Precis det dom sysslat med länge.
Som under covid som mest va farligt för sjuka och gamla precis som de flesta influensor och förkylingar

Då hette det att man frivilligt kan vaccinera sig med NRA vaccin som förändrar en jäkla massa i kroppen som många dog pga vaccinet.
Då hette det om man vägra vaccinera sig att man är orsaken att alla vänner och bekanta kommer förmodligen smittas och dö för att jag är ovaccinerad och om jag hade vaccinerat mig så hade jag ändå smittats av covid och spridit smittan vidare..
Sunt förnuft och logik totalt raderat om jag får en halsfluss stark förkylning eller rännskita då håller jag mig hemma och umgås inte med en kotte och samma när jag fick covid gjorde samma höll mig hemma

Det kommer komma mer krig mer smittor för att utrota människor och mycket som sker är skrämsel propaganda så att människor skräms att sluta andas lyssna på myndigheter isloera dig även om du inte är sjuk för du vet först efter 60 dagar om du är sjuk..
Allt handlar om att begränsa människor för att få world domination full kontroll och att många dör ihjäl sig..
Under covid så ca det en sju jäkla massa som tog livet av sig för att dom inte fick arbeta eller vara bland folk så de svälte ihjäl och avsluta det med självmord..
Alla lik de visa på nyheterna i wuhan och usa där alla sprang runt i rymd dräkter och lik i säckar över allt

Och folk tror fortfarande att Pandemin va äkta det va bara en förberedelse för värre som kommer
Citat:
Ursprungligen postat av
Byxfucker
Ponera att man vill ta livet av många människor, utan att bli anklagad för massmord utan istället säga att det var offren själva som tog livet av sig.
Då kanske man först släpper ett virus som inte är jättefarligt, man passar på att köpa upp resurser som blir tillgängliga iom den ekonomiska krisen som följer.
Man släpper sedan ett vaccin som man tjänar enorma summor pengar på. Vaccinet visar sig vara nästintill onödigt för gemene man och istället har det massa bieffekter.
Antivaccare och tveksamma får sina farhågor bekräftade, kanske tom några som tog vaccinet tänker "jävla lurendrejeri".
Några år senare släpper man en sjukdom med 40% dödlighet. Några månader efter det ett mRNA-vaccin, lägligt utvecklat lagom till dess att världen behöver räddas.
Skeptiker tar inte det nya vaccinet. 40% dör i första vågen, 40% i den andra.
Man köper upp resten av det "småföretagare" äger, skeptiker dör.
Nu äger man världen och har endast ickeskeptiker kvar som boskap.