2026-05-18, 06:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Jobbar han....?

Tänkte just fråga vsrför ingen av dem jobbar. Vad lever de på?

Numer: barnbidrag och hoppet om att en vacker dag faktiskt lyckas bedra någon
Citera
2026-05-18, 06:33
Avstängd
Citat:
Jobbar han....?

Numer: barnbidrag och hoppet om att en vacker dag faktiskt lyckas bedra någon
Citera
2026-05-18, 08:30
Medlem
Helt ärligt.
Jag tycker detta par är HELT delulu och J samt hennes pack skulle jag inte ens ta i med tång.
MEN. Ge henne en chans att göra rätt. Det är ALLA människor värda. Hon är inte den bästa förebilden på många plan men detta med att bli mamma första gången kan göra otroligt mkt med ens inre. Det ger en perfpektiv och funderingar som KAN hjälpa till skapligt med att läka vissa sår. Nu har hon ett GÄNG köttiga sådana så tvek men hon är faktiskt värd att få va nybliven mamma utan att folk dömer henne och hittar på scenarier i förväg. Hon är inte ond. Hon är bara väldigt väldigt trasig.

Jag är rätt säker på att hennes barndom pajat henne totalt. Det e inte lätt att läka trasiga vuxna från barnsben. Och om hon har något rätt inuti sitt pannben så gör hon om och gör rätt.
Citera
2026-05-18, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Helt ärligt.
Jag tycker detta par är HELT delulu och J samt hennes pack skulle jag inte ens ta i med tång.
MEN. Ge henne en chans att göra rätt. Det är ALLA människor värda. Hon är inte den bästa förebilden på många plan men detta med att bli mamma första gången kan göra otroligt mkt med ens inre. Det ger en perfpektiv och funderingar som KAN hjälpa till skapligt med att läka vissa sår. Nu har hon ett GÄNG köttiga sådana så tvek men hon är faktiskt värd att få va nybliven mamma utan att folk dömer henne och hittar på scenarier i förväg. Hon är inte ond. Hon är bara väldigt väldigt trasig.

Jag är rätt säker på att hennes barndom pajat henne totalt. Det e inte lätt att läka trasiga vuxna från barnsben. Och om hon har något rätt inuti sitt pannben så gör hon om och gör rätt.

Hon är ond. Mycket som sker bakom kulisserna. Hon är dessutom en fullblodad narcissist vilket kommer skada BIG time.
Citera
2026-05-18, 09:14
Medlem
Citat:
Jobbar han....?

Jackie har inte jobbat på 2 år Patrik verkar jobba på timmar och verkar inte ha intresse av att jobba de utnyttjar socialtjänsten och Patriks mamma. Jackie, Patrik och hans mamma har lurat Patriks mammas klienter med en påhittad story som ändå var en underhållande läsning hur mycket de fick in är oklart och Patriks mamma sålde tavlor till en familj i ”nöd” som hon gick i god för.

Något intresse av att jobba är inget varken Jackie eller Patrik har.
Citera
2026-05-18, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Helt ärligt.

Du skriver att hon ska "göra om och göra rätt" ungefär som att hon bomat en tenta eller missat betala en räkning. Man kan inte bara göra om och göra rätt när hela ens liv, självbild och verklighetsuppfattning är helt ur spel. Jackie är ett barn. Hon leker. Låtsas att hennes liv med Patrik (när de inte super och bråkar) är en Disneyfilm där han är alla tiders kap och hon själv är nån typ av mytomspunnen, magisk prinsessa. Hur ska man styra upp sitt liv när man inte ens förstår att det är en själv som är problemet? Sen kan jag hålla med om att många tyckare här är elaka men eftersom Jackie konstant ljuger, jävlas och är sjukt elak själv så det är inte lätt att ha sympati för henne. Hon är liksom ja... Ett as, rent ut sagt?Sen önskar jag henne inget ont men hon får skylla sig själv att hennes liv ser ut som det gör. Hon är typ 35 bast. Det håller inte att bara fortsätta svina och sen skylla alla sina tillkortakommanden på sin skeva uppväxt.
Citera
2026-05-18, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Jackie som vill framställa att Rosanna är hennes allra bästa vän inte ordnat en babyshower inte ens ett offentligt grattis utan istället lägger Rosanna ut att hon är på babyshowr för sin systeryster och Jackie var visst inte bjuden

