2026-05-18, 12:58
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
En del kunder kan ju också vara så att de själva undviker ögonkontakt. Oftast nykomlingar och jag kan förstå att en del är lite blyga och osäkra och tamburstelheten finns där så påtagligt.

Ja, detta.med "djup" ögonkontakt kan göra mig lite nervös. Detta att jag lätt tror att kunden ser ner på mig för att jag säljer sex. Kanske inte så han tänker, men jag har kommit på mig själv med att tänka på det viset.

Undrar hur många kunder som skulle vilja se sina egna döttrar eller söner sälja?

Lite tankar.

Ja den typen finns ju den med, den som undviker ögonkontakt. Det är också jobbigt. Allt som är avvikande från vanligt socialt beteende blir ju ytterligare en grej att "hantera" liksom.

Den sorten jag har träffat som vill ha den där djupa ögonkontakten är såna där gubbar som tror att de är några slags tantrasexmästare så där är det inte fråga om förakt. Det är bara nåt de själva tänder på och tycker är en självklar del av sexet -- även om pengar är inblandat och det inte finns nåt riktigt djup.

Jag har tyvärr träffat på några otrevlingar, osköna typer liksom. Personer som har haft en fientlig översittaraura men det är ju inte värre än att jag inte träffade dem igen. Upplevde inte att nån tittade på mig med förakt, men det är ju en del som har svårt att hantera sexarbetare och att de själva köper sex. Tilt och error i huvudet på nåt sätt. Idioter finns ju överallt som redan konstaterats. På vanliga jobbet, cykelbanan, affären, i grannskapet, på Flashback osv. Går inte att värja sig ifrån.

Det är kanske inte riktigt ämnet i tråden, men klart är att det finns många utomstående men även många kunder (och även en del sexarbetare) som har en märklig och unken syn på horor. Det har om inte annat framkommit här i tråden. 😂
Citera
2026-05-18, 20:32
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Haha oj jag tänker att det måste vara en speciell ställning för att det ens ska gå och se bra ut. I vanliga fall så ligger man ner på rygg när en kund slickar en och så ska man ska försöka kolla ner på honom? Det är ju knappt så att man ser kunden mellan ens ben i övrigt. För att det ska se bra ut behöver jag komma upp lite mer i sängen, ha en mer sittande ställning. Att kunder vill kolla på mitt ansikte, för att se om jag njuter och hur jag reagerar förstår jag.

Jag försöker också hålla ögonkontakt när jag suger, men precis som du beskriver är det svårt att få det att se naturligt och sexigt ut samtidigt när båda ligger ner. Det går ju självfallet men man är lite mer medveten då. Bäst att få till det är ju när kunden har en mer stående position tycker jag.
Jag förstår inte riktigt vad du menar med "ser bra ut", men jag menade alltså att i den vinkeln var kunden ungefär det mest avtändande jag har sett i hela mitt liv när han tittade upp och ville ha ögonkontakt med mig under hela tiden han slickade mig. Som tur är så är han den enda kunden som verkligen har velat titta mig i ögonen när jag får oralsex och jag har aldrig varit med om det privat, varken med en man eller en kvinna.

Jag förstår inte heller riktigt vad du menar med att man knappt ser kunden mellan sina ben. Vi alla är ju byggda på olika sätt, men jag ser iaf kunden klart och tydligt när han slickar mig om jag tittar ner och jag behöver inte ha en mer sittande ställning för att kunna göra det. Det är ju förresten verkligen inte ett dugg eggande att titta ner också ser man en man som man inte är ett dugg attraherad av och om kunden inte söker ögonkontakt så ser man bara en tunnhårig hjässa. Huvvah! 😂

Vet inte om jag håller med dig om att det är lättare om kunden står upp. De flesta av mina kunder är ganska överviktiga, så om jag skulle titta upp då så är kundens mage i vägen. 😅
Senast redigerad av FestligPersika 2026-05-18 kl. 20:34.
Citera
2026-05-18, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Läste att du gjorde CAM och online i början av din karriär. Var det värt mödan tyckte du? Jag har nog riktigt aldrig varit intresserad av det eftersom jag föredrar det personliga mötet.

