2026-05-17, 17:14
Medlem
Hon måste ha använt en massa gamla bilder på L den senaste tiden, typ Valborg o när de va inne i nån affär. L har inte alls så långt hår på dom bilderna. Så långt hår att kunna göra den där flätan hon hade idag.
Citera
2026-05-17, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
L börjar bli rödhårig, så gulligt! Är det H som är det i grunden eller var K det som barn?
Kommer säkert från H. Fräknar och ljus hy tyder på att hon även under det färgade röda håret är rödlätt.
Citera
2026-05-17, 21:10
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
L börjar bli rödhårig, så gulligt! Är det H som är det i grunden eller var K det som barn?

Hanna är rödhårig. Bara en tidsfråga innan hon börjar experimentera med L’s hår också.
Citera
2026-05-17, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Hanna är rödhårig. Bara en tidsfråga innan hon börjar experimentera med L’s hår också.

Ge henne för fan inga ideer nu.
Citera
2026-05-18, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Ge henne för fan inga ideer nu.

🤣🤣🤣
Citera
2026-05-18, 05:37
Medlem
gingers have no soul stämmer bra in på Hanna. Snart får vi se Lasse Ginger
Citera
2026-05-18, 08:11
Medlem
Farinbröd; en hel förpackning Farinsocker ska det vara i ett sånt bröd.

😳

Är verkligen ingen sockerfobiker då jag äter mkt sött mm...men...helt paket socker i 1 bröd??🤨🤨🤨🤨
Citera
2026-05-18, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Farinbröd; en hel förpackning Farinsocker ska det vara i ett sånt bröd.

😳

Är verkligen ingen sockerfobiker då jag äter mkt sött mm...men...helt paket socker i 1 bröd??🤨🤨🤨🤨

Hahhaha googlade också efter recept. Herregud. Hur kan hon inte förstå hur hennes uppväxts matvanor hänger ihop med hennes överviktsoperation och dåliga tandhälsa?! Varför lägger hon ens ut detta?
Citera
2026-05-18, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Hahhaha googlade också efter recept. Herregud. Hur kan hon inte förstå hur hennes uppväxts matvanor hänger ihop med hennes överviktsoperation och dåliga tandhälsa?! Varför lägger hon ens ut detta?

Jag vill verkligen understryka att jag inte är den typen som härjar om socker men detta hade jag ingen aning om, att ett bröd ( 1 ! Inte flera) skulle ha en hel förpackning socker i sig...
Citera
2026-05-18, 08:38
Medlem
Att Hanna skulle ha dåligt samvete om hon inte aktiverar Lars hela tiden 😂😂😂😂

Om det stämde skulle hon ge Lars MYCKET mer tid på förskolan samt skippa att sätta henne framför tvn varje dag
Citera
2026-05-18, 08:48
Medlem
1950 kcal i en limpa
Citera
2026-05-18, 09:02
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Gud vad hon är clueless vad det gäller både kost och att vara förälder. Hon som sitter med mobilen exakt hela dagen, kan hon inte lära sig att googla? Aldrig ens hört om ett bröd gjort på socker, klart det är mamma Theorins paradlimpa. Hennes frukost med 2 sockerbröd med korv på är ju halva dagsbehovet av kalorier typ.

Och att aktivera sitt barn innebär inte att göra 511 saker just när man slagit upp ögonen. Man kan chilla på morgonen och sedan gå ut i några timmar, skogen, lekpark, cykla, vad som, småbarn är inte så kräsna. Men ut är bra att gå Hanna, utanför trädgården, nångång! Kör inte runt Larsa i vagn heller, låt henne prova att cykla eller promenera lite, det är bra! Gudars!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in