2026-04-19, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LogLady2025
Hon har lottat ut 20 biljetter vid två tillfällen (dvs totalt 40st). De som de facto sålts (dvs de som
inte är för hennes familj/närmaste) kan väl inte vara mer än 10-20 platser?

Men jag kan svära på att det var fler biljetter sålda för några veckor sedan och de främre raderna var mer fullsatta än nu. Något har hänt med platserna men jag fattar inte vad. Är det bara jag som lägger märke till detta? Börjar jag bli dement?
Citera
2026-04-20, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henmar7808
Hon KAN ju sjunga men hon sjunger enormt pretentiöst! Stängda ögon, grimaser och gester. Precis som många andra som VET att de sjunger helt okej men som tar sig vatten över huvudet utan att förstå det! Som toastmastern Bettan på senaste bröllopet som absolut var tvungen att riva av en Whitney Houston-låt till brudparet i ett undermåligt PA-system.
Exakt så! Och hon använder sin röst på samma sätt hela tiden. Cissi skulle behöva arbeta mycket mer med sitt uttryck för att få det intressant. Grejen är att hon har en så pass bra röst att det borde inte alls vara omöjligt att höja henne flera snäpp rent musikaliskt, men som med allt annat hon tar sig för så lär hon aldrig ha orken att verkligen öva ordentligt, gå till sångpedagog och satsa några år på det.
Citera
2026-05-07, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag lovar som sagt inget, men jag ska försöka. Ä

Om två dagar smäller det! Premiär för Cissis föreställning "Cissi och rockkvinnorna". Fanten, är du redo för att dokumentera och recensera spektaklet?
Citera
2026-05-07, 16:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DenMagiskaTaurtan
Om två dagar smäller det! Premiär för Cissis föreställning "Cissi och rockkvinnorna". Fanten, är du redo för att dokumentera och recensera spektaklet?

Häpp, inte roligare än att 75% av biljetterna ser ut att ha gått åt
Citera
2026-05-07, 16:12
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Damnit, är det redan? Lite beroende hur det går för mig imorgon så måste jag eventuellt hoppa av trots mitt löfte. Min hälsa är inte vad den borde vara. Men om jag får okej från vården imorgon så kommer jag att vara där.
Citera
2026-05-09, 15:38
Medlem
Citat:
Men jag kan svära på att det var fler biljetter sålda för några veckor sedan och de främre raderna var mer fullsatta än nu. Något har hänt med platserna men jag fattar inte vad. Är det bara jag som lägger märke till detta? Börjar jag bli dement?

Jag tror alla som velat vara med och tävla har fått biljetter. Så jävla skeptisk till att folk skulle betala så jag tror det hon delade om att ngn inte kunde komma och ger bort sina två biljetter är fejk och att slla som skickar dm kommer få biljetter så länge stolarna räcker.
Citera
2026-05-16, 12:33
Medlem
fornamn.efternamns avatar
Cissi och rockkvinnorna
Hur gick det?
Blev det av tillslut?
Citera
2026-05-18, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fornamn.efternamn
Cissi och rockkvinnorna
Hur gick det?
Blev det av tillslut?

Japp, alla som fått gratisbiljetter hyllade henne på insta.
Nu vill hon ut på turné och hävdar att detta bara var en testföreställning. Innan har hon ju tydligt sagt att det bara fanns en chans att se detta.
Citera
2026-05-18, 10:41
Avslutad
Kämpa Cissi.
Citera
2026-05-18, 13:36
Medlem
UTubes avatar
Cissi sprider nu Joakim Lundell-hataren Cluee News fejknyheter att Joakim Lundell är torsk
https://www.instagram.com/cissimusic/reel/DYeYW_Qshuo/

Clew News hänvisar till ett 8 år gammalt skämtsamt klipp J&J lagt ut själva på sin egen Youtube-kanal och så låtsas att han inte förstår att det är ett skämt

Går inte att vara mycket mer förståndshandikappad än vad Clew News är som tar rykten från flashbacktroll som sanning

Eller tja, Cissi Wallin - som går på det - kanske ändå tar priset som ännu mer förståndshandikappad
Citera
2026-05-18, 21:08
Avslutad
Oj då försöker Cissi Wallin dreva igen, vad ovanligt.

Den stora frågan är hur många psykopater som CW MSM gett plattform genom åren och hur många liv de förstört.
Citera
2026-05-18, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Cissi sprider nu Joakim Lundell-hataren Cluee News fejknyheter att Joakim Lundell är torsk
https://www.instagram.com/cissimusic/reel/DYeYW_Qshuo/

Clew News hänvisar till ett 8 år gammalt skämtsamt klipp J&J lagt ut själva på sin egen Youtube-kanal och så låtsas att han inte förstår att det är ett skämt

Går inte att vara mycket mer förståndshandikappad än vad Clew News är som tar rykten från flashbacktroll som sanning

Eller tja, Cissi Wallin - som går på det - kanske ändå tar priset som ännu mer förståndshandikappad
1. Klippet är 6 år gammalt och inspelat när han hade en dotter. Cluee hänvisar till Bloggbevaknings podd som tar upp klippet.

Varför skämtade Jockiboi vid tre unika tillfällen om samma sak? Går det hem hos hans unga tittare att skämta om att han köpt bomshackalaka? Han säger det i klippet, han sa i radio att han var drivande till att det hände och han berättade om det i en storytime han raderade igår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in