Nu i efterhand så var det inte värt mödan om man tänker på den ekonomiska biten o det var inte så många jag hade online med. Orkade inte heller vara online konstant hela tiden som jag misstänker man kanske måste vara för att det ska bli värt i slutändan, men jag kom i kontakt med några bra online-stammisar som även blev några av mina första fysiska träffar. Det var en enkel övergång för mig eftersom jag "lärt känna" online-kunderna. Är väl ett skolexempel på alla varningar i media hur online kan vara inkörsport till eskortande

Nu när jag gått över till fysiska träffar så föredrar jag det personliga mötet såklart det mer. Jag gör lite online då och då med kunderna som bor längre bort. Jag tror att jag beskrivit det innan, i det personliga mötet finns det mer utrymme och förståelse att man är human o mänsklig. Det är så jag upplevde det iallafall om jag jämför. det var en annan typ av press att leverera online tyckte jag, vet inte hur jag ska beskriva det på ett bra sätt bara.

Är det något du funderar på göra? Nu är det väl svårare i Sverige i och med den nya lagen men jag tror man behöver jobba på intensivt i början innan man 'blir ett namn' och sedan kan tjäna riktigt bra på det. Om du vill göra det av andra anledningar än ekonomiska biten så är det såklart en annan sak.
Senast redigerad av Saanndraa 2026-05-18 kl. 23:18.
Citera
2026-05-18, 23:57
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Han stirrade verkligen. Jag tror att det var hans idé om en mysig GFE. Lite som i Disneyfilmer när de tittar varandra djupt i ögonen och liksom druknar lite. Men det blev bara ett stirrande! Det var absolut inte med förakt pga gullig och snäll person, isf mer hänfört och liksom mysigt typ. Synd eftersom han är en intressant person som har mycket att kul att berätta och han är ganska så enkel att konversera med men det var ändå så extremt konstiga vibes under träffarna att det blev alldeleles för påfrestande. Han är absolut inte farlig eller så. Väldigt inkomstbringande och säker kund -- men nej. Som en lång ökenvandring.

Jag har några andra som är lite åt det hållet. Du vet "ögonen är själens fönster-typer". Äldre män som själva tycker att de är sinnliga och passionerade älskare. Ja jo, men du och jag ska inte se in i varandras själar så vi behöver inte ha ögonkontakt exakt hela tiden. 😅

Håller med! Hellre att jag blir glodd på än att jag är den som glor.

Sjukt avtändande att ha ögonkontakt med en kund som är mellan ens ben. Jag får rys bara av att läsa det. 🥶 Många av mina kunder gillar facesittning så jag slipper det problemet! 😅

Håller med, det är väldigt svårt att göra en bra avsugning om man ska ha en massa ögonkontakt. För mig (och mottagare jag pratat med saken om - dvs privata sexuella kontakter) så handlar det om rytm/takt, tunga och hur man håller händerna. Sen gillar ju alla olika, en del gillar mer massageartat än andra, att man involverar bollarna och ljumskar osv. Men att hålla ögonkontakt är svårt tycker jag, blir typ mest ett halvhjärtat handjobb med lite tunga isf. Inget fel med det, men det är ju ingen vidare avsugning.

Mina kunder är väldigt GFE så det är ingen som vill att jag ska sitta på golvet och suga. Det är ju svårt det med, är kuken spänstig så blir det det där halvhjärtade handjobbet med tunga om man ska ha mycket ögonkontakt. Och om en man med spänstig kuk ligger på rygg är ju kuken tryckt mot magen och man måste "bända upp den" för att ens kunna ha lite ögonkontakt men det är svårt då med ju, kanske om man sitter mellan benen på kunden och tittar upp mot honom och han tittar ner. Men ändå svårt att faktiskt ha kuken ordentligt I munnen och kunna titta i ögonen tycker jag. Funkar kanske med slapp snopp, men det är inget jag har provat så mycket (lite i jobbet bara). Privat så är det nog faktiskt ingen som har velat ha ögonkontakt under oralsex.

Ögonkontakt är ju hett om det är nån man verkligen tycker om och tänder på och man helt kan gå upp i stunden och varandra, men då handlar det för mig alltid om andra aktiviteter än oralt. 😊

Vet inte, men för mig känns det lite påtvingande just med att kunden ska slicka mig då jag ligger på rygg. Vet inte hur jag ska förklara, men det känns på helt annat sätt om det är snoppen som ska in.Känns bara som vanligt so to speak.