Det vore väl märkligt om Rosanna som varken umgås eller har några gemensamma vänner med henne skulle anordna en babyshower?
Citera
2026-05-18, 10:12
Medlem
pixiewings avatar
Jag hoppas så att hon inte lägger ut massa foton och filmer från när storebror kommer hem och får träffa bebisen.
Innerst inne vet jag att hon inte kan låta bli men ändå...

Får hela tiden en känsla av att hon "leker mamma" och allt är en rollek som glatt visas upp.
Ju mindre uppmärksamhet hon får framöver - desto mer innehåll lär hon behöva skapa.
Citera
2026-05-18, 10:28
Medlem
*Är ny på FB så lade in följande inlägg lite fel häromdagen, som ett svar istället för nytt inlägg, så publicerar det igen.

Har följt tråden ett tag men kände att fler måste verkligen vakna till till vad som verkar försiggå, och det är faktiskt chockerande att se till vilka längder Pa*riks mamma, Andem*mman som en del kallar henne här, verkar gå till vad gäller paret Fer*s försörjning. Är det ingen av hennes klienter som undrar, och som undrar vad det går till, ger de bara pengar hejvilt utan att veta till vad??

Den lotteriförsäljningen som Pa*riks mamma nu har på hennes Facebook – att sälja lotter som kostar och med den typen av priser är olagligt enligt svensk lag för privatpersoner/enskild näringsverksamhet. För det måste man vara organisation eller förening, och t o m de måste ha tillstånd och licenser för sånt.

Och vi vet väl alla vid det här laget om den insamling som Ja*kie hade för ett tag sen på Gofundme – vad var den insamligen till? Vad blev det av den?

Och var är uppföljningarna av de här typerna av insamlade pengar och försäljningar, vad har pengarna som folk gett gått till, var är tackhälsningarna till de som gett och de som köpt.

Och visst, nu har bebisen kommit så nu kanske det inte blir mycket av arbetande för Ja*kie de närmaste månaderna, men något jag inte kan fatta är ju det faktumet att Ja*kie redan har en enskild firma så varför har hon inte gjort något med det, varför har hon inte använt sig av hennes redan existerande firma och skapat arbete av egen maskin! Att hon i flera, flera år inte dragit igång saker inom hennes firma, utan istället levt på andra det fattar jag inte.
Citera
2026-05-18, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Jag hoppas så att hon inte lägger ut massa foton och filmer från när storebror kommer hem och får träffa bebisen.
Innerst inne vet jag att hon inte kan låta bli men ändå...

Får hela tiden en känsla av att hon "leker mamma" och allt är en rollek som glatt visas upp.
Ju mindre uppmärksamhet hon får framöver - desto mer innehåll lär hon behöva skapa.

Hon la ut bilder på Patriks son på Instagram precis. Vilket hon inte får men som hon skiter i.
Citera
2026-05-18, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Jackie som vill framställa att Rosanna är hennes allra bästa vän inte ordnat en babyshower inte ens ett offentligt grattis utan istället lägger Rosanna ut att hon är på babyshowr för sin systeryster och Jackie var visst inte bjuden
Ja enligt mamma Jacky är dom bästa vänner och Rosanna vill inte veta av henne eller ens nämnas i samma mening

Saknar också jättefesten av mamma jackys ALLA kompisar
Citera
2026-05-18, 10:57
Medlem
Idag är grabben saknad och älskad och inte bara Patriks son

Tror vi på första avföljningen av varandra kommer denna eller nästa vecka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in