2026-05-17, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Killen måste lära sig skriva första. Men innan det väntar näringsförbud och troligen ytterligare straff för 2025.

Men klart han ska skriva en bok. Jocke gjorde ju det.

Han kommer ju givet använda en spökskrivare, som kommer göra sin research och faktagranska. Det intresse folk kommer ha för ”boken” kommer vara just Chrippa-dramat och då måste det fram nya uppgifter som kommer granskas innan det publiceras.

Men finns kanske någon här på Flashback som hjälper som spökskrivare, nämner inga namn men alla vet
Citera
2026-05-17, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Har du sett/varit på många?
Babyshower är ju ingen svensk grej något de flesta inte ens har.

Hallå Jabba the Hutt!
Hur ska Linnea ha en babyshower när hon saknar vänner?
Citera
2026-05-17, 23:12
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:

Nu är du ju 70 år och har 0 koll på dagens samhälle så du är ursäktad. Just baby showers har varit populärt sen tidigt 2010 tal förfan.
Citera
2026-05-18, 00:17
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:

Jag har varit på många ja, och har själv fem barn. Och jag är inte ens en "influensermorsa" som ALDRIG skulle missa att ha en rejält tilltagen babyshower för både content och samarbetspartners. Hur mycket du än rotar så kommer du aldrig hitta någon gravid "influenser" med lika många följare som inte haft en babyshower. Och nu pratar jag såklart senaste åren och inte 1985.

Oavsett vad så är det väldigt rörigt att ha en "mum to be" banderoll på sig och babyshower pyntade väggar om det nu skulle vara en helt vanlig tjejfrukost.
Känns som att något gått snett i planeringen där, kanske missförstånd mellan Linnea och de tre tjejerna. Såg inga som helst presenter till bebisen utan lite klistermärken eller vad det nu var, som är vad 15-17 åringar har råd att ge i present.

Men men, kanske Linneas familj styr upp en riktig babyshower åt henne lite senare i graviditeten. Hon har fått väldigt lite positivitet kring sin graviditet så hon om någon behöver verkligen det stödet från sin familj och eventuella vänner.
Senast redigerad av FruKrokodil 2026-05-18 kl. 00:23.
Citera
2026-05-18, 00:59
Medlem
Citat:

Vad fan yrar du om? Mer än vanligt alltså. Blivit jättestort ju sista 5-10 åren här i Sverige. Linneas var skral då hon saknar både pengar och vänner. Ändå ville hon inte bjuda dig.
Citera
2026-05-18, 02:21
Medlem
FruKrokodils avatar
Bebisens kön skulle ju alla Linneas följare få veta den 7/5 då hon hade RUL.
Det har gått två veckor sen dess och inte ett ord (förutom att jag såg att Linnea svarat på en kommentar igår att de får veta könet nästa vecka).

Min teori är:
-det är en flicka så de kunde inte med säkerhet säga könet på UL
-Linnea vet att det är en tjej och är besviken då hon lovat Chrippa en son.
-Linnea hade planerat att filma en stor gender-reveal, men de enda som ville komma var tre barn från TT så det fick bli en frukost istället med en "mum to be" banderoll.
-Det finns inget baby att kolla könet på, för magen är bara fylld av luft, precis som Linnea och Chrippas slott. Därav avsaknaden av allt som har med en bebis att göra och en obefintlig mage.
Citera
2026-05-18, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det har gått två veckor sen dess och inte ett ord (förutom att jag såg att Linnea svarat på en kommentar igår att de får veta könet nästa vecka).

Min teori är:
-Linnea hade planerat att filma en stor gender-reveal, men de enda som ville komma var tre barn från TT så det fick bli en frukost istället med en "mum to be" banderoll.
-Det finns inget baby att kolla könet på, för magen är bara fylld av luft, precis som Linnea och Chrippas slott. Därav avsaknaden av allt som har med en bebis att göra och en obefintlig mage.

Alltså OM hon for fact var gravid, varför skulle hon då inte visa magen för sina följare som hon ändå väljer att fläka ut sitt liv för?
Citera
2026-05-18, 07:13
Avstängd
Japp, men det är sista halmstråt att greppa och dra i för att kunna få utrymme och lite uppmärksamhet på nyheter24 när man tyvärr är brutalt standard-snygg med små pekinesögon och inte har mer dragningskraft än trafikolycka-effekten när man postar bilder på sitt slarvtorkade anus.

Den där boken är redan över, ingen är intresserad av mer.

Citat:

Min teori är:
Citera
2026-05-18, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Alltså OM hon for fact var gravid, varför skulle hon då inte visa magen för sina följare som hon ändå väljer att fläka ut sitt liv för?

Kollade lite snabbt på det hundpsykos la upp, där hon berättar att hon är glad att magen är så liiten och skrattar fånigt av glädje.

Den kommentaren och beteendet kändes som om hon inte förlikat sig med glädjen att bära på ett barn. Lite kognitiv dissonans.
Citera
2026-05-18, 08:20
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Var det där Linneas babyshower? Isf den fattigaste jag sett, tre småtjejer och en lite finare frukost.
För födelsedagen skulle ju firas hos mamma senare i veckan.

Man förstår varför det inte blev någon möhippa. Utan vännens barn och frugans familj som skiter fullständigt i henne så hade det blivit en ännu fattigare möhippa än babyshower
Citera
2026-05-18, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Kollade lite snabbt på det hundpsykos la upp, där hon berättar att hon är glad att magen är så liiten och skrattar fånigt av glädje.

Den kommentaren och beteendet kändes som om hon inte förlikat sig med glädjen att bära på ett barn. Lite kognitiv dissonans.

Kollade lite nu, men gav upp. Lilla fruns äckliga attityd!! Hon tror att hon är något.

Och hur fula är inte hennes ögonfransar? Det saknas ju typ en tredjedel minst, in mot näsan.
Citera
2026-05-18, 10:11
Medlem
Citat:
Det är fortfarande ingen svensk tradition och inte ett tåg som alla hoppat på.
Precis som med Hallowen och Alla Hjärtans Dag.

För en gångs skull håller jag med dig.
Importerade fånigheter enbart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in