Och då säger någon,: "Du gillar inte att bli slickad, säg?" Jo, om jag får vara i doggy eller om jag facesitter någon, då känns det helt ok. Ibland förbaskat skönt, så skönt att jag gnyr på riktigt och inget fejk. Speciellt facesitting. Där finns den här känslan av ... ja, ni vet. Jag mässade ju om jämställdhet i tidigare inlägg, eller hur skev könsmaktsordningen kan vara.(Typ makt).

Så för mig blir det lite obehagligt vare sig jag ska möta kundens blick eller om jag stirrar in i en glänsande flint, vilket jag sällan gör utan bara skjuter bak huvudet och blundar.
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-05-19 kl. 00:10.
Citera
2026-05-19, 08:26
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Vet inte, men för mig känns det lite påtvingande just med att kunden ska slicka mig då jag ligger på rygg. Vet inte hur jag ska förklara, men det känns på helt annat sätt om det är snoppen som ska in.Känns bara som vanligt so to speak.

Och då säger någon,: "Du gillar inte att bli slickad, säg?" Jo, om jag får vara i doggy eller om jag facesitter någon, då känns det helt ok. Ibland förbaskat skönt, så skönt att jag gnyr på riktigt och inget fejk. Speciellt facesitting. Där finns den här känslan av ... ja, ni vet. Jag mässade ju om jämställdhet i tidigare inlägg, eller hur skev könsmaktsordningen kan vara.(Typ makt).

Så för mig blir det lite obehagligt vare sig jag ska möta kundens blick eller om jag stirrar in i en glänsande flint, vilket jag sällan gör utan bara skjuter bak huvudet och blundar.

Att ta emot oralsex är väldigt intimt för mig. Intimare än att ha samlag och att suga av, vet inte varför men jag känner mig mer utsatt på nåt sätt och lite som att det finns större risk för skada. Man ska verkligen lägga upp sig för en främling. Även om jag nu bara träffar återkommande kunder så var man ju främlingar för varandra i början. Samma med privata relationer ju. Fasta partnern var en gång främlingen. 😊

Visst att man kan bli mör av mycket penetrerande snippsex men det är typ alltid fråga om sex privat, med stor penis och stoooora mängder sex. Vid sexarbete så tar snippan inte nån skada vid penetrerande sex. Då är det lite annat med oralsex, det är ofta det kombineras med fingrar som tror att snippan är en klösbräda (EXTREMT dålig sexualteknik) både på utanpå och i. Och så ligger man där på rygg och det är noll skönt liksom. Eller så är det extremt slafsigt. Vet inte, men privat har jag aldrig råkat ut för så där dåliga tekniker. 😅 Vi har ju redan diskuterat det i tråden -- men nej, jag rättar inte kunder, gör det bara om de gör nåt som är direkt obehagligt/farligt/gör ont på riktigt. Och man kan ju inte gärna säga att nån är för slafsig. Kunden har ju dessutom betalat för att göra nåt han tycker är nice och han gillar väl det där slafsiga liksom.

Aja, men vid facesittning så känner jag mig inte lika utsatt. Jag har kontrollen, kan röra mig själv lite, det blir inte slafsigt på samma sätt och inga fingrar håller på. OBS! Jag känner mig inte utsatt av mina kunder på nåt sätt -- men jag tycker att det är en utlämnande positition att ligga på rygg och ta emot. Sen finns det ju kunder som slickar bra (dvs på ett sätt som passar mig) också, men det är många som är sexualtekniskt dåliga. Varför det är så kan man ju diskutera, men en anledning är nog brist på sexuell erfarenhet (trots varit gifta länge).

Jag gör som du, tittar upp i taket eller blundar upp i taket. Det går ju utmärkt att ha ögonkontakt med nån som slickar. Jag testade igår. Men med kläder på! Pga avtändande att ha ögonkontakt i den ställningen och jag är dessutom mensig som ett litet as. Men jo, det går ju. Vid privat ligg så tror jag nog mest att jag blundar faktiskt. Men då är det ju för att det är avslappnande och skönt.

