2026-05-17, 08:49
Medlem
Helt fel att kalla detta för en debatt då det var en massa personliga påhopp ifrån ena sidan som skulle bemötas gång på gång och när programledaren och Nick försökte få igång en politisk diskussion så spårade detta snabbt ut pga Leo inte kunde argumentera öht.
Citera
2026-05-17, 08:51
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
Du har löst det men förstår inte och detta är pga du har låg IQ.

Kan du med en mening förklara vad sionism är?

Nja, det framkommer ju redan med exempeln jag gav dig. Föresten har jag garanterar högre IQ än dig som inte faller för hasbara-propagandan. Men vi behöver väl inte börja med flashbaks regulära snoppmätartävling.

I Judestaten så skriver ju Hertzl ungefär att de folk som överlever är de starka och att andra folk dör ut och liksom försvinner från historien, riktigt psykopatiskt och från det tankegods som även nazisterna måste härstamma ifrån. Och dessutom skriver han att anti-semitism tjänar judarna och till slut på grund av anti-semitismen kommer judar vilja flytta.

Tycker du får skriva vad du tror sionism är på en mening då. Som ett IQ-test. Varsågod.(Du med så högt IQ måste väl förstå ungefär hur jag skulle formulerat mig)
Citera
2026-05-17, 09:00
Medlem
Ducadreams avatar
Det är mer än av en underhållning än en debatt. Jag håller med Kinesen säger, men hur han framför det.

Välkommen till Leos lekland i verkligheten. 😊
Citera
2026-05-17, 09:07
Medlem
The-Zombie-Hosts avatar
En festlig sak, som visar vilken koll denna Leo har, var att minst två gånger uttryckte sin stora förbittring över att när Olof Palme blev mördad så samlades "SD och Jimmie Åkessson" och sjöng hyllningssånger till mordet.

Det kan ju vara en detalj, men SD var ju inte ens bildat 1986 och Jimmie Åkesson själv var sex år vid tidpunkten för mordet.
Citera
2026-05-17, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Varför kallas Leo Carmona för kinesen?

OT: jävligt pinsamt av kinesen att ge sig på Alinia så där lol.
Inte helt säker, men fattiga chilenare kallas ibland för "chinos" (av sina egna landsmän).
Kanske "kinesen" är sprunget ur det.
Citera
2026-05-17, 09:45
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Zombie-Host
En festlig sak, som visar vilken koll denna Leo har, var att minst två gånger uttryckte sin stora förbittring över att när Olof Palme blev mördad så samlades "SD och Jimmie Åkessson" och sjöng hyllningssånger till mordet.

Det kan ju vara en detalj, men SD var ju inte ens bildat 1986 och Jimmie Åkesson själv var sex år vid tidpunkten för mordet.

De sjöng ju dock en sån visa på en kryssning, och vitmaktlåtar. Artikeln är från 2009.

https://www.expressen.se/nyheter/skalade-och-sjong-snapsvisa-om-palmemordet-9/#:~:text=Texten%20till%20snapsvisan%20om%20Olof%20 Palme%20finns
Citera
2026-05-17, 09:46
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Han flyttar sig bakåt, vilket är det enda rimliga och taktiska när en dåre oväntat rusar mot en med ett tillhygge.

Om du på riktigt tycker det var tufft så är det fantastiskt sorgligt och patetiskt.
Nä han springer i väggen. Jag har inte sagt att det var tufft jag säger bara att nik är feg. Hade han varit i samma storlek så hade han ståt kvar men nu flyr har likt en råtta som han är...Vad vill du egentligen?

Försök inte skönmåla handlingen han är en lite nazist råtta som flyr han är väldigt feg lika feg som du.
Senast redigerad av Turkmostafa 2026-05-17 kl. 09:57.
Citera
2026-05-17, 09:48
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:

Finns väldigt mycket ljug och felaktiga uppgifter ifrån Leo, han är en stor lögnare.
Han vräker ur sig det ena och andra som det vore sanning, men har noll koll.

Att han blir kallad för clown är helt korrekt. En riktig pajas som man skall hålla sig så långt ifrån man bara kan.
Citera
2026-05-17, 09:50
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Han är både mytoman, narcissist, psykopat och har extremt låg IQ. Mycket olycklig kombination.

Det blir inte bättre av att han är 1,6m, överviktig och är Inkaindian. Han drog fan det kortaste strået.

En mycket bra sammanfattning av Leo. Håller helt med.
Citera
2026-05-17, 10:14
Medlem
The-Zombie-Hosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
De sjöng ju dock en sån visa på en kryssning, och vitmaktlåtar. Artikeln är från 2009.

Det var ju dock inte vad den totalt förvirrade Leo trodde. Att några 25 år senare sjungit - vad som tydligen var en populär, men vulgär studentvisa - kan ju vara lite olämpligt för all del.

Citat:
Ursprungligen postat av Turkmostafa
Nä han springer i väggen. Jag har inte sagt att det var tufft jag säger bara att nik är feg. Hade han varit i samma storlek så hade han ståt kvar men nu flyr har likt en råtta som han är...

Det är ingenting som någonsin kan kallas för fegt att flytta sig undan en instabil dåre som attackerar med ett tillhygge.

Vad som däremot ÄR fegt är naturligtvis att, även om man har typ 75 kilo plus i kroppsvikt, ändå behöva använda ett redskap för att angripa någon.

Citat:
Ursprungligen postat av Turkmostafa
Vad vill du egentligen?

Vad menar du?
Citera
2026-05-17, 10:15
Medlem
mr.demons avatar
Leo, en fråga
Nicka, okej
Leo, ett påstående
Nick, vad var frågan?
Leo, va??

Är i alla fall underhållande. Har sett den två gånger nu. Skrattar som fan hela tiden. Tragikomik på högsta nivå.
Citera
2026-05-17, 11:10
Medlem
Det hade varit intressant att få veta vad arvodes-dealen var för att ställa upp på denna "debatt". Hur mycket betalar Victor sina gäster?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in