Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Har du sett/varit på många?
Babyshower är ju ingen svensk grej något de flesta inte ens har.
Jag har varit på många ja, och har själv fem barn. Och jag är inte ens en "influensermorsa" som ALDRIG skulle missa att ha en rejält tilltagen babyshower för både content och samarbetspartners. Hur mycket du än rotar så kommer du aldrig hitta någon gravid "influenser" med lika många följare som inte haft en babyshower. Och nu pratar jag såklart senaste åren och inte 1985.
Oavsett vad så är det väldigt rörigt att ha en "mum to be" banderoll på sig och babyshower pyntade väggar om det nu skulle vara en helt vanlig tjejfrukost.
Känns som att något gått snett i planeringen där, kanske missförstånd mellan Linnea och de tre tjejerna. Såg inga som helst presenter till bebisen utan lite klistermärken eller vad det nu var, som är vad 15-17 åringar har råd att ge i present.
Men men, kanske Linneas familj styr upp en riktig babyshower åt henne lite senare i graviditeten. Hon har fått väldigt lite positivitet kring sin graviditet så hon om någon behöver verkligen det stödet från sin familj och eventuella vänner.