På tal om facesittning så är det ju många kunder som gillar 69:an. Ingen favorit för mig. För mycket att foka på så inget av det som görs blir bra. Dessutom väldigt jobbig ställning om mannen är kort, jag är inte speciellt lång men om mannen är kort hamnar ju kuken i höjd med mina bröst och jag måste krulla ihop nacken för att nå. Aj! Som en igelkott typ. Funkar bäst om mannen är 190+ och har en skapligt lång penis.

När jag jobbade utomlands hade jag en kund som var besatt av 69:an och under en lång träff ville han inleda med en timme av det. Han var kort och var nån slags militärperson/soldat och väldigt bitig. Det var som att krulla ihop sig ovanpå ett kylskåp i en timme och samtidig ha en kuk i munnen och nån som håller på med ens underliv. 😑 Han hade nog mkt kul att berätta om sitt jobb och var en gullig person men han var så dålig på engelska (och jag för dålig på hans språk) för att vi skulle kunna prata ordentligt och han var för stolt för att använda appar. Vi kan kalla honom Främlingen. 😊 Efter den strapatsen så skulle vi sitta och konversera på knagglig engelska och dricka vin och äta tilltugg. Jag med gamnacke dessutom. Vi borde gjort det i omvänd ordning! 😜 Gullig och bra kund men verkligen inte en behaglig sexuell aktivitet för mig. Men det är ju inte därför jag sexarbetar och roliga minnen är det ju! 😊
Citera
2026-05-19, 11:24
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Att ta emot oralsex är väldigt intimt för mig. Intimare än att ha samlag och att suga av, vet inte varför men jag känner mig mer utsatt på nåt sätt och lite som att det finns större risk för skada. Man ska verkligen lägga upp sig för en främling. Även om jag nu bara träffar återkommande kunder så var man ju främlingar för varandra i början. Samma med privata relationer ju. Fasta partnern var en gång främlingen. 😊

Visst att man kan bli mör av mycket penetrerande snippsex men det är typ alltid fråga om sex privat, med stor penis och stoooora mängder sex. Vid sexarbete så tar snippan inte nån skada vid penetrerande sex. Då är det lite annat med oralsex, det är ofta det kombineras med fingrar som tror att snippan är en klösbräda (EXTREMT dålig sexualteknik) både på utanpå och i. Och så ligger man där på rygg och det är noll skönt liksom. Eller så är det extremt slafsigt. Vet inte, men privat har jag aldrig råkat ut för så där dåliga tekniker. 😅 Vi har ju redan diskuterat det i tråden -- men nej, jag rättar inte kunder, gör det bara om de gör nåt som är direkt obehagligt/farligt/gör ont på riktigt. Och man kan ju inte gärna säga att nån är för slafsig. Kunden har ju dessutom betalat för att göra nåt han tycker är nice och han gillar väl det där slafsiga liksom.

Aja, men vid facesittning så känner jag mig inte lika utsatt. Jag har kontrollen, kan röra mig själv lite, det blir inte slafsigt på samma sätt och inga fingrar håller på. OBS! Jag känner mig inte utsatt av mina kunder på nåt sätt -- men jag tycker att det är en utlämnande positition att ligga på rygg och ta emot. Sen finns det ju kunder som slickar bra (dvs på ett sätt som passar mig) också, men det är många som är sexualtekniskt dåliga. Varför det är så kan man ju diskutera, men en anledning är nog brist på sexuell erfarenhet (trots varit gifta länge).

Jag gör som du, tittar upp i taket eller blundar upp i taket. Det går ju utmärkt att ha ögonkontakt med nån som slickar. Jag testade igår. Men med kläder på! Pga avtändande att ha ögonkontakt i den ställningen och jag är dessutom mensig som ett litet as. Men jo, det går ju. Vid privat ligg så tror jag nog mest att jag blundar faktiskt. Men då är det ju för att det är avslappnande och skönt.

På tal om facesittning så är det ju många kunder som gillar 69:an. Ingen favorit för mig. För mycket att foka på så inget av det som görs blir bra. Dessutom väldigt jobbig ställning om mannen är kort, jag är inte speciellt lång men om mannen är kort hamnar ju kuken i höjd med mina bröst och jag måste krulla ihop nacken för att nå. Aj! Som en igelkott typ. Funkar bäst om mannen är 190+ och har en skapligt lång penis.

