag med gamnacke dessutom. Vi borde gjort det i omvänd ordning! 😜 Gullig och bra kund men verkligen inte en behaglig sexuell aktivitet för mig. Men det är ju inte därför jag sexarbetar och roliga minnen är det ju! 😊