2026-05-16, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Han är frustrated att politiker vågar inte kritisera Israel t ex för de rädda bli kallade antisemiter 🥺

När det gäller mig jag europeisk invandrare men inte feminiserad som dig 🤭

Mycket snack, lite verkstad från dig.

"Europeisk invandrare, men inte feminiserad."

Sjuka öst-europa på dig?

Tvek på den.
Citera
2026-05-17, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Mycket snack, lite verkstad från dig.

"Europeisk invandrare, men inte feminiserad."

Sjuka öst-europa på dig?

Tvek på den.

Vad stämmer inte ? Iraniern är typisk beta och chilenaren är alfa så inte konstigt vem små mammas pojkar väljer att stötta ☺️
Citera
2026-05-17, 00:22
Medlem
.Mlyric.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDenchman
Kommer Leo skänka orten till AFS?

Ja vad menade han?
Citera
2026-05-17, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Vad stämmer inte ? Iraniern är typisk beta och chilenaren är alfa så inte konstigt vem små mammas pojkar väljer att stötta ☺️

Två dvärgar som försöker slåss om något som inte finns.

Citera
2026-05-17, 01:44
Medlem
Är Nick Alinia en ultrasionist likt SD? Är det därför som Leo Carmona avskyr honom? Jag har inte hängt med i svängarna.
Citera
2026-05-17, 01:58
Medlem
Fun fact: Att man är engagerad i samhällsfrågor som inte är tillräckligt politiskt korrekta, är inte detsamma som att vara Nazist. För er som fortfarande tror det.
Citera
2026-05-17, 04:06
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
Eftersom du helt klart visar att du inte vet vad en sionist är och samtidigt tycker indianen är smart så vet vi nu att du ligger på en IQ på 68, alltså som en somalier.

Jo, det är det klassiska argumentet då " du vet inte vad det äär". Jodå, jag har läst Judestaten, och vet att Theodor Hertzl skrev till kolonisatören Cecil Rhodes "something colonial". Men det är så svårt att ta in sånt när man försvarar etnisk resning och folkmord. Du tror på fasaden.

IQ är överskattat och visar t.ex. inte förmågan till självständigt kritiskt tänkande, som är så sällsynt och underskattat.
Citera
2026-05-17, 04:14
Medlem
Han är inte vänster. Kolla vad han säger om hbtq osv
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Asså vad i hela friden.. våldsvänstern gör bort sig antar jag.
Citera
2026-05-17, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zypadera
Iranier är kända för att ha små penisar.

Det måste vara så! Nästan alla iranier i Sverige är ju lite konstiga och männen eller snarare pojkarna verkar ha enorma svårigheter med att få till riktiga förhållanden. Samma med hanif bali, ful och kort som fan och ser ju identisk ut i kroppsbyggnaden som nick. Alltid undrat varför Iran skickar iväg så många iranier ut ur landet med antagligen är det för att de vet med sig om att kusinknullet blev dåligt denna gången.
Citera
2026-05-17, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sbcsweden
Ja han är garanterat utvecklingsstörd och beter sig som en "gatuunge trots sina 50+år...

Har han verkligen sagt att han har pengar kvar från Arlanda? När o var har han sagt det? Och har han pratat om Volkan också, trodde aldrig han gjorde det faktiskt!

Mvh /vi som hatar leo
Han berättar om det i intervjuer ibland
Pengar från Arlanda finnes knappast något kvar av.
Leo och hans vänner fick väldigt liten den av detta byte
Citera
2026-05-17, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Jo, det är det klassiska argumentet då " du vet inte vad det äär". Jodå, jag har läst Judestaten, och vet att Theodor Hertzl skrev till kolonisatören Cecil Rhodes "something colonial". Men det är så svårt att ta in sånt när man försvarar etnisk resning och folkmord. Du tror på fasaden.

IQ är överskattat och visar t.ex. inte förmågan till självständigt kritiskt tänkande, som är så sällsynt och underskattat.
Du har löst det men förstår inte och detta är pga du har låg IQ.

Kan du med en mening förklara vad sionism är?
Citera
2026-05-17, 08:30
Medlem
The-Zombie-Hosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turkmostafa
Vad har man armar till han är feg så fort han ser bordet springer han som en råtta!

Han flyttar sig bakåt, vilket är det enda rimliga och taktiska när en dåre oväntat rusar mot en med ett tillhygge.

Om du på riktigt tycker det var tufft så är det fantastiskt sorgligt och patetiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in