När jag jobbade utomlands hade jag en kund som var besatt av 69:an och under en lång träff ville han inleda med en timme av det. Han var kort och var nån slags militärperson/soldat och väldigt bitig. Det var som att krulla ihop sig ovanpå ett kylskåp i en timme och samtidig ha en kuk i munnen och nån som håller på med ens underliv. 😑 Han hade nog mkt kul att berätta om sitt jobb och var en gullig person men han var så dålig på engelska (och jag för dålig på hans språk) för att vi skulle kunna prata ordentligt och han var för stolt för att använda appar. Vi kan kalla honom Främlingen. 😊 Efter den strapatsen så skulle vi sitta och konversera på knagglig engelska och dricka vin och äta tilltugg. Jag med gamnacke dessutom. Vi borde gjort det i omvänd ordning! 😜 Gullig och bra kund men verkligen inte en behaglig sexuell aktivitet för mig. Men det är ju inte därför jag sexarbetar och roliga minnen är det ju! 😊

Jaaaa!!!! 69. Gillar skarpt. Om jag får hamna ovanpå, vilket är det vanligaste. Men en kund ville ha mig underst och det kändes lite bökigt och skevt förstås.

Att sex kan innheålla någon form av smärta kan jag köpa. Det är the nature of the act. Men, som du skriver, när det ska på ett klumpigt sätt fingras och i värsta fall klösas blir jag bara så spänd och på det sättet mer känslig för smärta efter som jag förväntar mig det, förväntar mig det värsta. Hade en nagelbitande kund och ni kan ju bara tänka hur det kändes. Gjorde j-vligt ont rent ut sagt. Som att bli klöst av en katt, fast värre med tanke på VAR jag blev klöst. Kunden var iaf reko nog att ursäkta sig och avbryta.

Så detta med analt. Inga problem med de kunder som är vana vid detta sedan tidigare. De vet hur de ska göra för att minimera smärta för mig. De kunder som inte är vana vid detta likställer hål som hål och detta kan bli oerhört smärtsamt, ens om de bara ska värma upp med med finger/fingrar innan. Tryck in bara - nej, nej, nej!!! Klart jag fått känna mig som en försökskanin med de kunder som inte är vana vid detta, men det är ok så länge jag kan korrigera dem och de lyder mig.

En bra tumregel jag tycker alltid funkar är att i förväg gå igenom med kunden om olika önskemål, donts and dos. Ha ett samtal helt enkelt. Då vet kunden och jag vad som gäller vid själva mötet, vilka gränser och ramar vi håller oss inom.

Att under själva mötet helt plötsligt komma med andra förslag och dessutom genomföra dem är bara så TRAUMATISKT att det får mig att fundera på om jag ska fortsätta att sälja eller inte. Hursomhelt är det så RESPEKTLÖST och det blir INGET mer möte. ALDRIG.

Lite så.
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-05-19 kl. 11:57.
Citera
2026-05-19, 12:16
Medlem
Spontan fråga till er SW.

Lägger ni någon relevans i om kunder kommer eller inte?

Jag har själv svårt för det där ("bra uthållighet"), men som senast idag en SW som förklarar för mig så kan vi inte ha det å hon har yrkesstolhet å hit å dit. Inte som jag lägger en dålig review pga en sån småsak liksom?
Citera
2026-05-19, 12:54
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Jaaaa!!!! 69. Gillar skarpt. Om jag får hamna ovanpå, vilket är det vanligaste. Men en kund ville ha mig underst och det kändes lite bökigt och skevt förstås.

Att sex kan innheålla någon form av smärta kan jag köpa. Det är the nature of the act. Men, som du skriver, när det ska på ett klumpigt sätt fingras och i värsta fall klösas blir jag bara så spänd och på det sättet mer känslig för smärta efter som jag förväntar mig det, förväntar mig det värsta. Hade en nagelbitande kund och ni kan ju bara tänka hur det kändes. Gjorde j-vligt ont rent ut sagt. Som att bli klöst av en katt, fast värre med tanke på VAR jag blev klöst. Kunden var iaf reko nog att ursäkta sig och avbryta.

Så detta med analt. Inga problem med de kunder som är vana vid detta sedan tidigare. De vet hur de ska göra för att minimera smärta för mig. De kunder som inte är vana vid detta likställer hål som hål och detta kan bli oerhört smärtsamt, ens om de bara ska värma upp med med finger/fingrar innan. Tryck in bara - nej, nej, nej!!! Klart jag fått känna mig som en försökskanin med de kunder som inte är vana vid detta, men det är ok så länge jag kan korrigera dem och de lyder mig.

En bra tumregel jag tycker alltid funkar är att i förväg gå igenom med kunden om olika önskemål, donts and dos. Ha ett samtal helt enkelt. Då vet kunden och jag vad som gäller vid själva mötet, vilka gränser och ramar vi håller oss inom.

Att under själva mötet helt plötsligt komma med andra förslag och dessutom genomföra dem är bara så TRAUMATISKT att det får mig att fundera på om jag ska fortsätta att sälja eller inte. Hursomhelt är det så RESPEKTLÖST och det blir INGET mer möte. ALDRIG.

Lite så.

Det är plågsamt pinsamt hur många manliga kunder som inte fattar att analsex kräver förberedelser. Kanlen måste vara ren. De tror att det bara är att trycka in den. Fattar inte? Tror de att det bara handlar om avslappning, glidmedel osv. Ok att män inte fattar hur snippor funkar, men de har ju själva ett rövhål? Många porrskadade typer som tror att det bara är att trycka in kuken i röven. Väldigt konstigt.

Och som andra sagt så handlar det ju om förståelse för aktiviteten. Att mottagaren måste vara förberedd (är det spontant privat kan man ju hantera dålig lukt och annat -- men mardröm i tjänsten) och att kuken måste vara ordentligt hård. Att försöka få in sladdersnopp i analen är ju typ omöjligt?
Citat:
Ursprungligen postat av asworinsbora

Jag har själv svårt för det där ("bra uthållighet"), men som senast idag en SW som förklarar för mig så kan vi inte ha det å hon har yrkesstolhet å hit å dit. Inte som jag lägger en dålig review pga en sån småsak liksom?

Jag tror att de flesta sexarbetare är helt obrydda faktiskt. Det är ett jobb och vi fattar att kunder kan ha svårt/omöjligt att komma pga ålder(fysiskt)/hjärnan/osäkerhet osv. Noll konstigt. Tror inte att nån som jobbar med att sälja tillfälliga sexuella tjänster bryr sig öht. Vad tror du själv?

Yrkesstoltheten handlar ju om att ge kunden en bra upplevelse och att personen är nöjd med mötet. Inte om att personen sprutar/skakar helt sjukt i orgasmer. Vad menar du? Fattar faktiskt inte.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-05-19 kl. 13:16.
Citera
2026-05-19, 13:19
Medlem
Citat:
Det är plågsamt pinsamt hur många manliga kunder som inte fattar att analsex kräver förberedelser. Kanlen måste vara ren. De tror att det bara är att trycka in den. Fattar inte? Tror de att det bara handlar om avslappning, glidmedel osv. Ok att män inte fattar hur snippor funkar, men de har ju själva ett rövhål? Många porrskadade typer som tror att det bara är att trycka in kuken i röven. Väldigt konstigt.

Och som andra sagt så handlar det ju om förståelse för aktiviteten. Att mottagaren måste vara förberedd (är det spontant privat kan man ju hantera dålig lukt och annat -- men mardröm i tjänsten) och att kuken måste vara ordentligt hård. Att försöka få in sladdersnopp i analen är ju typ omöjligt?

Jag tror att de flesta sexarbetare är helt obrydda faktiskt. Det är ett jobb och vi fattar att kunder kan ha svårt/omöjligt att komma pga ålder(fysiskt)/hjärnan/osäkerhet osv. Noll konstigt. Tror inte att nån som jobbar med att sälja tillfälliga sexuella tjänster bryr sig öht. Vad tror du själv?

Yrkesstoltheten handlar ju om att ge kunden en bra upplevelse och att personen är nöjd med mötet. Inte om att personen sprutar/skakar helt sjukt i orgasmer. Vad menar du? Fattar faktiskt inte.

Jag tänker mig att om jag inte sprutar så kanske jag blir mindre nöjd kund och risk för dålig review. Det är oväntat frekvent de säger att de helst ser att jag kommer. Jag tänker e väl ingen grej att bry sig om.
Citera
2026-05-19, 13:28
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Jag tänker mig att om jag inte sprutar så kanske jag blir mindre nöjd kund och risk för dålig review. Det är oväntat frekvent de säger att de helst ser att jag kommer. Jag tänker e väl ingen grej att bry sig om.

Ska du ge en dålig review för att du inte kan komma? Ja det kan du så klart göra, men de flesta anständiga kunder fattar ju att problemet är mer komplext än så. Handlar ju inte om att horan är missnöjd eller dålig på sitt jobb. Det gäller ju även providerns upplevelse? Komplext. Vad är det ens du vill säga? Det är ÄR ju jobbigt att sitta och kämpa med kundens erektion och sprut. Men du fattar

Om man kollar din posthistiorik så verkar det ju mest vara "här och nu" du är ute efter och då är det väl inte så konstigt att providern vill ha ett klart avslut på mötet? Eller bokar du typ 4h? Nej? Du verkar boka korta träffar och då kanske frågan snarare är "är du klar/nöjd nu" (=providern kollar på klockan) än "ska vi fortsätta? du är så skön och jag vill gärna att du kommer och jag är dessutom en skillad hora!"

Du får gärna berätta lite mer om omständigheterna så är det lättare att diskutera. 😊
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-05-19 kl. 13:42.
Citera
2026-05-19, 14:33
Medlem
Citat:
Ska du ge en dålig review för att du inte kan komma? Ja det kan du så klart göra, men de flesta anständiga kunder fattar ju att problemet är mer komplext än så. Handlar ju inte om att horan är missnöjd eller dålig på sitt jobb. Det gäller ju även providerns upplevelse? Komplext. Vad är det ens du vill säga? Det är ÄR ju jobbigt att sitta och kämpa med kundens erektion och sprut. Men du fattar

Om man kollar din posthistiorik så verkar det ju mest vara "här och nu" du är ute efter och då är det väl inte så konstigt att providern vill ha ett klart avslut på mötet? Eller bokar du typ 4h? Nej? Du verkar boka korta träffar och då kanske frågan snarare är "är du klar/nöjd nu" (=providern kollar på klockan) än "ska vi fortsätta? du är så skön och jag vill gärna att du kommer och jag är dessutom en skillad hora!"

Du får gärna berätta lite mer om omständigheterna så är det lättare att diskutera. 😊

Omständigheterna är som i regel man har en ny SW på hotell eller är på incall. Hyfsat frekvent börjar de oja sig över att jag måste komma å jag får förklara att nej behövs inte alls å e rätt liten risk. Likfan börjar de alltid om sin yrkesstolthet å allt. Jag förstår inte varför de är så besatta av att jag ska komma? Tror de jag ska lägga en dålig review för en smådetalj som det eller ngt? Annars borde det som helt kvitta tänkte jag.

Men ja är väl kanske rimligt det att de sneglat på klockan och det är inte jättesexigt med ”ok nu e tiden slut”.

Min nya bekantskap för dagen hade timer ställt på telefonen så det var mkt tydligt när tiden var slut hur som.

Jag har ju då frågat från och till varför de ojjar sig över min orgasm. Rent allmänt har jag mkt svårt att tro att bordell-arbetare på nått sätt skulle bry sig.

Helt korrekt annars att jag mestadels har 1h besök. Kanske om jag är på resa och behöver middagssällskap längre. Men är en sidospår å vill hur som inte ta upp en massa utrymme i eran tråd 👍
Citera
2026-05-19, 14:57
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:

Klart att det känns allra bäst om kunden nått sitt efterlängtade klimax. Känns som punkten i en hel lång mening, kronan på verket. Såklart.

Men nu har jag ju fått lära mig att det finns anledningar till att den punkten aldrig nås. Och jag lägger aldrig skulden på mig själv att jag gjort ett dåligt jobb, då jag har så många kunder att jämföra med. Den erfarenheten jag har är att stress kan vara en bov i dramat. Det har iaf kunder själv sagt och det har jag märkt på dem, tex stammisar som alltid kommit, men så en dag fungerar det inte. Men har det nästa gång jag träffade kunden.

Finns såklart hur många anledningar som helst som blockerar, men är det så kanske en läkarkonsultation vore något klokt att satsa på so to speak.😸😸

Kul att du ställde frågan här. Upplever den som seriös.
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-05-19 kl. 15:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in